Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
SWAP 4g13 8V na ...
Autor Wiadomość
Tresh 
Nowy Forumowicz

Auto: C51A 1.3 8V '90
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 6
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 08-01-2010, 10:44   SWAP 4g13 8V na ...

Witam kochani. Na poczatek chcialbym zyczyc wszystkim wszystkiego najlepszego w tym nowym roku :) ...dawno mnie tu nie bylo ale czuje sie jakbym cos pisal wczoraj :)

Mam plan na Swap w moim Colcie. Mam silnik 4g13 8V z tym magicznym gaznikiem sterowanym przez komputer :\ Problemow co nie miara, pozatym coraz gorzej z czesciami zamiennymi typu, uszczelniacze, pierscienie ktore chcialbym juz wymienic i inne takietam. Pytanie mam odnosnie tego czy silnik z Galanta z tego samego przedzialu wiekowego zmiesci sie bez zadnych problemow a juz mowie o co chodzi. Moj znajomy ma Galanta z silnikiem 2.0 ten (chyba)140konny. Auto jest sprawne, ma 216tys.km, silniczek pali na dotyk, chodzi rowniusienko i cicho...ale niestety zostalo "rozjechane" od tyłu przez ciezarowke :( auto nawet jedzie(choc krzywo) wszystko działa. Teraz pojawia sie pytanie, czy ten caly zestaw silnik+skrzynia zmiesci sie pod maske, czy musze przekladac cale zawieszenie z przodu (bo wiem,ze nawet lozyska McPersona sa te same co w colcie). Auto moge odkupic od kolegi za 1000zl bo jest naprawde w swietnej kondycji jak na takiego staruszka,wszystko zawsze wymieniane na czas, nie katowany, jednym slowem oplaca sie. Doswiadczenie w "przeciaganiu" instalacji juz mam bo robilismy zamiane z 1.3 na 1.5 u kolegi (po tym jak pekł mu korbowód) wiec to co pod deska nie jest dla mnie tajemnicą ale zupelnei nie wiem czy sie w to pakowac? Na oko wyglada, ze łapy sa tak samo rozmieszczone i ogolnie wielkosciowo jakos tez mam przeczucie ze wejdzie. Mam jeszcze niepewnosc wobec poduszek pod silnik, czy i jakie trzeba zmienic i czy trzeba cos rpzerabiac pod skrzynie? Jezeli znajdzie sie ktos chetny na udzielenie mi wykladu z tego tematu bede bardzo wdzieczny i obiecuje,ze bede sluchal uwaznie i stosowal sie do kazdej ze wskazowek. Dziekuje i pozdrawiam :)
_________________
...love Japan
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-01-2010, 11:09   

Do przełożenia: Silnik, skrzynia, półośki, wiązka, komputer i pewnie zegary od jakiegoś colta GTI.
Jakby Ci się nie chciało, to ja chętnie przygarnę ten silniczek ze skrzynią ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 23-01-2010, 11:42   

trochę będzie -roboty z elektryką -- będzie jazda
mechanicznie to kwestia poduszek dół i dupereli --- pół ośki trzeba uważać czy nie będą za długie
-- kwestie hamulcy czy makpersonów --- jezeli nie zamierzasz przekraczać bariry dźwięku --- no problem
zmieni sie prowadzenie auta -- zmiana mas ---- ale to swapie
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.