Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
szarpie na gazie
Autor Wiadomość
killerbb 
Forumowicz

Auto: mitsubushi carisma
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 64
Skąd: poznan
Wysłany: 26-09-2010, 09:03   szarpie na gazie

witam szarpie mi na gazie jak sie silnik rozgrzeje po dluszej jezdzie ale dopiero jak ma za ciezko na biegu co musze wymienic
_________________
killerbb
 
 
kristof 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6+LPG '99(lift)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 326
Skąd: Biskupice/Poznań
Wysłany: 26-09-2010, 10:20   

za ciężko tzn? 5 bieg i 30km/h? czy 5 bieg 70km i gaz w podłogę ... sorka za tego typu słowa ale lekko nie rozumiem Twojego problemu...
Jeśli szarpie..to może być źle ustawiony gaz..np zła mieszanka...ale mówisz że na zimnym jest si....to kiedy włącza się gaz? przy 30C na silniku? wtedy obstawiałbym na zbyt bogatą mieszankę, bo chyba zimny silnik nie ma prawa ruszyć na gazie? imo tak mi się zdaje..w końcu rozprężający gaz schładza swoje otoczenie....
No ale jeśli chcesz dla spokoju coś sprawdzić przed wizytą u gazownika to popatrz w jakim stanie masz świece..może jakaś nie przepala i dlatego Tobie szarpie..
Albo kiedy ostatnio wymieniałeś filtr od gazu -> zaleca się co 10k km...imo to też zależy trochę od stacji i wtrysków jakie się ma w aucie...
co jeszcze, aby cokolwiek więcej powiedzieć musisz dać jakąś podpowiedź co dodatkowo się dzieje przy tym szarpaniu..czy nie ma innych objawów itp itd....bo tak to trochę zbyt ogólny problem się zrobił:-)
pozdro
_________________
The Linux philosophy is 'Laugh in the face of danger'. Oops. Wrong One. 'Do it yourself'. Yes, that's it.
 
 
 
killerbb 
Forumowicz

Auto: mitsubushi carisma
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 64
Skąd: poznan
Wysłany: 26-09-2010, 11:12   

jak jest zimny silnik to jest wszystko ok filtr byl zmieniony za 2 tygodnie temu jak wlacze z 2na 3 pomiedzy 2.5 tysioce obrotow to czasami szarpnie lub jade na5 ze 60 przewaznie szarpie jak mam 2 tys obrotow to wtedy widac na obrotomierzu skoki obrotow i czuc jak szarpie ale jak ujme troche gazu to przestaje pali mi 8 gazu ja zrobie 420 na pelnym zbiorniki zbiornik mam w kole natych swiecach mam przejechane jakies 85 tys juz chyba czas na zmiane na paliwie jest ok na gazie mam dopiero kulniete 15 tys bo jest polroczna instalacja
_________________
killerbb
 
 
kristof 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6+LPG '99(lift)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 326
Skąd: Biskupice/Poznań
Wysłany: 26-09-2010, 11:22   

