 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Carisma 1.6 16V] Niskie obroty na biegu jałowym |
Autor |
Wiadomość |
AK47ck
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16V;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 12 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 21-07-2010, 11:08 [Carisma 1.6 16V] Niskie obroty na biegu jałowym
|
|
|
Witam, chciałem ponowić mój problem z obrotami na biegu jałowy, opisze go bardziej szczegółowo, więc problem zaczął się po przejechaniu przez wielką kałużę przez poprzedniego właściciela(mojego brata), podobno suszył silnik i elektronikę.. na następny dzień w czasie jazdy zapalała mu się CE, teraz gdy Carisma należy do mnie zapala sie jedynie kontrolka od ładowania, ale jest ono dobre a obroty po nagrzaniu spadają do ~550 i czasami słychać klekotanie w upały, jakby popychaczy. W warsztatach w kółko chcą czyścić krokowy i przepustnice ale były już czyszczone... Czy orientuje się ktoś co to może być? Bardzo dziękuje za wszelką pomoc! Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 21-07-2010, 11:43
|
|
|
luz zaworowy sprawdzony i ustawiony czynność taka sama jak w maluchu polonezie ustawia się na klawiaturze (jak dobrze kojarzę powinno się to robić co każdą wymianę oleju i na ciepłym)
W carismie z silnikiem 1.6 na liczniku obrotów jest zaraz po zerze taka mała kreska co oznacza 500 obrotów czyli obrotomierz wskazuje ci prawie przy zerze ? |
|
|
|
 |
AK47ck
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16V;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 12 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 21-07-2010, 11:54
|
|
|
Tak zgadza się, tuż nad tą kreską czyli około 550, oczywiście bez obciążenia Przed tym incydentem zawsze było 900obr... |
|
|
|
 |
|
|