manual albo schemat pasków |
Autor |
Wiadomość |
bartek:-) [Usunięty]
|
Wysłany: 21-01-2008, 11:42 manual albo schemat pasków
|
|
|
Panowie,
zmieniam pasek ale cos mi sie wydaje ze rolki są nie takie jak powinny być.
Na alternatorze jest bieżnia natomiast potem na tej głównej rolce nie ma nic. Jest po prostu gładka. Czy tak powinno być????????
Poza tym jak jest rozwiązane napinanie paska? Czy do tego tżeba użyć którejś z tych mniejszych rolek?
Dzięki z góry za porady.
Pozdrawiam serdecznie |
|
|
|
 |
tylda111 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-02-2008, 16:15
|
|
|
a który masz rok?? tego auta |
|
|
|
 |
BalantinaŚ
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GTO VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 16 Skąd: słupskolandia
|
Wysłany: 27-07-2009, 21:28
|
|
|
do napinania paska jest napinacz hydrauliczny który musisz wyciagnac scisnac delikatnie w imadle i wsadzic zawleczke!!!załozyc go spowrotem i po dokładnym załoznieu paska wyciagnac zawlczke i teraz uwaga wersja GTOkreci sie do tyłu i dopiero wtedy napina pasek
[ Dodano: 27-07-2009, 22:33 ]
masakra nie zwróciłem uwagi na date
|
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-07-2009, 23:36
|
|
|
hahahahahahahah nieźle działa forum odpowiedz po ponad 1,5 roku lepiej późno niż wcale |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 29-07-2009, 07:58
|
|
|
W dodatku nie na temat bo pytanie było o pasek alternatora a odpowiedz jest o pasku rozrządu hehehe a z ciekawości Balantinaś o co ci chodzi pisząc że w wersji GTO kręci się do tyłu ? bo rozrząd w wersji GTO ustawia się tak samo jak w wersji 3000gt mają ten sam silnik. |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-07-2009, 23:53
|
|
|
n3000, nie wiesz o co chodzi ten silnik zasysa powietrze rurą wydechową a spaliny wyrzuca filtrem powietrza hahaha |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 30-07-2009, 07:45
|
|
|
Ahaaa, ale ja głupi jak mogłem na to nie wpaść hehehe, widać muszę się jeszcze poduczyć bo to chyba jakaś nowa technologia jest rodem z NASA i te filtrowane spaliny... ooo to jakaś grubsza akcja jest hehehehe |
|
|
|
 |
Daro
Mitsumaniak

Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 208 Skąd: Stara Miłosna
|
Wysłany: 30-07-2009, 10:10
|
|
|
kosior1975 napisał/a: | n3000, nie wiesz o co chodzi ten silnik zasysa powietrze rurą wydechową a spaliny wyrzuca filtrem powietrza hahaha |
Ale jezdzi przodem normalnie? |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 31-07-2009, 08:48
|
|
|
no podobno w dni robocze jeździ przodem normalnie a w niedzielę i święta to tylko tyłem hehe czasem fajnie poczytać takie posty humor się człowiekowi poprawia od razu. Wczoraj trafiłem tez na fajny post na forum eclipse kolega się pyta czy da się zamontować filtr stożkowy z powietrza hehe moim zdaniem łatwiej by było to zrobić z ziemi ale jak to się mówi dla chcącego.... http://www.eclipse.net.pl...6c9dfb604a6fa98 |
|
|
|
 |
|