 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Kmer 14-10-2009, 19:30 |
[EAx 97-04] Legnum 1.8 gdi Dublin, prośba o opinię |
Autor |
Wiadomość |
Konop44
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A Avance 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 102 Skąd: Lublin/Naas
|
Wysłany: 27-07-2009, 18:39 [EAx 97-04] Legnum 1.8 gdi Dublin, prośba o opinię
|
|
|
Witam serdecznie. Jako że przymierzam się do kupna galanta dłuższy czas a znalazłem coś w miarę nietypowego(pomijając kieratę po prawej stronie,takiego szukam - IE,prawdopodobny import z Japoni), czhciałbym zapytać co tym myslicie. Dodam że znam technologię GDI, jeżdżę Cari z identycznym motorem więc znam plusy i minusy ale ciekawy jestem jak sprawuje się to w cięższym Legnumie, czy parametry silnika są takie same czy jest np. wzmocniony? No i oczywiście o skrzynię, czy jest sens kupowanie 10 letniego auta z taką skrzynią? http://www.carzone.ie/sea...rt?channel=CARS |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 30-07-2009, 12:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 28-07-2009, 07:13
|
|
|
W Japonii jest mocniejszy (140 KM), ale jeszcze mniej odporny na kiepskie europejskie paliwo.... O skrzynię się nie martw - to jeden z najmocniejszych punktów tego samochodu - ja bym bardziej się obawiał o silnik 1.8 gdi.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 29-07-2009, 23:00
|
|
|
Eee, co ty Bartek, jak ma jeździć po IRL, to jest OK. Na wyspach benzyna trzyma poziom. Niech pamięta tylko by wyłącznie tankować 99 na Shellu lub 99 na Tesco.
Póki nie zajedzie do Polski nic złego mu sie nie stanie |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 30-07-2009, 07:19
|
|
|
swinks_UK, nie jest tak różowo - miałem w rękach kilka przepustnic z "anglików", więc wiem jakie macie paliwo..... do japońskiego wiele mu brakuje (naprawiałem jedną przepustnicę bezpośrednio z jp - po 140 000 km była lekko osmolona, a na 100% nie była wcześniej zdejmowana z silnika)
Nie chodzi o LO, tu nie wiem, ale o czystość paliwa - jego całkowite spalanie..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-07-2009, 21:16
|
|
|
Bartek napisał/a: | Nie chodzi o LO, tu nie wiem, ale o czystość paliwa - jego całkowite spalanie..... |
Bartku - bardziej chodzi i jakosc oleju, ktory przeciez wietrzy pokrywe zaworow i czesciowo w minimalnym zakresie spala sie a krazenie przez EGR smoli co sie da
paliwo ma marginalne znaczenie - w koncu jest wtryskiwane bezposrednio do cylindra i pomija caly dolot - tym niemniej nie podwazam jakosci japonskiego paliwa, bo tam chyba wszystko idzie ku perfekcji |
|
|
|
 |
|
|