To teraz wiadomo trochę więcej..
Uno gaz jest wrażliwszy na zapłon itp...więc jeśli masz zwykłe świece, to proponowałbym zacząć od ich wymiany...na dedykowane do twego auta nie koniecznie do LPG(po co przepłacać) (zwykłe świeczki wymienia się w aucie chyba co 30k km) ja co 15 wymieniam zwykłe jeżdżąc na lpg....
I od tego zacząłbym sprawdzenie wszystkiego, jestem w sumie spod poznania i mam komplet denso zapasowy w aucie -> z podobnych powodów co u Ciebie wożę ze sobą zapasowe świece..ale to rozmowa na inny czas...więc jak co możemy się kiedyś spotkać i zamontujesz je u siebie i zobaczysz czy coś się zmieniło w pracy auta...te świece mają coś koło 2k km przejechane...
jeśli filtr był 2 tyg temu wymieniony to nie powinno być problemu z nim, chyba że trafiłbyś na naprawdę zasyfiałe paliwo, ale 2 tyg i 420km na baku to raczej nic by tam nie zdążyło się osadzić...hmmm...bo jeśli nie to to jeszcze bym sprawdził mieszankę jaką daje gaz..imo pali ci troszkę mało ;-p wiem to po swoim bo mi w którymś momencie schodził poniżej 8l'/100 km(cykl miejsko mieszany) ale wtedy miał dużo za niskie ciśnienie na reduktorze i też wtedy poszarpywał bardziej...
Wracając do świec -> jeśli to są irydówki i masz możliwość wyjęcia ich i przeczyszczenia szczotką drucianą to bym to zrobił by zobaczyć czy to coś pomoże :-)
pozdro
_________________
The Linux philosophy is 'Laugh in the face of danger'. Oops. Wrong One. 'Do it yourself'. Yes, that's it.
 
 
 
killerbb 
Forumowicz

Auto: mitsubushi carisma
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 64
Skąd: poznan
Wysłany: 26-09-2010, 11:44   

kolego dopiero zaczol mi szarpac po pprzejechaniu jakis 10 tys bo na poczatku bylo wszystko ok ja nie jestem z poznania tylko z rogozna to jest niedaleko poznania pozd
_________________
killerbb
 
 
kristof 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6+LPG '99(lift)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 326
Skąd: Biskupice/Poznań
Wysłany: 26-09-2010, 12:01   

Dobra dopiero co zaczął, ale nie zmienia to faktu możliwego stanu świec...85k km to dużo...jeśli się mylę to niech ktoś poprawi mój błąd...
Po prostu póki co dla spokoju przeczyść te świece i tyle..przy szarpaniu masz złe spalanie a co za tym idzie jedna świeca albo wszystkie coraz bardziej będą zawalone, więc po prostu dla spokoju zrób to i zobacz co się stanie..tak będzie najtaniej...
nie ma co ciebie naciągać na durne koszty z wymianą kabli itp itd...
W sumie możesz sprawdzić działanie samochodu na benzynie po rozgrzaniu...jeśli będzie szarpać na PB i LPG to najpierw będziesz musiał ustawić wsio na PB porządnie a dopiero potem zająć się ponowną regulacją gazu...w innym przypadku jeśli na siłę chcesz coś wymienić to jedź do gazownika...powie ci co do wymiany..zakładam że kolejność będzie taka
1) świeca ~50-200pln
2) kable WN >100pln
3) cewki -> gdzie jedna kosztuje około >200pln
Dlatego sugeruję co możesz sprawdzić by nie płacić póki co...
a ze świecami to chciałem pomóc..jakby pomogło wiedziałbyś gdzie tkwi problem :-) eta wsio..ale fakt rogoźno to trochę daleko...
_________________
The Linux philosophy is 'Laugh in the face of danger'. Oops. Wrong One. 'Do it yourself'. Yes, that's it.
 
 
 
Kamilofone 
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27-09-2010, 10:44   

Pamiętam swoje przygody z gazem ze wcześniejszym autkiem, nauczyło pokory oraz przede wszystkim profilaktyki hehe
Jak kolega wcześniej wspomniał i ustalił kolejność, zacznij od świec najtańsza i najkorzystniejsza opcja przy instalacji gazowej. Dalej przewody WN coś dobrego dedykowanego np. do instalacji LGP, a niestety na koniec cewki które już niestety kosztują :(
 
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 807
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 28-09-2010, 01:56   

witam. Jak założyłem sekwencyjną instalacje BRC to przez 3 miesiące nic się nie działo, ale po tym czasie coś zaczęło szarpać, szczególnie jak padał deszcz. Wymieniłem świece i kable i już 1,5 roku jest OK. Dodam tylko, że świece mam dedykowane do auta a kable to "Janmor" czy coś takiego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.