Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik wariuje
Autor Wiadomość
Najger 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 4
Skąd: Białystok
Wysłany: 20-10-2010, 18:03   silnik wariuje

witam
mam problem z moim pininem 2.0 gdi rok 2000
żona jadąc z pracy po przejechaniu kilku km zapaliła sie kontrolka (pomaranczowy silniczek)
auto zaczeło szarpać obroty skaczą tak na 1,5 ale auto nie gaśnie daje taki odgłos jak by dostawało jakiegoś powietrza lewego dzwiek podobny do benzynowej turbosprężarki +opisze to tak psssssss pssssssss :) czasem sie uspokoi i silnik wchodzi w normalne obroty dasz gazu zaczyna głupiec po jakims czasie znowu spada na normalne obroty ok 0,8 jak jedziesz zaczyna przerywac daje sam gazu i go ujmuje nie ma płynnosci jazdy żona twierdzi że nie wjechała w żadną kałuzę i takie tam wiem ze musze udac sie na komputer ale może ktos miał podobny problem i albo mnie przerazi w kosztach albo uspokoii :) bo jak to katalizator to bede walić głową w sciane :)
dodam że auto mam dośc krótko sprowadziłem z niemiec osobiście licznik ok 11600 raczej niekombinowany acha pierwszy wyjeżdzony bak paliwa po miescie wiadomo korki,rano autom. ssanie i żona uzytkuje spalanie wyszło13- 14 litrów strasznie duzo mysle ze może to mieć jakies wspólne znaczenie prosze o odpowiedz dzieki z góry
 
 
sq9mcs 
Forumowicz

Auto: Pinin 2.0 GDI, Pathfinder R51
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 124
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-10-2010, 22:07   

Podjedź na diagnostykę niech sprawdzą jaki kod błędu komputer wyrzucił. Ta pomarańczowa ikonka silnika to CHECK ENGINE - oznacza że komputer wygenerował błąd silnika
 
 
Najger 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 4
Skąd: Białystok
Wysłany: 21-10-2010, 18:16   

byłem dzis na diagnostyce gościu sprawdzał dwoma różnymi softami i jednoznacznie wykazało silniczek krokowy lub przepustnica (jest to połaczone razem) nie sprawdzał pompy paliwa bo mówił ze na kompie nie pokaże to trzeba sprawdzać cisnieniem co prawda powiedział ze by jeszcze nie kupowac przepustnicy bo moze cos w srodku da sie zrobic wyczyscic ale pewnie trzeba bedzie tak czy siak zakupic niedlugo
mam takie pyatnie ile może kosztować przepustnica???
pompa paliwa to ok 200 zł tak że nie jest tragedia
i drugie pytanko czy dam rade sam wymienic przepustnice i pompe chodzi mi o to czy sa potrzebne jakies dostrajanie czy cos w tym stylu
pozdrawiam
 
 
sq9mcs 
Forumowicz

Auto: Pinin 2.0 GDI, Pathfinder R51
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 124
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-10-2010, 20:54   

Najpierw niech ci sprawdzi i wyczyści przepustnicę
 
 
Najger 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 4
Skąd: Białystok
Wysłany: 24-10-2010, 10:53   

autko naprawione
wziołem sprawy w swoje ręce bo najblizszy termin u mechanika był za ok 10 dni
tak że sam wyjołem przepustnice stwierdziłem że strasznie ciężko chodzi klapka gardzieli zdjołem silniczek tam są dwa elektromagnezy który jeden był odklejony lekko poluzowany i blokował otwieranie klapki przykleiłem klejem dwuskładnikowym odczekałem 20 godzin złożyłem wszystko do kupy odpaliłem silnik kichnoł ze dwa razy automatycznie komputer dostoił obroty 5 sekund i auto działa prawidłowo ale paliła sie kontrolka silniczka wiec zdjołem kleme -- na ok 30 sekund skręciłem odpalam kontrolka zgasła i wszystko smiga tak że zaoszczedziłem ładnych kilka groszy koszt 50 zł diagnostyka komputerowa ze 4 godzinki pracy a jaka satysfakcja :)
 
 
sq9mcs 
Forumowicz

Auto: Pinin 2.0 GDI, Pathfinder R51
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 124
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-10-2010, 23:24   

I tak powinno się robić. Gratulacje.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.