Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[4G63] zgasilem i juz nie zapalil
Autor Wiadomość
mikus 
Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: jelenia góra
Wysłany: 05-11-2009, 21:48   [4G63] zgasilem i juz nie zapalil

Witam dzis zgasilem mojego eclipsa 2.o 4g63 96r i juz go nie odpalile kreci silnikiem ale tak jak by nie mial kompresi kreci bez oporu sprawdzalem pasek rozrzadzu jest ok krecilem kolem pasowym to jest kompresja a na pycha tez nie pali ale jak go pchalem to slyszalem jakies stuki prosze o pomoc co to moze byc.pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 22-11-2009, 10:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 05-11-2009, 22:44   

mikus napisał/a:
krecilem kolem pasowym to jest kompresja

na oko czy sprawdzałeś przyrządem ? Pytam bo jeśli to nie pasek to urwałeś korbę najprawdopodobniej.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
mikus 
Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: jelenia góra
Wysłany: 06-11-2009, 07:34   

na oko
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 06-11-2009, 08:01   

Sprawdz przyżądem kompresje na wszystkich tłokach bo może być tak jak napisał HouseM.
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
mikus 
Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: jelenia góra
Wysłany: 07-11-2009, 10:41   

ok sprawdze tylko musze go zwiesc do polski bo nawalil mi w niemczech a 5 tys temu byl robiony caly remont silnika nowe pirscienie uszczelniacze zawory prowadnice i rozrzed a jes mozliwosc ze przestawil sie rozrzad albo zerwal sie klin na wale bo on tak kreci jak mlynek do kawy tak jak ty wogole nie bylo kompresi
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-11-2009, 11:41   

mikus, a jak wrzucisz bieg i próbujesz "na pych" zapalić to jest opór czy tak jak na luzie ??
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 07-11-2009, 16:10   

Hmm myślisz Adaho że rozrusznik nie zazębia?
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-11-2009, 17:25   

Nikoś napisał/a:
Hmm myślisz Adaho że rozrusznik nie zazębia?


Tak myśle, klin na wale wydaje mi się mało prawdopodobny, jeśli korba się urwała to i tak opór powinien być, jeśli rozrząd strzelił to też kompresja powinna być i opór, jeśli rozrząd to opór lub całkowite unieruchomienie. Kręcenie jak w młynku wskazuje albo na rozrusznik, albo uszczelka pod głowicą. Tyle co na chwilę obecną i posiadane wadomości przychodzi mi do głowy.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 07-11-2009, 17:38   

Hmm Adaho mimo wywalonej uszczelki rozrusznik nie zasówałby jak młynek. Ja stawiam na rozrusznik :thumbleft:
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-11-2009, 17:42   

Nikoś napisał/a:
Hmm Adaho mimowywalonej uszczelki rozrusznik nie zasówałby jak młynek.


No może nie jak młynek ale o wiele szybciej niż normalnie :)
Jeszze jeden test można zrobić, zakręcić rozrusznikiem bez sprzęgła na biegu-to też wiele wyjaśni.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 07-11-2009, 19:04   

No dokładnie jeśli samochód nie ruszy to nie zazębia i winowajca na wieszchu :)
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
mikus 
Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: jelenia góra
Wysłany: 08-11-2009, 20:46   

rozrusznik to nie jest napewno bo kreci silnikiem sciagalem obudowe od rozrzadu i kreca sie walki bo myslalem ze szczelil mi znowu pasek ale jest caly krecilem kolem zamachowym to stawi opor czyli ma kompresje jak dam bieg i krece to jedzie do przodu na pych nie pali ani normalnie wykrecilem swiece to tloki pracuja chodza gor dol
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-11-2009, 23:27   

mikus napisał/a:
czyli ma kompresje


Trzeba by kompresje zmierzyć przyrządem, to ze stawia opór nie do końca nam mówi że jest OK. Możliwe że zbyt mała i uszczelka lub pierścienie padlina.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Angel 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse D22
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 53
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 08-11-2009, 23:38   

w tym wypadku to bedzie raczej uszczelka skoro jest po remoncie
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-11-2009, 11:48   

Angel napisał/a:
w tym wypadku to bedzie raczej uszczelka skoro jest po remoncie

Niekoniecznie, ja w swoim Ecli założyłem pierścienie CTI podczas remontu i okazało się że były gorsze od starych, dopiero zmiana na ori dała oczekiwany efekt :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.