[E32A 1.8] motodoktor do tego silnika co sadzicie ?jakies do |
Autor |
Wiadomość |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 05-08-2009, 10:53 [E32A 1.8] motodoktor do tego silnika co sadzicie ?jakies do
|
|
|
Witam
Jakie macie opinie dotyczace wlania specyfiku "motodoktor" to tego silnika? jak dziala ? jakie macie doświadczenie
pozdrawiam |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-08-2009, 23:49
|
|
|
zwykły zageszczać oleju , likwiduje dymienie , zwieksza opory silnika to na minus . "oblepia " pierscienie podnosząc kompresję , zwykły syf , jak chcesz sobie motor zniszczyć to nie polecam , jak masz problemy to tylko remont Motodoktor to tylko doraznie , do czasu |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 06-08-2009, 08:57
|
|
|
No wlasnie dlatego pytym, ostatnio troszke zaczol mi brac oleju, mam lekko spocona miske ale to chyba nie przez to i niewiem co robic z tym, a remont to pare ladnnych stowek ktorych nie mam |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 06-08-2009, 09:59
|
|
|
guzer, nie wlewaj tego syfu. Na jakim oleju jeździsz ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-08-2009, 10:13
|
|
|
guzer zaobserwuj silnik tzn. spaliny odpal silnik pozostaw go odpalonym na pare minut na biegu jałowym , po paru minutach wsiądz do auta i zrób lekką przygazówkę jezeli zaobserwójesz że kopci ( najlepiej przy pomocy drugiej osoby ) ci na niebiesko lub puścił dymka to do roboty głowica , sciślej uszczelniacze zaworowe , jezeli nic nie zaobserwowałeś to zostaja pierscienie , a wtedy olej jest tylko spalany podczas jazdy |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 06-08-2009, 12:40
|
|
|
deejay, stawiam na uszczelniacze,w zeszłym miesiącu 2 miski narabialem na ta dolegliwość,teraz nie te same auta,nic nie biorą,nic nie dymią,zostal mi jeszcze jeden do roboty |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 08-08-2009, 16:17
|
|
|
no wlasnie nie dymi, a olej ucieka, mysle zeby umyc silnik i sprobowac zlokalizowac ewentualny wyciek |
|
|
|
 |
|