Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba o dane z Dataloggera na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-07-2009, 11:18   Prośba o dane z Dataloggera na wolnych obrotach

Witam, chciałbym porównac logi z dataloggera u w innych silnikach bo szukam niedociągnięc lub problemów z moim silniczkiem...

chodzi mi tu o dane na rozgrzanym do włączenia wentylatorów silniku 2.0 DOHC eclipsa 1g bez turbo, dane podczas pracy na benzynie:

czas wtryskiwaczy (u mnie 2,8-3,0 bez obciążenia, 3,6-3,8 z klimą,światłami, ogrzewaniem szyb)

sonda lambda(umnie napięcie się nie wacha, na wolnych stoi równo na 0,24V, dopiero po dodaniu gazu i trzymaniu na wyzszych niż 1000obr/min zaczyna pokazywac sinusoide)

przepustnica (u mnie na wolnych 10%, przy naciśniętej na max mam 98-99% ;/ )

air flow sensor(przepływomierz, u mnie na wolnych pokazuje stałą wartośc 37Hz)

silnik krokowy ( u mnie na wolnych wacha sie lekko między 26-28 kroków)

knock sensor(u mnie na wolnych i nie tylko wariuje, pokazuje caly czas na zmiane HIGH/LOW)

wyprzedzenie zapłonu (strasznie skacze na dataloggerze, pomiędzy 5-13, bardzo szybko ;/, nawet na zmasowanym złączu ustawiania zapłonu nie trzyma 5BTDC ;/ )

chciałbym wiedziec jak to się kształtuje na innych misiach bo niewiem czy mam nieszczelny dolot, czujnik położenia wałka już szwankuje, czy sonda lambda działa prawidłowo itp, jak ktoś ma te dane proszę o wpis, napewno podziękuje ("pomógł")
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-07-2009, 12:18   

zenek_bb, podjedź do KRK na spocik, tylko wcześniej napisz a sprawdzisz sobie w moim Ecli. Na tą chwilę
zenek_bb napisał/a:
przepustnica (u mnie na wolnych 10%, przy naciśniętej na max mam 98-99% ;/ )

U mnie jest 7% max otwarcie 100%
zenek_bb napisał/a:
sonda lambda(umnie napięcie się nie wacha, na wolnych stoi równo na 0,24V, dopiero po dodaniu gazu i trzymaniu na wyzszych niż 1000obr/min zaczyna pokazywac sinusoide)

Tak samo.

Reszty nie pamiętam. Jeśli znajdę chwilkę (ciężko ostatnio) to posprawdzam.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-07-2009, 12:25   

Już kiedyś pisałem o tym na mekp.pl
U mnie (Galant 2.0 DOHC 6bolt) na jałowych
1. czas wtryskiwaczy podobny
2. sonda lata w te i wewte, oscyluje wokół 0,5V
3. przepustnica 9,7% (tak ustawiona, IPS nie działa jak trzeba)
4. AF 43Hz
5. ISC 63
6. Knock 0
7. zapłon - lata w zależności od położenia przepustnicy
_________________

 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-07-2009, 01:39   

nom adaho duża szansa że się zobaczymy, dzisiaj poskładałem misia do kupy, wszystko jest idealnie puki co, zobaczymy jak będzie sie zachowywac na drodze bo jeszcze niejechałem ale wszystko wygląda na sprawne, TPS na 10 i 100 na max, i gitara

serek, widze po danych że ten IPS bezwzględnie czeka na wymiane ;p jak masz ISC na wolnych obrotach na 63 bez obciążenia i 43Hz to bankowo niemasz hamowania silnikiem przez tego IPSa ;/

EDIT: jak to 9,7%? pokazuje pełne proceny przeciez w dataloggerze? ;/
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-07-2009, 11:26   

Na dniach poprawię dane. Misiek jest po ponownym ustawianiu zapłonu, tym razem na 5 st. BTDC gdzie wcześniej miał ok. 8 :shock:
Natomiast IPS faktycznie padł, skoro nie przyjmuje już wartości 0. Niestety koszt nowego to ok. 600 zł a używki w tym samym stanie co mój. Ew. Wymiana na coś innego co spełni swoją rolę. Co do AF i 43Hz to niekoniecznie ISC, możemy mieć inne wartości, być może inne przepływomierze.
U mnie dataloggera zastępuje MMCd, tutaj wartość 9,7% ma prawo się pojawić.
_________________

 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-07-2009, 15:10   

mam orginalny sprawny w 100% IPS jak byś chciał kupić daj znac ile jesteś w stanie za niego dac ;p wiem że to troche offtoping ale wybaczcie ;p

JEST JESZCZE KTOŚ Z DANYMI Z MMcD ALBO DATALOGGERA TO PROSZE WPISYWAC !!!

no i gitara ;p
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-07-2009, 11:30   

Ok, pomiar zrobiony ponownie, zapłon na 5'BTDC. Ponieważ nie mam ochoty wpisywać tylu wartości tutaj, poza tym lepiej obejrzeć plik .xls z odczytem, proponuję podesłać ten plik zainteresowanym na ich email.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.