Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Problem koło pasowe rozrządu co dalej.
Autor Wiadomość
super bizon 
Mitsumaniak


Auto: CARISMA 1,6 90KM 98R.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 42
Skąd: POLSKA
Wysłany: 24-10-2009, 18:38   [Cari 1.6] Problem koło pasowe rozrządu co dalej.

Witam. Mam taki mały problem szukałem ale nic nie znalazłem.Co znajduje się dalej za kołem pasowym rozrządu czy jest tam jakiś zimering czy łożysko. Ponieważ zlokalizowałem jakieś huczenie.mój samochód to carisma 1,6 90KM.
_________________
SUPER BIZON
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-10-2009, 20:20   

Koło pasowe nalezy do zespołu osprzętu silnika, gdzie pasek klinowy, czy tez wielorowkowy napedza aparature silnika typu klima, alternator, wspomaganie, etc., wiec zacznijmy od poczatku, na dole silnika tuz blisko misy olejowej znajduje sie kolo pasowe wału korbowego, na ktorym chodzi pase/ki ktory napedza osprzet silnika, kazda rolka jest ulozyskowana, tak samo napinacz tego paska, wiec jezeli chodzi o huczenie moze huczec lozysko alternatora, klimy, wspomagania, rolki napinajacej, dalej za kołem pasowym walu korbowego jest obudowa rozrzadu, za obudowa rozrzadu znajduje sie pasek zebaty rozrzadu, ktory napedza odpowiednio walek rozrzadu oraz pompe wody, oleju (lecz niekonieczne, zalezy od budowy silnika) pasek ten chodzi po kołach zebatych rozrzadu, oczywiscie prowadzony i napinany jest przez rolki, ktore sa oczywoiscie ulozyskowane i z biegiem czasy tez piszcza, za kołem zebatym walu korbowego znajduje sie uszczelniacz wału korbowego, tzw. simmering, tak samo za kołem zebatym wałka rozrządu, jezeli simmering bylby uszkodzony to byłoby dostrzegalne pocenie sei albo wycieki oleju do zespołu rozrządu. Mam nadzieje ze to Ci cos ułatwi.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
super bizon 
Mitsumaniak


Auto: CARISMA 1,6 90KM 98R.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 42
Skąd: POLSKA
Wysłany: 26-10-2009, 19:17   

Dzięki bardzo za podpowiedz. POZDRO.
_________________
SUPER BIZON
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.