Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
4x4
Autor Wiadomość
tomaszhereda 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 42
Skąd: Pietrzyków/Wrocław
Wysłany: 21-01-2010, 12:28   4x4

Mam Mitsubishi Eclipse 1g z napędem 4x4 . Czy jest możliwość odłączenia napędu ?? bo w zimie jeździ sie strasznie ;) z góry wielkie dzięki ...
 
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 21-01-2010, 14:19   

OMG! Pierwszy raz słyszę taką teorię! Ale zanim padnę to powiem, że jako takiej możliwości odłączenia nie ma. Jedynie musiałbyś zaingerować w tylny dyf, albo jakieś inne ręczne metody, zależy jaka jest budowa tego ustrojstwa. Obadam w manualu. Ale jak się gdzieś zakopiesz to będziesz żałował. Można wiedzieć dlaczego Ci się strasznie jeździ?
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-01-2010, 15:05   

Jest możliwość ale kosztowna i ciężka do zamontowania/zdemontowania. Z napędem na 4 koła trzeba nauczyć się jeździć poprostu, wtedy pomaga właśnie w zimie :) Polecam lekturę na internecie typu techniki jazdy samochodem z napędem na 4ry koła.

z drugiej zaś strony jak naprawdę źle Ci się jeździ możemy się zamienić samochodami, bo jak w zimie Ci 4x4 przeszkadza to poco wozisz ze sobą te kilkaset kilo dodatkowego złomu w ciągu lata? ;p chyba że często ostro startujesz od zera do 100 ;p
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 21-01-2010, 19:42   

no właśnie - i spalasz dodatkową wachę ;)
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
tomaszhereda 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 42
Skąd: Pietrzyków/Wrocław
Wysłany: 21-01-2010, 20:10   

Dzięki za pomoc ...;) problem w tym , że jak dodam momentalnie gazu to "tyłek" zaczyna mi trochę latać , na zakrętach jest to samo ... Może to ma jakąś przyczynę ??
 
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 21-01-2010, 22:42   

To tylko taka luźna teoria ale czy przypadkiem nie kupiłeś Eclipse-a z zaspawanym transferem ? Tak właśnie by się to objawiało .

... myśląc na głos stwierdzam ,że możliwe by było tego typu blokowanie się tyłu gdyby np olej w transferze był stary ... albo był by o złych parametrach (tężeje w niskich temperaturach) ... Takie myśli wpadają mi teraz na szybko do głowy.

może się przyda http://www.plymouthlaser.com/tcaseflu.htm (wymiana oleju)
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 22-01-2010, 00:12   

tomaszhereda, ja obstawiam ze cos jest nietak 4x4 ma jechac jak przyklejony a nie latak jak tylno napędówka przegladnij gdzies na jakims serwisie ten cały układ nim go zaczniesz demontowac bo to jest fajna sprawa 4x4 a HouseM, morze celnie trafic ja blokowałem podobnie dyfer w 200sx co było fajne tylko przy wariacjach na mokrej nawierzchni a na codzien zmora niesamowita
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 22-01-2010, 09:52   

ej ludzie no bez jaj jak gościowi lata dupa w zimie to MUSI być coś nietak, przecież ecli jest tak zrobiona że masz rozkład masy przód/tył coś koło 55/45% a napęd 4x4 oryginalnie wg. manuala jest rozdzielony równiutko 50/50% i siłą fizyki niema prawa dupa latać...

tomaszhereda leć do stacji diagnostycznej (na przykład norauto wystarczy), albo podnieść auto albo na rolkach hamowanych sprawdzić układ napędowy... niewiadomo jaki "spec" był przy Twoim Cliperku... :(
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
tomekk 
Forumowicz

Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 450
Skąd: Suwałki
Wysłany: 22-01-2010, 16:26   

ja bym sprawdził geometrię pojazdu i ją ustawił prawidłowo - z reguły to koszt 70zł za oś, tylko, że nie jestem pewien, czy w eclipsach tak się da, ale powinno.
A swoją drogą tomaszhereda, nieźle wypaliłeś, wiele osób marzy o 4x4 a Ty chcesz się pozbyć :p
pozdrawiam i nie usuwaj, tylko usprawnij;)

[ Dodano: 22-01-2010, 16:30 ]
aha, jakie masz opony? 4 takie same i stan bieżnika taki sam?
_________________
mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 
 
 
tomaszhereda 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 42
Skąd: Pietrzyków/Wrocław
Wysłany: 22-01-2010, 21:00   

Macie racje klubowicze ;) Pobawię się trochę z tym napędem i doprowadzę go do stanu używalności , a odnośnie opon to stan bieżnika jest taki sam ... :biggrin:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.