 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Dlaczego ma za duże obroty tuż po odpaleniu?? |
Autor |
Wiadomość |
PABLO998
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2009 Posty: 490 Skąd: Cedynia
|
Wysłany: 20-08-2009, 10:41 Dlaczego ma za duże obroty tuż po odpaleniu??
|
|
|
Witam Szanownych Mitsumaniaków!! Mam mały problem z moim Colcikiem. Otóż zawsze po odpaleniu ma duże obroty (2200 a nawet czasami trochę więcej) i nie ma tu reguły czy silnik jest ciepły czy zimny, zawsze jest tak samo, a po chwili wszystko jest ok (ma jakieś 700-800). Wyczyściłem juz przepustnicę i ustawiłem wolne obroty (według instrukcji Krzyzaka i), do krokowca też zaglądałem, niby wszystko czyste bo nawet trochę go przemyłem (tzn. ten ślimak w środku). Co może być przyczyną owego zachowania??? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-08-2009, 12:52
|
|
|
to jest normalne zachowanie - kazde Mitsu wtryskowe z tych lat tak ma (przynajmniej powinno)
z tym, ze na cieplym silniku powinno to trwac kilka sekund, a na zimnym kilka minut
ten przemyty slimak lepiej posmaruj smarem silikonowym do plastikow, bo sie szybko wytrze
czy po wszystkich operacjach odlaczales ECU od napiecia celem resetu? |
|
|
|
 |
PABLO998
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2009 Posty: 490 Skąd: Cedynia
|
Wysłany: 20-08-2009, 12:59
|
|
|
Tak oczywiście, że odłączałem ecu (dwie minuty chyba wystarczy?), ale kiedyś tak nie miałem (1700 to była góra). A teraz 2200 bez różnicy czy ciepły, czy zimny. Aha, a gdzie znajduje się regulator ciśnienia paliwa??? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-08-2009, 15:19
|
|
|
na koncu listwy wtryskowej |
|
|
|
 |
mcdrive
Forumowicz ColtManiak

Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 82 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20-08-2009, 22:09
|
|
|
to jest coś na zasadzie "ssania" poprostu tylko automatyczne |
|
|
|
 |
|
|