Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tryb "sportowy"-L automatycznej skrzyni biegów CVT
Autor Wiadomość
MitsuLans 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2018
Posty: 18
Skąd: Z nienacka
Wysłany: 02-08-2018, 03:48   Tryb "sportowy"-L automatycznej skrzyni biegów CVT

Znalazłem taki oto filmik, co prawda radziecki to ja nie znam za dobrze... ale w teorii wynikałoby że skrzynie CVT mają tryb sportowy?

W sumie mają podstawowe opcje...
P
R
N
D
oraz "manual" w zakresie symulacji biegów: 1-2-3-4-5-6
oraz manetki zmiany biegów w zakresie symulacji: 1-2-3-4-5-6

Brakować wydaje się tutaj opcji ruszania z 3 biegu jak to jest w tradycyjnych 4 biegowych skrzyniach biegów (np. GM) co by można ze śniegu i innej zaspy wyjechać.
(wiadomo automat trudno rozbujać w przód i na zad)

Nie ma też ta skrzynia trybu eko i itp.

Co prawda CVT... w teorii nie do zajechania jeśli się o nią dba...

Ale filmik...

Sport?

Jak myślicie jakaś ściema? Czy kombinacje alpejskie.
Ja co prawda aż tak nigdy swojego nie rozbierałem, ale?

Czy może ten tryb "L" to po prostu awaria skrzyni i kolesie właśnie ją zarzynają?


Tagi dla szukajki:
#demontaż
#tunel środkowy #demontaż tunelu środkowego
#kokpit #demontaż kokpitu
#deska rozdzielcza #demontaż deski rozdzielczej
#panel klimatyzacji #demontaż panelu klimatyzacji
#radio #demontaż radia
 
 
hubus 
Forumowicz


Auto: Lancer Sportback 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Lip 2016
Posty: 123
Skąd: Kielce
Wysłany: 04-08-2018, 12:38   

L stands for low gear. When your car is in drive, or D, the automatic transmission will shift through the gears as your speed increases. When your car is in low, or L, the transmission won’t shift. Instead, it remains in a low gear, and less fuel is injected into the engine. This gives you less speed, but what you sacrifice in speed you make up for in engine torque. Basically, using low gear gives the engine more power.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.