Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co możecie powiedzieć o tym STAG'u!?PILNE!- Help!
Autor Wiadomość
xo83 
Forumowicz

Auto: Narazie Polonia :P
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 16-06-2009, 23:51   Co możecie powiedzieć o tym STAG'u!?PILNE!- Help!

Bardzo mi zalezy na czasie, bo jutro go już chyba po południu kupuję, dopiero co zobaczyłem to ogłoszenie, ale w zasadzie to Wasza opinia jest najważniejsza!

http://moto.allegro.pl/it...nt_2_5_lpg.html
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8674
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 17-06-2009, 00:19   

Temat powinien znaleźć się tu..

Co do Staga 300 jedna z pierwszych sekwencji, bardzo dobrze się spisuje w V6, następcą staga 300 jest BRC inslacja 4 gen. zdaje się :)
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
xo83 
Forumowicz

Auto: Narazie Polonia :P
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 17-06-2009, 00:23   

Juiceman napisał/a:
Temat powinien znaleźć się tu..

Co do Staga 300 jedna z pierwszych sekwencji, bardzo dobrze się spisuje w V6, następcą staga 300 jest BRC inslacja 4 gen. zdaje się :)


Szczerze mówiąc to nic mi to nie powiedziało, bo nie wiem czy ten STAG DIEGO GOLD to ten sam co STAG 300.

Szukałem odpowiedniego działu, ale nie mogłem znaleźć.:roll:

Edit: Wrzuce linka do odpiwedniego działu a moda proszę o przeniesienie.
Ostatnio zmieniony przez xo83 17-06-2009, 00:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
xo83 
Forumowicz

Auto: Narazie Polonia :P
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 17-06-2009, 00:25   Co możecie powiedzieć o tym STAG'u!?PILNE!- Help!

Temat wrzuciłem nie do tego działu dlatego podaje linka; napisałem aby mod przeniósł do odpowieniego działu.

http://forum.mitsumaniaki...p=511353#511353
Ostatnio zmieniony przez xo83 17-06-2009, 00:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zenio86 
Forumowicz

Auto: galant ea5, 2.5
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 38
Skąd: krakow
Wysłany: 17-06-2009, 00:26   

ja bym nie kupil auta z tak zamontowanym stozkiem :)
 
 
xo83 
Forumowicz

Auto: Narazie Polonia :P
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 17-06-2009, 00:29   

zenio86 napisał/a:
ja bym nie kupil auta z tak zamontowanym stozkiem :)


ale dlaczego, piszcze trochę jasniej, konkretniej, bo ja jestem laik w tym temacie; kupować bo..., nie kupować bo...!?
 
 
zenio86 
Forumowicz

Auto: galant ea5, 2.5
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 38
Skąd: krakow
Wysłany: 17-06-2009, 00:30   

bo jest niepoprawnie zamontowany. Nie wiem jakiej jest firmy, ale jezeli do tego jest jakims no-name, to i filtrowanie liche, wiec masz troche syfu w dolocie, a to wplywa niszczaco na silnik.
 
 
xo83 
Forumowicz

Auto: Narazie Polonia :P
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 17-06-2009, 00:35   

zenio86 napisał/a:
bo jest niepoprawnie zamontowany. Nie wiem jakiej jest firmy, ale jezeli do tego jest jakims no-name, to i filtrowanie liche, wiec masz troche syfu w dolocie, a to wplywa niszczaco na silnik.


Dlaczego no-name, przecież jest napisane jakiej firmy i czy nie można się o to targować i ewentualnie przerobić; zmienić instalację po targowaniu?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-06-2009, 01:00   

xo83, zenio86 pisał o stożku. Ale nie róbmy OT, tutaj rozmawiamy na temat tej instalacji.

Zmiana instalacji nie ma sensu. Sam STAG jest dobrą instalacją, a Diego gold to reduktor.

