 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Tryb "sportowy"-L automatycznej skrzyni biegów CVT |
Autor |
Wiadomość |
MitsuLans
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2018 Posty: 18 Skąd: Z nienacka
|
Wysłany: 02-08-2018, 03:48 Tryb "sportowy"-L automatycznej skrzyni biegów CVT
|
|
|
Znalazłem taki oto filmik, co prawda radziecki to ja nie znam za dobrze... ale w teorii wynikałoby że skrzynie CVT mają tryb sportowy?
W sumie mają podstawowe opcje...
P
R
N
D
oraz "manual" w zakresie symulacji biegów: 1-2-3-4-5-6
oraz manetki zmiany biegów w zakresie symulacji: 1-2-3-4-5-6
Brakować wydaje się tutaj opcji ruszania z 3 biegu jak to jest w tradycyjnych 4 biegowych skrzyniach biegów (np. GM) co by można ze śniegu i innej zaspy wyjechać.
(wiadomo automat trudno rozbujać w przód i na zad)
Nie ma też ta skrzynia trybu eko i itp.
Co prawda CVT... w teorii nie do zajechania jeśli się o nią dba...
Ale filmik...
Sport?
Jak myślicie jakaś ściema? Czy kombinacje alpejskie.
Ja co prawda aż tak nigdy swojego nie rozbierałem, ale?
Czy może ten tryb "L" to po prostu awaria skrzyni i kolesie właśnie ją zarzynają?
Tagi dla szukajki:
#demontaż
#tunel środkowy #demontaż tunelu środkowego
#kokpit #demontaż kokpitu
#deska rozdzielcza #demontaż deski rozdzielczej
#panel klimatyzacji #demontaż panelu klimatyzacji
#radio #demontaż radia |
|
|
|
 |
hubus
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Lip 2016 Posty: 123 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 04-08-2018, 12:38
|
|
|
L stands for low gear. When your car is in drive, or D, the automatic transmission will shift through the gears as your speed increases. When your car is in low, or L, the transmission won’t shift. Instead, it remains in a low gear, and less fuel is injected into the engine. This gives you less speed, but what you sacrifice in speed you make up for in engine torque. Basically, using low gear gives the engine more power. |
|
|
|
 |
|
|