Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Legnum z onet.eu
Autor Wiadomość
krzypolo 
Mitsumaniak


Auto: plymouth laser,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 958
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-12-2009, 22:47   

a to który może być rocznik bo nie mogę się doczytac ? pisze o wszystkich dodatkach a rocznika nie widze a na legnumach sie nie znam ......... ciekawe jest ostatnie zdanie ...po polsku :)



LINKA
_________________

 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 01-12-2009, 23:07   

W UK rocznik poznaje się po tablicy rejstracyjnej. "R plate", czyli wrzesień 1997 - sierpień 1998.

Samochód rzeczywiście jest własnością Polaka, który jest członkiem CVR4, ale w samym klubie nie udziela się prawie wcale.
Od siebie dodam - mnóstwo drogich modyfikacji (Map-ECU2, rury Cusco, wtryskiwacze, zawiecha Teina). Wiekszość modów pewnie była zrobiona już w JP, bo wszystko wyglada tak jak z "jednego zamówienia" choć nie dałbym głowy.
Chociaż sam filtr powietrza typu "grzybek" zastąpiłbym albo standardowym pudłem z wkładem HKS lub K&N, ewentualnie obudował czymś filtr by nie zasysał gorącego powietrza.
Czy warty te 7000 funtów? Moim zdaniem jeśli nie zajeżdżony (wystarczy spytać o ostatni wykres dyno, albo kazać zrobić w Eurospec - 80 funtów a będzie wiadomo) - to cena oddaje wartość auta i nakładów w modyfikację.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.