SSanie |
Autor |
Wiadomość |
Dawid1886
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 16V 96r
Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 28 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: 14-01-2009, 23:21 SSanie
|
|
|
Jak moge zmniejszyc obroty.na zimnym silniku gdy sie zalancza ssanie obroty dochodza do az 2000 czy to normalne? |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2009, 23:27
|
|
|
mogą dochodzić nawet do 2200 rpm
nic nie zmniejszać, tak ma być |
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 15-01-2009, 03:44
|
|
|
Co to jest moment ssania bo moze nie kojarze? ale ja na zimnym to spoko podskoczy przy zaplonie do moze 2000 ale po sekundzie spada ponizej 1000 |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-01-2009, 06:19
|
|
|
demeone, nie wiem jak w UK, ale u nas potrafi przymrozić. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2009, 09:34
|
|
|
Piwor napisał/a: | demeone, nie wiem jak w UK, ale u nas potrafi przymrozić. |
to po pierwsze,
po drugie nie wiem jak w UK,
ale u nas rozróżniamy, że 1.6 i 1.8 GDI to całkiem różne konstrukcje
Kod: | Dawid1886
Auto: Carisma 1.6 16V 96r
demeone
Auto: Carisma '98 1.8 GDI |
|
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-01-2009, 16:23
|
|
|
Dawid1886, jeśli na ssaniu wchodzą takie obroty, to ok, widać potrzebuje, bo zimno. Jeśli nie przestaje po rozgrzaniu, to wtedy jest problem. Jak się nagrzeje, to trzyma 800 rpm? |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 15-01-2009, 16:32
|
|
|
Cytat: | leser po drugie nie wiem jak w UK,
ale u nas rozróżniamy, że 1.6 i 1.8 GDI to całkiem różne konstrukcje |
No u nas tez tylko ja nie doczytałem jakie auto posiada Dawid1886
Mój błąd wybaczcie |
|
|
|
 |
Dawid1886
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 16V 96r
Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 28 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: 15-01-2009, 23:00
|
|
|
Tak koledzy jak zagrzaje to jest 900 . |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-01-2009, 23:22
|
|
|
Dawid1886, wszystko ok, nie ma się co przejmować. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
ukrafal [Usunięty]
|
Wysłany: 18-01-2009, 05:25
|
|
|
Calkiem mozliwe moj misiek na ssaniu takze dochodzi do 2200-2500 to normalne,po paru sekundach schodza fo 1500 czym bardziej sie rozgrzeje tym sa mniejsze
Spokojnie to normale w Cari |
|
|
|
 |
Policmajster
Nowy Forumowicz Arek
Auto: Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-02-2009, 20:44
|
|
|
Mam to samo , po około 2 minutach normują się obrot, lecz jak nabierze dobrze temperatury to ma niskie obroty 650-700. Nie ma tragedii nic pozatym sie nie dzieje, i nie mam pojęcia czy w silniku 1.8 GLX jest to normalne, przywiozłem go w grudniu z rajchu. Jeżeli te obroty sa za niskie to od czego to zależy? |
_________________ Arek |
|
|
|
 |
Cichanos [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2009, 20:48
|
|
|
Kolego, mam ten sam silnik i u mnie jest to samo. Tak powinno być. Nie przejmuj się |
|
|
|
 |
Policmajster
Nowy Forumowicz Arek
Auto: Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-02-2009, 20:53
|
|
|
pozatym przez te obroty coś drży w kolumnie kierownicy, jak się stoi i skręci kierownice, nie wiesz czy coś mogło się tam poluzować, drgania są na wysokości regulacji kierownicy |
_________________ Arek |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-02-2009, 22:12
|
|
|
Policmajster, GLS i GLX to wersja wyposażenia. Silniki to 1.6 1.8, oba SOHC (jeden wałek rozrządu) oraz 1,8 GDI DOHC (dwa wałki rozrządu oraz bezpośredni wtrysk). |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
Policmajster
Nowy Forumowicz Arek
Auto: Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-02-2009, 20:38
|
|
|
PIWOR. a czym się różni wyposażenie GLS i GLX. Jak pisze 1.8 GLX to wiadomo że mi nie chdzi o GDI
|
_________________ Arek |
|
|
|
 |
|