 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
przeplywomierz - pytanko |
Autor |
Wiadomość |
Cyber2020
Forumowicz
Auto: mitsubishi 3000gt vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 36 Skąd: Koscierzyna
|
Wysłany: 20-07-2009, 14:29 przeplywomierz - pytanko
|
|
|
jakie jest oznaczenie seryjne przeplywki w vr4? a jakie jest w SL ? sprzedali mi przeplywke z takim numerem E5T06072 pochodzilo to 4 dni i puch znowu mi sie check zapala i znowu przeplywka wskazuje ze pobiera ----36 stopni C... powietrze do silnika co sie objawia spalanie m30 litrow paliwa na 100 km... wracajac do pytania czy przeplyka o tym numerze podejdzie? E5T06071... czy to jest wlasnie przeplywka z SL czy GT bo mam teraz zakret nie chce znowu wydawac 380 funtow... (kupiona w UK) i mam zamiar kupic z ebay... tylko ze one maja oznaczenia wlasnie E5T06071 te... wiec pytam sie jakie oznaczenie ma SL a jakie vr4?
dziekuje za odpowiedz....
ps... ewentualnie czy obie beda OK... wydaje mi sie ze E5T06071 z takim oznaczeniem widzialem na allegro niby z sigmy 3.0 v6 wiec jak by SL... eee ale pojecia nie mam
prosze o pomoc z tym |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 20-07-2009, 19:34
|
|
|
W roznych rochnikach sa rozne oznaczenia,to nie tylko roznica pomiedzy modelami.Np w VR4 91 masz E5T05072 ,a w SL E5T05071(jak masz rocznik skoro piszesz ze nr przeplywki to E5T06072).Oczywiscie jak wstawisz od SL do VR4 to auto pojedzie ale mieszamka nie bedzie dobra i np.jezeli jedziesz i puscisz gaz to auto przez 2 sek nie zejdzie z obrotow a po chwili zejdzie odrazu,czyli element szarpniecia i to samo jest jak jedziesz z puszczonym gazem i jak dasz gazu to bedzie bardzo odczuwalne szarpniecie i tak za kazdym razem. Wiem cos o tym bo jezdzilem z taka mieszanka.No i oczywiscie mozesz zapomniec o ladnym momencie obrotowym na wolnych obrotach,po prostu auto bedzie slabe!!!!!!!!!!!!!!
Co do ceny to ja kupilem na ebay UK za 40 funtow i smiga juz ktorys miesiac,nie wiem gdzie ty kupowales????????.Poza tym jest ich tak pelno za ta kase..
U mnie jak padala przeplywka to auto strasznie przerywalo i nie zawsze sie CHECK zapalal(choc na koncu tak), ale palil normalnie 12 litrow.
36 stopni to raczej normalka przy takiej pogodzie i jak pogonisz auto...Watpie zeby taka temp byla przyczyna duzego spalania.
Ja jeszcze gdzie indziej poszukal bym problemu, np sady lambda.Jak ci one zle pokazuja to i tak komp nie pokaze ci bledu,najlepiej sprawdz je miernikiem lub datalogerem na wykresie.powodzenia |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
Cyber2020
Forumowicz
Auto: mitsubishi 3000gt vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 36 Skąd: Koscierzyna
|
Wysłany: 20-07-2009, 22:00
|
|
|
rocznik 92 vr4 wlasnie mam z koncowka 72 .... a kupilem z.... no kupilem nowa prosto z serwisu mitsu w UK... ale oddam i bede musial cos im nasciemniac.... teraz mam problem ze niewiem jaka wybrac ... a chodzilo mi o odczyt z komputera w ktorym przeplyka pokazuje ze temperatura otoczenia jest minus 36 stopni... gdziefaktyczna byla plus 24. kiedys identyczny problem mialem w calinie przeplywka podawala ze powietrze ma minus 41 i pojazd palil pod 20 litrow... wymienilem przeplywke i bylo ok ... no wlasnie chce z ebaya ale nigdy nie kupowalem a nie moge znalesc zadnego sprzedawcy ktory by mial shiping do europy:( |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 20-07-2009, 22:38
|
|
|
A to sory.Myslalem ze pokazuje 36 ,nie zauwazelem ze dales tam ---------.Skoro kupowales w serwisie to jakas gwarancja powinna byc...
Skoro masz 92 Vr4 to tak jak ja nr. E5T05072. ja mam taki przynajmniej.
A wiesz co,przeciez nie powinien tak szybko padac taki sensor.On dziala na podstawie przeplywu produ,sprawdz dobrze polaczenie pomiedzy ECU a przeplywka,lub sama przeplywke.
W tym celu wepnij sie w 5 i 6 pin do przeplywki i
0 st to bedzie okolo 6.0 oma
20 stopni -------- 2,7 oma
80 stopni -------- 0,4 oma
Czyli jak odepniesz przeplywke calkowicie i w pokoju bedziesz to sprawdzal to okolo 20 stopni mniej wiecej bedzie ,to miernik powinien wskazac okolo 3 omow.Wystarczy zwykly miernik i bedziesz wiedzial czy sensor pokazuje glupoty czy gdzies po drodze do ECU jest jakis problem.
5 i 6 pin to ------jak spojrzysz na wejscie do przeplywki to policz piny od lewej do prawej i 5 ,6 ta te. |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
|
|