Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z mocą DID
Autor Wiadomość
borys_zn 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsu carisma 1.9 DID 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 8
Skąd: olsztyn, warszawa, zegrze
  Wysłany: 18-07-2009, 11:01   problem z mocą DID

witam koledzy, jestem nowy wiec tym bardziej wielki hello
niestety mojąprzygode z forum zaczynam troche nizadowolony ale do rzeczy

moja carisma 1.9 did niezależnie od obrotów traci chwilowo moc, tzn nie reaguje na gaz. po zgaszeniu silnika dzila wszysko poprawnie. tkie zachowanie wystąpiło 4 razy w tym 3 mi osobiscie 1 raz mechanikowi który to sprawdzał. niestety nic nie ustalł bo zaraz zaczęło działać poprawnie i nie zdążył dojechać do komputera. jego zdaniem chodzi o napięcie, twierdzi że gdzieś ucika ale on nie jest w stanie tego namierzyć. poradził ze gdyby poczas jazdy sie to powtórzyło zgasic zapłon i opalic podczas jazdy. zrobilem tak i było ok. kiedy oddałem mu samochód odrazu wymienił oleje i filtry. czyli po małym przegladzie problem dalej pozastaje.

koledzy prosze was o pomoc, może ktoś sie z tym spotkał

m carisma 1.9 DID 160000tyś 2003

dzieki
pozdrawiam i miłego weekendu

borys
_________________
i.love.mc
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 18-07-2009, 11:26   

Przeczytaj ten temat :arrow: >> klik << - słowo klucz "podciśnienie".
Nie wiem czy masz dokładnie takie same objawy ale nie zaszkodzi sprawdzić.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
borys_zn 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsu carisma 1.9 DID 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 8
Skąd: olsztyn, warszawa, zegrze
Wysłany: 18-07-2009, 19:52   

no dzieki kolego to może być to ale zauważyłem dzis jeszcze jedna zalezność a konkretnie to to że jak klima działa kilka ( kilkanaści minut) to ten spade mocy nastepuje. po wyłączeniu klimy wszystko wraca do normy.
narazie bede jezdził bez klimy :( ale dam rade :D
wie może ktoś jak to naprawić i dokładniej w czym tkwi problem
pzdr

[ Dodano: 18-07-2009, 19:58 ]
dodam że to ni chodzi o mały spdek mocy tylko o prawie całkowite zmulenie silnika
_________________
i.love.mc
 
 
Arnold 
Mitsumaniak
Arnold


Auto: CARISMA 1,9 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 339
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 19-07-2009, 00:06   

Przy włączonej klimie, to chyba normalny objaw.
Ale co to znaczy "całkowite zmulenie silnika".?
_________________
"Zero kompromisu w walce ze złem"
 
 
 
borys_zn 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsu carisma 1.9 DID 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 8
Skąd: olsztyn, warszawa, zegrze
Wysłany: 19-07-2009, 10:32   

to znaczy że samochód nie reaguje na gaz. wiem ze klima zabiera mocy ale w moim przypadku staje sie to po kilkunastu minutach i spadek jest jakym przesiad sie ze swojej carli do malucha bez benzyny. jest dramat nierowno pracuje. zmusza mnie do tego zebym jechał poboczem albo sie zatrzymał obraty spadają a pedał gazu nie reaguje. dopiero po dedukcji.
podam przykaład jade 90 na 5 biegu i bach samochód nic nie przyspiesza tylko powoli traci predkosc. redukcja na 4 wskakuje na 2500 obrotów i powoli zczyna spadc czasem ma jakies 1s przebudzenie i ciut wyrwie ale zaraz znowu. to dzieje sie tylko z klima i czym mam mniejszą temperature ustawiana tym szybcij sie to dzieje ( taka mi sie wydaje)
pomocy :/
pzdr
_________________
i.love.mc
 
 
endriup72
[Usunięty]

Wysłany: 20-07-2009, 20:37   

Miałem podobny obiaw. Kilka razy tracił moc, aż pewnego razu zmulił, lampka silnika się zaśweciła, tak dojechałem do serwisu i na kompie wyszedł zawór egr. Możesz spróbować go odłączyć i zobaczysz czy spadki mocy wystąpią u mnie po odłączeniu jeździł normalnie.
 
 
Roche87 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 33
Skąd: Kielce
Wysłany: 23-07-2009, 01:32   Re: problem z mocą DID

borys_zn napisał/a:
witam koledzy, jestem nowy wiec tym bardziej wielki hello
niestety mojąprzygode z forum zaczynam troche nizadowolony ale do rzeczy

moja carisma 1.9 did niezależnie od obrotów traci chwilowo moc, tzn nie reaguje na gaz. po zgaszeniu silnika dzila wszysko poprawnie. tkie zachowanie wystąpiło 4 razy w tym 3 mi osobiscie 1 raz mechanikowi który to sprawdzał. niestety nic nie ustalł bo zaraz zaczęło działać poprawnie i nie zdążył dojechać do komputera. jego zdaniem chodzi o napięcie, twierdzi że gdzieś ucika ale on nie jest w stanie tego namierzyć. poradził ze gdyby poczas jazdy sie to powtórzyło zgasic zapłon i opalic podczas jazdy. zrobilem tak i było ok. kiedy oddałem mu samochód odrazu wymienił oleje i filtry. czyli po małym przegladzie problem dalej pozastaje.

koledzy prosze was o pomoc, może ktoś sie z tym spotkał

m carisma 1.9 DID 160000tyś 2003

dzieki
pozdrawiam i miłego weekendu

borys


Kolego a gdzie tankujesz?? Moi mechanicy powiedzili ze to od paliwa. Teraz zawsze tankuje na neste i jest wszystko ok. Raz zatankowalem na orlenie u mnie w malej miejscowosci i mialem 2 razy ten sam objaw.
_________________
Mitsubishi Carisma 1.9DID 2003r | 145 000km
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 27-07-2009, 18:50   

ja bym bardziej podejrzewał turbo a właściwie zawór upustowy potrafi on się zawiesić czasem efekt jest taki ze auto nie ciągnie po woli redukujesz biegi aż w końcu krzaki zaczynają wyprzedzać ciebie poboczem wtedy w akcie desperacji zatrzymujesz maszynę czekasz chwilkę odpalasz samochód i problem jak ręką odjął znika
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.