Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
SSanie
Autor Wiadomość
Dawid1886 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16V 96r
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 28
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 14-01-2009, 23:21   SSanie

Jak moge zmniejszyc obroty.na zimnym silniku gdy sie zalancza ssanie obroty dochodza do az 2000 czy to normalne?
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2009, 23:27   

mogą dochodzić nawet do 2200 rpm
nic nie zmniejszać, tak ma być
 
 
demeone 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 598
Skąd: Szczecin/Manchester
Wysłany: 15-01-2009, 03:44   

Co to jest moment ssania bo moze nie kojarze? ale ja na zimnym to spoko podskoczy przy zaplonie do moze 2000 ale po sekundzie spada ponizej 1000
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-01-2009, 06:19   

demeone, nie wiem jak w UK, ale u nas potrafi przymrozić.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2009, 09:34   

Piwor napisał/a:
demeone, nie wiem jak w UK, ale u nas potrafi przymrozić.

to po pierwsze,

po drugie nie wiem jak w UK,
ale u nas rozróżniamy, że 1.6 i 1.8 GDI to całkiem różne konstrukcje

Kod:
Dawid1886
Auto: Carisma 1.6 16V 96r

demeone
Auto: Carisma '98 1.8 GDI
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-01-2009, 16:23   

Dawid1886, jeśli na ssaniu wchodzą takie obroty, to ok, widać potrzebuje, bo zimno. Jeśli nie przestaje po rozgrzaniu, to wtedy jest problem. Jak się nagrzeje, to trzyma 800 rpm?
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
demeone 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 598
Skąd: Szczecin/Manchester
Wysłany: 15-01-2009, 16:32   

Cytat:
leser po drugie nie wiem jak w UK,
ale u nas rozróżniamy, że 1.6 i 1.8 GDI to całkiem różne konstrukcje


No u nas tez tylko ja nie doczytałem jakie auto posiada Dawid1886
Mój błąd wybaczcie
 
 
Dawid1886 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16V 96r
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 28
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 15-01-2009, 23:00   

Tak koledzy jak zagrzaje to jest 900 .
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-01-2009, 23:22   

Dawid1886, wszystko ok, nie ma się co przejmować. :)
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
ukrafal
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2009, 05:25   

Calkiem mozliwe moj misiek na ssaniu takze dochodzi do 2200-2500 to normalne,po paru sekundach schodza fo 1500 czym bardziej sie rozgrzeje tym sa mniejsze
Spokojnie to normale w Cari
 
 
Policmajster 
Nowy Forumowicz
Arek

Auto: Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-02-2009, 20:44   

Mam to samo , po około 2 minutach normują się obrot, lecz jak nabierze dobrze temperatury to ma niskie obroty 650-700. Nie ma tragedii nic pozatym sie nie dzieje, i nie mam pojęcia czy w silniku 1.8 GLX jest to normalne, przywiozłem go w grudniu z rajchu. Jeżeli te obroty sa za niskie to od czego to zależy?
_________________
Arek
 
 
Cichanos
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2009, 20:48   

Kolego, mam ten sam silnik i u mnie jest to samo. Tak powinno być. Nie przejmuj się :)
 
 
Policmajster 
Nowy Forumowicz
Arek

Auto: Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-02-2009, 20:53   

pozatym przez te obroty coś drży w kolumnie kierownicy, jak się stoi i skręci kierownice, nie wiesz czy coś mogło się tam poluzować, drgania są na wysokości regulacji kierownicy
_________________
Arek
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-02-2009, 22:12   

Policmajster, GLS i GLX to wersja wyposażenia. Silniki to 1.6 1.8, oba SOHC (jeden wałek rozrządu) oraz 1,8 GDI DOHC (dwa wałki rozrządu oraz bezpośredni wtrysk).
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Policmajster 
Nowy Forumowicz
Arek

Auto: Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-02-2009, 20:38   

PIWOR. a czym się różni wyposażenie GLS i GLX. Jak pisze 1.8 GLX to wiadomo że mi nie chdzi o GDI
:mrgreen:
_________________
Arek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.