Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dlaczego ma za duże obroty tuż po odpaleniu??
Autor Wiadomość
PABLO998 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 490
Skąd: Cedynia
Wysłany: 20-08-2009, 10:41   Dlaczego ma za duże obroty tuż po odpaleniu??

Witam Szanownych Mitsumaniaków!! Mam mały problem z moim Colcikiem. Otóż zawsze po odpaleniu ma duże obroty (2200 a nawet czasami trochę więcej) i nie ma tu reguły czy silnik jest ciepły czy zimny, zawsze jest tak samo, a po chwili wszystko jest ok (ma jakieś 700-800). Wyczyściłem juz przepustnicę i ustawiłem wolne obroty (według instrukcji Krzyzaka i), do krokowca też zaglądałem, niby wszystko czyste bo nawet trochę go przemyłem (tzn. ten ślimak w środku). Co może być przyczyną owego zachowania???
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-08-2009, 12:52   

to jest normalne zachowanie - kazde Mitsu wtryskowe z tych lat tak ma (przynajmniej powinno)
z tym, ze na cieplym silniku powinno to trwac kilka sekund, a na zimnym kilka minut
ten przemyty slimak lepiej posmaruj smarem silikonowym do plastikow, bo sie szybko wytrze
czy po wszystkich operacjach odlaczales ECU od napiecia celem resetu?
 
 
PABLO998 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 490
Skąd: Cedynia
Wysłany: 20-08-2009, 12:59   

Tak oczywiście, że odłączałem ecu (dwie minuty chyba wystarczy?), ale kiedyś tak nie miałem (1700 to była góra). A teraz 2200 bez różnicy czy ciepły, czy zimny. Aha, a gdzie znajduje się regulator ciśnienia paliwa???
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-08-2009, 15:19   

na koncu listwy wtryskowej
 
 
mcdrive 
Forumowicz
ColtManiak


Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 82
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-08-2009, 22:09   

to jest coś na zasadzie "ssania" poprostu tylko automatyczne
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.