Ale to jest coś przekombinowane, może ma coś takiego:
http://allegro.pl/item663..._km_valtek.html

Zapytaj go o co chodzi z tą instalacją.
 
 
xo83 
Forumowicz

Auto: Narazie Polonia :P
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 17-06-2009, 01:08   

Oko z rana po 9.30 jak już coś będe wiedział
Ostatnio zmieniony przez xo83 17-06-2009, 01:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-06-2009, 01:26   

Użyj opcji szukaj...
Wpisz lpg diego, zaznacz szukaj wszystkich słów i wyszukaj.

Diego to polska produkcja. Ktoś zakładał takie coś w Galu.
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3547
Skąd: Gniezno
Wysłany: 17-06-2009, 07:29   

Wtryski waltreko podobne , zbyt wolne do Gala. Jeśli się nie mylę to, reduktor do 350 KM :shock: .Elektronioka Stag OK.
Stożkowy filtr w Galu :?: to nie 3000GT

Odnośnie instalacji wężyki od wtrysków do kolektora zbyt długie. Kilka przeróbek instalacji i powinno być OK.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
Ostatnio zmieniony przez wojtas 17-06-2009, 12:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 17-06-2009, 08:19   

Zgodze sie z wojtas021180, wtryski moga byc za wolne. Gal ma szybkie czasy wtryskow.
Dodatkowo leza w poziomie - z tego co czytałem szybciej się zapchają i padną.
Przeróbka instalki lpg na bank.

Ale moze zacznijmy od tego, dlaczego ktos zakłada gaz i po 2 tygodniach chce auto sprzedac :?:

Stozek to nieporozumienie - on na tak zamontowanym będzie iał gorsze osiagi niz fabrycznie.

xo83 napisał/a:
Szczerze mówiąc to nic mi to nie powiedziało, bo nie wiem czy ten STAG DIEGO GOLD to ten sam co STAG 300.


Stag 300-6 to jest tylko sterownik gazu. Diego gold to jest tylko reduktor.
Ciekawe jak jest zamontowany itp.
Bo cos nie bardzo kumam polaczenia z listwami. Sa 2 wyjscia z reduktora :?: bo 2 filtry a jak pozniej to sie laczy z listwa bo nie widze :?:
Listwy maja kompensacje, wiec tu raczej jest ok.
Ale ogolnie podejrzewam ze to auto cos chyba z gazem ma spartaczone i dlatego sprzedaje... BO jaki sens montowac lpg przed sprzedaza :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
xo83 
Forumowicz

Auto: Narazie Polonia :P
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 17-06-2009, 08:27   

wojtas021180 napisał/a:
Kilka przeróbek instalacji i powinno być OK.


Inni podobnie myślą, mimo złej instalacji gazu warto go kupic i poprawić?

Edit: No właśnie, jakie są objawy źle zainstalowanej instalacji i jak udowodnić aby zbijać z ceny?
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 17-06-2009, 10:32   

xo83 napisał/a:
Inni podobnie myślą, mimo złej instalacji gazu warto go kupic i poprawić?


To tylko decyzja kupującego. Czasem na poprawki więcej schodzi jak się założy coś nowego...
Dodam od siebie, że widzę, iż bardzo napalony jesteś na auto. Nie przekreślam auta-bo moze być ok. Ale przed kupnem wejdź do beczki z zimną woda i dobrze przefiltruj auto - bo kupując na "napalonego" można czasem się naciąć.

No i dowiedziałeś się dlaczego auto jest sprzedawane po 2 tygodniach o d założenia instalacji lpg :?:

xo83 napisał/a:
No właśnie, jakie są objawy źle zainstalowanej instalacji i jak udowodnić aby zbijać z ceny?


Ciężko tak napisać. Mogą być różne - duże spadki mocy, późna reakcja na pedal gazu, podpieranie się Pb podczas jazdy na LPG, gaśnięcie auta .... aż np. przełączanie co 10km na benzyne i tak w kołko - może np. gaz zamarzać...
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.