 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
kuty wał |
Autor |
Wiadomość |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 23-07-2009, 11:53 kuty wał
|
|
|
witam
Czy w drugiej generacji po lifcie bym montowany kuty wał ? sa jakies jescze roznice ? tak sie zasatnawiam nad zakuciem silnika.. mozna kupic kuty wal za ok 800usd nowke.. ale prawde mowiac za tyle to moge caly silnik kupic w pl... *+ przesykla i clo).
nie wiemczy to jest madre..... moze mozna kupic nowe tloki+korby *kute .. i np sprobowac dostac wal od 3000gt po lifcie - jesli to prawda ze jest kuty..
ktos sie orientuje ile moze zniesc wal w 3000gt 1g?
ludzie na 3si pisze ze zdrowy silnik do 25psi da rade..:)ponoc..ale nie chcialbym sie zdziwic.. |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 23-07-2009, 12:53
|
|
|
Witam, tak w 2g silniki prawdopodobnie miały kuty wał ale upewnij się jeszcze na 100% zanim zdecydujesz się na zakup. pozdro |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 23-07-2009, 12:59
|
|
|
dzieki za szybka odpowiedz...heh..
tak na 99% jestem pewien ze byly kute.
zreszta na 3sx mozna kupic ori wal mitsubishi.. crank 2g forged.... czyli kuty..
no dobra bede kombinowal.. narazie najslabszy elelemt to korby-pierscienie , wiec po zmienie tego raczej nie ma sensu zostawiac starego wala.... |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 23-07-2009, 13:01
|
|
|
Blok był też inny bo 4 bolt, nieco inna pompa oleju, i simering na wale miał inna srednicę. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-07-2009, 13:01
|
|
|
slawekpurc napisał/a: | ktos sie orientuje ile moze zniesc wal w 3000gt 1g? |
Najsłabszym elementem w 3000GT jest skrzynia biegów i przeniesienie napędu - na Twoim miejscu tym bym się bardziej martwił. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 23-07-2009, 13:04
|
|
|
bo jesli kupujesz na 3sx
http://www.3sx.com/store/...p?idProduct=813
to tu nie ma rozroznienia na 1 i 2 g.
napisaen ze pasuje do wszystkich modeli..ale sprawdze jeszce czy czaseni nie trzeba wlasnie dodatkowych rzeczy dokupic...
hubert
wlasnie w tym celu zamowilem transfer case bracket , zamowilem nowy glowny walek skrzyni oraz taki rekaw gdzie ten walek wchodzi w reduktor - jesli chodzi o skrzynie to na jakis czas mam temat zalatwiony. byc moze odezwa sie kiedys synchronizatory 2 i 4 bieg.. bo wielu ludzi ma z tym problem.. ja poki co nie |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
|
|