 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
SWAP 4g13 8V na ... |
Autor |
Wiadomość |
Tresh
Nowy Forumowicz
Auto: C51A 1.3 8V '90
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2008 Posty: 6 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: 08-01-2010, 10:44 SWAP 4g13 8V na ...
|
|
|
Witam kochani. Na poczatek chcialbym zyczyc wszystkim wszystkiego najlepszego w tym nowym roku ...dawno mnie tu nie bylo ale czuje sie jakbym cos pisal wczoraj
Mam plan na Swap w moim Colcie. Mam silnik 4g13 8V z tym magicznym gaznikiem sterowanym przez komputer :\ Problemow co nie miara, pozatym coraz gorzej z czesciami zamiennymi typu, uszczelniacze, pierscienie ktore chcialbym juz wymienic i inne takietam. Pytanie mam odnosnie tego czy silnik z Galanta z tego samego przedzialu wiekowego zmiesci sie bez zadnych problemow a juz mowie o co chodzi. Moj znajomy ma Galanta z silnikiem 2.0 ten (chyba)140konny. Auto jest sprawne, ma 216tys.km, silniczek pali na dotyk, chodzi rowniusienko i cicho...ale niestety zostalo "rozjechane" od tyłu przez ciezarowke auto nawet jedzie(choc krzywo) wszystko działa. Teraz pojawia sie pytanie, czy ten caly zestaw silnik+skrzynia zmiesci sie pod maske, czy musze przekladac cale zawieszenie z przodu (bo wiem,ze nawet lozyska McPersona sa te same co w colcie). Auto moge odkupic od kolegi za 1000zl bo jest naprawde w swietnej kondycji jak na takiego staruszka,wszystko zawsze wymieniane na czas, nie katowany, jednym slowem oplaca sie. Doswiadczenie w "przeciaganiu" instalacji juz mam bo robilismy zamiane z 1.3 na 1.5 u kolegi (po tym jak pekł mu korbowód) wiec to co pod deska nie jest dla mnie tajemnicą ale zupelnei nie wiem czy sie w to pakowac? Na oko wyglada, ze łapy sa tak samo rozmieszczone i ogolnie wielkosciowo jakos tez mam przeczucie ze wejdzie. Mam jeszcze niepewnosc wobec poduszek pod silnik, czy i jakie trzeba zmienic i czy trzeba cos rpzerabiac pod skrzynie? Jezeli znajdzie sie ktos chetny na udzielenie mi wykladu z tego tematu bede bardzo wdzieczny i obiecuje,ze bede sluchal uwaznie i stosowal sie do kazdej ze wskazowek. Dziekuje i pozdrawiam |
_________________ ...love Japan |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-01-2010, 11:09
|
|
|
Do przełożenia: Silnik, skrzynia, półośki, wiązka, komputer i pewnie zegary od jakiegoś colta GTI.
Jakby Ci się nie chciało, to ja chętnie przygarnę ten silniczek ze skrzynią |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 23-01-2010, 11:42
|
|
|
trochę będzie -roboty z elektryką -- będzie jazda
mechanicznie to kwestia poduszek dół i dupereli --- pół ośki trzeba uważać czy nie będą za długie
-- kwestie hamulcy czy makpersonów --- jezeli nie zamierzasz przekraczać bariry dźwięku --- no problem
zmieni sie prowadzenie auta -- zmiana mas ---- ale to swapie |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|
|