Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kmer
14-10-2009, 19:30
[EAx 97-04] Legnum 1.8 gdi Dublin, prośba o opinię
Autor Wiadomość
Konop44 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2A Avance 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 102
Skąd: Lublin/Naas
Wysłany: 27-07-2009, 18:39   [EAx 97-04] Legnum 1.8 gdi Dublin, prośba o opinię

Witam serdecznie. Jako że przymierzam się do kupna galanta dłuższy czas a znalazłem coś w miarę nietypowego(pomijając kieratę po prawej stronie,takiego szukam - IE,prawdopodobny import z Japoni), czhciałbym zapytać co tym myslicie. Dodam że znam technologię GDI, jeżdżę Cari z identycznym motorem więc znam plusy i minusy ale ciekawy jestem jak sprawuje się to w cięższym Legnumie, czy parametry silnika są takie same czy jest np. wzmocniony? No i oczywiście o skrzynię, czy jest sens kupowanie 10 letniego auta z taką skrzynią? http://www.carzone.ie/sea...rt?channel=CARS
_________________

Ostatnio zmieniony przez Owczar 30-07-2009, 12:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 28-07-2009, 07:13   

W Japonii jest mocniejszy (140 KM), ale jeszcze mniej odporny na kiepskie europejskie paliwo.... O skrzynię się nie martw - to jeden z najmocniejszych punktów tego samochodu - ja bym bardziej się obawiał o silnik 1.8 gdi....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 29-07-2009, 23:00   

Eee, co ty Bartek, jak ma jeździć po IRL, to jest OK. Na wyspach benzyna trzyma poziom. Niech pamięta tylko by wyłącznie tankować 99 na Shellu lub 99 na Tesco.

Póki nie zajedzie do Polski nic złego mu sie nie stanie :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 30-07-2009, 07:19   

swinks_UK, nie jest tak różowo - miałem w rękach kilka przepustnic z "anglików", więc wiem jakie macie paliwo..... do japońskiego wiele mu brakuje (naprawiałem jedną przepustnicę bezpośrednio z jp - po 140 000 km była lekko osmolona, a na 100% nie była wcześniej zdejmowana z silnika)

Nie chodzi o LO, tu nie wiem, ale o czystość paliwa - jego całkowite spalanie.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-07-2009, 21:16   

Bartek napisał/a:
Nie chodzi o LO, tu nie wiem, ale o czystość paliwa - jego całkowite spalanie.....

Bartku - bardziej chodzi i jakosc oleju, ktory przeciez wietrzy pokrywe zaworow i czesciowo w minimalnym zakresie spala sie a krazenie przez EGR smoli co sie da
paliwo ma marginalne znaczenie - w koncu jest wtryskiwane bezposrednio do cylindra i pomija caly dolot - tym niemniej nie podwazam jakosci japonskiego paliwa, bo tam chyba wszystko idzie ku perfekcji
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.