Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
kuty wał
Autor Wiadomość
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 23-07-2009, 11:53   kuty wał

witam
Czy w drugiej generacji po lifcie bym montowany kuty wał ? sa jakies jescze roznice ? tak sie zasatnawiam nad zakuciem silnika.. mozna kupic kuty wal za ok 800usd nowke.. ale prawde mowiac za tyle to moge caly silnik kupic w pl... *+ przesykla i clo).

nie wiemczy to jest madre..... moze mozna kupic nowe tloki+korby *kute .. i np sprobowac dostac wal od 3000gt po lifcie - jesli to prawda ze jest kuty..

ktos sie orientuje ile moze zniesc wal w 3000gt 1g?
ludzie na 3si pisze ze zdrowy silnik do 25psi da rade..:)ponoc..ale nie chcialbym sie zdziwic..
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 23-07-2009, 12:53   

Witam, tak w 2g silniki prawdopodobnie miały kuty wał ale upewnij się jeszcze na 100% zanim zdecydujesz się na zakup. pozdro
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 23-07-2009, 12:59   

dzieki za szybka odpowiedz...heh..
tak na 99% jestem pewien ze byly kute.
zreszta na 3sx mozna kupic ori wal mitsubishi.. crank 2g forged.... czyli kuty..

no dobra bede kombinowal.. narazie najslabszy elelemt to korby-pierscienie , wiec po zmienie tego raczej nie ma sensu zostawiac starego wala....
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 23-07-2009, 13:01   

Blok był też inny bo 4 bolt, nieco inna pompa oleju, i simering na wale miał inna srednicę.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-07-2009, 13:01   

slawekpurc napisał/a:
ktos sie orientuje ile moze zniesc wal w 3000gt 1g?

Najsłabszym elementem w 3000GT jest skrzynia biegów i przeniesienie napędu - na Twoim miejscu tym bym się bardziej martwił.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 23-07-2009, 13:04   

bo jesli kupujesz na 3sx
http://www.3sx.com/store/...p?idProduct=813
to tu nie ma rozroznienia na 1 i 2 g.
napisaen ze pasuje do wszystkich modeli..ale sprawdze jeszce czy czaseni nie trzeba wlasnie dodatkowych rzeczy dokupic...

hubert
wlasnie w tym celu zamowilem transfer case bracket , zamowilem nowy glowny walek skrzyni oraz taki rekaw gdzie ten walek wchodzi w reduktor - jesli chodzi o skrzynie to na jakis czas mam temat zalatwiony. byc moze odezwa sie kiedys synchronizatory 2 i 4 bieg.. bo wielu ludzi ma z tym problem.. ja poki co nie
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.