Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34A 1.8TD] szczelnośc silnika 1,8 tdi w aucie z 1987r.
Autor Wiadomość
Sylwek 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 1.8 tdi 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-08-2009, 10:55   [E34A 1.8TD] szczelnośc silnika 1,8 tdi w aucie z 1987r.


Prosze o porade jakie luzy pomiedzy cylindrem a tłokiem kwalifikuja silnik do naprawy głównej. Zdjąłem głowice i wyjmuje tłoki do pomiarów. :(
_________________
Sylwester Paczesny
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 02-08-2009, 17:21   

tu niema chyba reguły , jak stwierdzisz ze sa duze progi na cylindrze lub juz silnik ma mniejszą moc i bierze duzo oleju
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-08-2009, 23:35   

Dla silników benzynowych N/T w manualu podana jest wartość 0.02-0.04. Dla turbo w benzynie w wersji DOHC to 0.03-0.05. Nie mogę odnaleźć wartości dla silnika wysokoprężnego.
_________________

 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6102
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-08-2009, 23:46   

Ważny jest pomiar na pierscieniach , tj na "zamku" pierscienia , wkładasz sam pierscien kompresyjny do cylindra i mierzysz wymiar szczeliny Serek wie coś o tym :wink: luz na tłoku zawsze bedzie , mierzy sie luzy na pierścieniach , a nie na tłokach , jezeli tłok ma powierzchnie boczna ładną tj bez przetarc i jakich kolwiek oznak zuzycia rysy itp to nie wnikaj tylko sprawdz pierscienie :) zrób jeszcze jedna rzecz zanim zdemontujesz tłoki , zalej po ok 100 ml nafty w cylindry i pozostaw na noc lub obserwuj czy równomiernie opada w każdym cylindrze , jezeli zostanie np w którym cylindrze nafta tj swiadczy że jest ok czyli pierscionki trzymaja , jak szybko opada np na którymś cylindrze to swiadczy o zuzyciu pierscieni . gładzi .

Ps . co było powodem demontażu głowicy :?: polecam artykuł
 
 
Sylwek 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 1.8 tdi 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-08-2009, 09:53   

Dzięki za informację, moja wiedza powiększa się. robiłem w tym silniku (aucie) rózne rzeczy ale nie było problemu zużycia oleju (ok. litr na tysiąc). od 4 lat uzytkuję starego poczciwego misia bo stosunkowo mało palił...i jest wygodnym rodzinnym autem! Teraz puścila uszczelka pod głowicą, więc będe wymieniał ale jest okazja przyjrzec się tłokom i cylindrom. Silnik odpala bez problemu, mam przećwiczony rozrusznik, świece żarowe, ale zaczął dużó palić 7.5 litra po mieście, oraz wzrosło zuzycie oleju smarującego!. Wiele osób mówi wymienić uszczelniacze -ale ska wziąść przyrząd? najtaniej widziałem 170 zł do ściskania sprężyn zaworowych. Uszczelniacze kupiłem za 30 zł oryginał!
_________________
Sylwester Paczesny
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 04-08-2009, 00:45   

Sylwek napisał/a:
Wiele osób mówi wymienić uszczelniacze -ale ska wziąść przyrząd?


Każdy mechanik powinien mieć taki przyrząd.Jeśli nigdy wcześniej tego nie robiłeś,to
niech to lepiej zrobi mechanik.Przy okazji przeszlifować zawory,co by było
porządnie zrobione :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.