Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] spadajace obroty
Autor Wiadomość
cichypol 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant `01 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 2
Skąd: Belfast
Wysłany: 18-08-2009, 22:37   [EA6A/W 2.0TD] spadajace obroty

Witam, mam problem z niedawno nabytym galantem, mianowicie przy calkowitym zatrzymaniu auta momentalnie obroty spadaja na ok 500obr i leci smierdzacy ciemno-szary dym, w momencie dotkniecia pedalu gazu problem znika ale tylko znowu do chwili puszczenia gazu. Nie ma tego problemu gdy auto jest w jakimkolwiek ruchu.
Ostatnio zmieniony przez Owczar 20-08-2009, 10:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Grzechoo88
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2009, 23:57   

Pewnie zbyt niskie są ustawione minimalne obroty silnika (praca na biegu jałowym).
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-08-2009, 01:18   

cichypol, czy to na pewno tylko 500 obrotów? Diesel powinien mieć około 650 na biegu jałowym. Podczas jazdy jest coś koło 800. Z klimą podobnie.
 
 
cichypol 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant `01 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 2
Skąd: Belfast
Wysłany: 19-08-2009, 19:38   

wlasnie w ty problem ze spadaja do 500, wstepnie wyglada to tak jak awaria wtryskiwacza ale wtedy efekt trwalby caly czas za nie tylo w momencie zatrzymania auta, prawda?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-08-2009, 20:06   

Sprawdź przewody podciśnienia od EGR i przepustnicy.
 
 
Andrzej F
[Usunięty]

Wysłany: 21-08-2009, 22:31   

Jeśli dymi, to czy przypadkiem nie bierze oleju- wskazywałoby to na turbinkę
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 21-08-2009, 22:41   

Panowie poczytajcie o TD: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38783

Może dymic jak obroty spadną, bo wtedy turbina może się już nawet nie kręcić i jest za bogata mieszanka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.