Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Problem z komputerem w 1g 1.8 4g37
Autor Wiadomość
1111
[Usunięty]

Wysłany: 20-07-2009, 16:38   [1G 90-94] Problem z komputerem w 1g 1.8 4g37

Witam, poszukuję sprawnego komputera silnika do eclipsa/galanta 1.8 4g37.
Model komputera MD159561/E2T33674

Ten model posiada 3 wtyki wejściowe. Możliwe, że później załączę jego zdjęcie
zdj1
zdj2 zdj3

Ewentualnie, czy ktoś jest w stanie powiedzieć, czy jest szansa naprawienia uszkodzonego komputera? Jak można sprawdzić, czy komputer jest uszkodzony? Jakie są koszty takiej naprawy?
Problem polega na tym, iż jeden z wtrysków zalewa silnik paliwem już po przekręceniu zapłonu - co nie powinno mieć w ogóle miejsca, silnik jest tym paliwem po prostu zalewany. Mechanik podejrzewa uszkodzenie komputera, ponieważ praktycznie wszystko inne zostało sprawdzone (także przekładał wtryski i było to samo).
Ostatnio zmieniony przez 1111 20-07-2009, 18:03, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-07-2009, 16:42   

1111, nie dubluj tematow, od tego typu ogloszen jest tylko dzial KUPIE
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
1111
[Usunięty]

Wysłany: 20-07-2009, 16:46   

Nie dubluję. W tym dziale opisałem także, jaki problem pojawił się w moim aucie. Może ktoś zna odpowiedź co może być przyczyną ;)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-07-2009, 16:52   

1111 napisał/a:
Problem polega na tym, iż jeden z wtrysków zalewa silnik paliwem już po przekręceniu zapłonu
Wtryski są sterowane masą - możliwe, że masz gdzieś przetarty przewód.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-07-2009, 16:52   

w dziale galanta i Kupie rowniez?
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
1111
[Usunięty]

Wysłany: 20-07-2009, 17:07   

W dziale galanta z tego względu, że w moim eclipse znajduje się silnik i większość części takich samych co mitsu galant 1.8. Nie każdy posiadacz galanta zagląda na dział eclipse, a mi zależy na znalezieniu tego komputera bądź rozwiązaniu problemu, bo ciężko taki gdziekolwiek dostać. Dlatego próbuję, gdzie się da...

Do Hubeeert:
Sorry, że zadaję takie pytanie, ale jaki przewód masz na myśli? A czy jest jakiś sposób by sprawdzić i ewentualnie wykluczyć (bądź potwierdzić) awarię komputera?
 
 
Kosti 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse 2g Eclipse 1g Targa
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 24
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-07-2009, 17:27   

ja mam komputer do Ecli jak cos to pisz na pw o ile sie niemyle to bedzie od 1.8 ale jeszcze ci potwierdze pozniej.
_________________
www.bbclan.pl
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-07-2009, 17:33   

1111 napisał/a:
Sorry, że zadaję takie pytanie, ale jaki przewód masz na myśli?

Przewód sterujący wtryskiwaczem. Normalnie do wtryskiwacza masz dwa przewody - stały plus i sterowanie masą czyli minusem. Jeżeli masz przetarty przewód i dotyka on gdzieś do metalu to wtryskiwacz jest na stałe otwarty.

Akbi ma rację i ogłoszenie z Galanta - wyleciało.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.