| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Silnik bierze olej |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | rOOmak [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-08-2006, 08:06   Silnik bierze olej |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam pytanie bardziej z dziedziny ogolne niz konkretnieco do galanta. Silnik pali mi olej i olej wycieka na uszczelkach. silnik przejehal 170k mil. Czy lepiej nie ruszac i jezdzic az sie totalnie rozkraczy czy warto wymienic uszczelki i pierscienie?I znowu czy wystarczy wymiana pierscieni czy sa potrzebne jakies dodatkowe operacje?
 
 Moze podrzucicie mi ciekawe linki zeby sie lepiej zapoznac z tematem.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
  
 | 
            
               |  Wysłany: 17-08-2006, 09:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wycieki powinieneś zlikwidować - raz, że to niezbyt ciekawie wygląda (brudny, zafajdany silnik jak i miejsce pod nim), dwa że jakieś przeglądy dopuszczające do ruchu są pewnie i w usa, więc mogą przez to go nie przedłużyć. 
 Co do pierścieni - raczej bym nie ruszał, jeśli auto nie było notorycznie przegrzane i miało odpowiedni poziom smarowania (olej wymieniany na czas, odpowiedni stan), to raczej nie będą zużyte. Prędzej uszczelniacze na trzonkach zaworów pompują olej.
 Przy ew. wymienie pierścieni trzeba dokładnie pomierzyć wszelkie wartości zużycia cylindrów a także ocenić stan reszty silnika.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | rOOmak [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-08-2006, 22:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie na Florydzie:) 	  | Krzyzak napisał/a: |  	  | dwa że jakieś przeglądy dopuszczające do ruchu są pewnie i w usa | 
 Tak podejrzewalem ze z pierscieniami to za durzo roboty. Ale wydaje mi sie ze mam wyciek na zimeringu przy zaplonie(jesli ktos wie o co mi chodzi:) Tam gdzie sie zaczynaja kable idace do swiec. Mozna wymienic ta uszczelke tak zeby nie poprzestawiac wszystkiego?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
  
 | 
            
               |  Wysłany: 18-08-2006, 08:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | tam jest o-ring - okrągła uszczelka gumowa a nie simmering po odkręceniu śrub wyciągasz cały aparat - na wale ustawiasz pozycję T (tak, aby zawory 1 cyl były luźne) a na aparacie też masz taką kreskę i kropkę nabitą - wszystko zgrywasz, zmieniasz oring, wsadzasz, dokręcasz
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |