[4G63] zgasilem i juz nie zapalil |
Autor |
Wiadomość |
mikus
Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 53 Skąd: jelenia góra
|
Wysłany: 05-11-2009, 21:48 [4G63] zgasilem i juz nie zapalil
|
|
|
Witam dzis zgasilem mojego eclipsa 2.o 4g63 96r i juz go nie odpalile kreci silnikiem ale tak jak by nie mial kompresi kreci bez oporu sprawdzalem pasek rozrzadzu jest ok krecilem kolem pasowym to jest kompresja a na pycha tez nie pali ale jak go pchalem to slyszalem jakies stuki prosze o pomoc co to moze byc.pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 22-11-2009, 10:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 05-11-2009, 22:44
|
|
|
mikus napisał/a: | krecilem kolem pasowym to jest kompresja |
na oko czy sprawdzałeś przyrządem ? Pytam bo jeśli to nie pasek to urwałeś korbę najprawdopodobniej. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
mikus
Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 53 Skąd: jelenia góra
|
Wysłany: 06-11-2009, 07:34
|
|
|
na oko |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 06-11-2009, 08:01
|
|
|
Sprawdz przyżądem kompresje na wszystkich tłokach bo może być tak jak napisał HouseM. |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
mikus
Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 53 Skąd: jelenia góra
|
Wysłany: 07-11-2009, 10:41
|
|
|
ok sprawdze tylko musze go zwiesc do polski bo nawalil mi w niemczech a 5 tys temu byl robiony caly remont silnika nowe pirscienie uszczelniacze zawory prowadnice i rozrzed a jes mozliwosc ze przestawil sie rozrzad albo zerwal sie klin na wale bo on tak kreci jak mlynek do kawy tak jak ty wogole nie bylo kompresi |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-11-2009, 11:41
|
|
|
mikus, a jak wrzucisz bieg i próbujesz "na pych" zapalić to jest opór czy tak jak na luzie ?? |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 07-11-2009, 16:10
|
|
|
Hmm myślisz Adaho że rozrusznik nie zazębia? |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-11-2009, 17:25
|
|
|
Nikoś napisał/a: | Hmm myślisz Adaho że rozrusznik nie zazębia? |
Tak myśle, klin na wale wydaje mi się mało prawdopodobny, jeśli korba się urwała to i tak opór powinien być, jeśli rozrząd strzelił to też kompresja powinna być i opór, jeśli rozrząd to opór lub całkowite unieruchomienie. Kręcenie jak w młynku wskazuje albo na rozrusznik, albo uszczelka pod głowicą. Tyle co na chwilę obecną i posiadane wadomości przychodzi mi do głowy. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 07-11-2009, 17:38
|
|
|
Hmm Adaho mimo wywalonej uszczelki rozrusznik nie zasówałby jak młynek. Ja stawiam na rozrusznik |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-11-2009, 17:42
|
|
|
Nikoś napisał/a: | Hmm Adaho mimowywalonej uszczelki rozrusznik nie zasówałby jak młynek. |
No może nie jak młynek ale o wiele szybciej niż normalnie
Jeszze jeden test można zrobić, zakręcić rozrusznikiem bez sprzęgła na biegu-to też wiele wyjaśni. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 07-11-2009, 19:04
|
|
|
No dokładnie jeśli samochód nie ruszy to nie zazębia i winowajca na wieszchu |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
mikus
Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 53 Skąd: jelenia góra
|
Wysłany: 08-11-2009, 20:46
|
|
|
rozrusznik to nie jest napewno bo kreci silnikiem sciagalem obudowe od rozrzadu i kreca sie walki bo myslalem ze szczelil mi znowu pasek ale jest caly krecilem kolem zamachowym to stawi opor czyli ma kompresje jak dam bieg i krece to jedzie do przodu na pych nie pali ani normalnie wykrecilem swiece to tloki pracuja chodza gor dol |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-11-2009, 23:27
|
|
|
mikus napisał/a: | czyli ma kompresje |
Trzeba by kompresje zmierzyć przyrządem, to ze stawia opór nie do końca nam mówi że jest OK. Możliwe że zbyt mała i uszczelka lub pierścienie padlina. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Angel
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse D22
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 53 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 08-11-2009, 23:38
|
|
|
w tym wypadku to bedzie raczej uszczelka skoro jest po remoncie |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-11-2009, 11:48
|
|
|
Angel napisał/a: | w tym wypadku to bedzie raczej uszczelka skoro jest po remoncie |
Niekoniecznie, ja w swoim Ecli założyłem pierścienie CTI podczas remontu i okazało się że były gorsze od starych, dopiero zmiana na ori dała oczekiwany efekt |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
|