Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Źle chodzi moj misiek na benzynie..
Autor Wiadomość
max_maximus 
Forumowicz

Auto: Galant 91 1,8: 97 2,0 kombi au
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 31
Skąd: zlotoryja
Wysłany: 13-07-2009, 22:01   [E32A 1.8] Źle chodzi moj misiek na benzynie..

Witam. Mam problem ze swoim miśkiem....A mianowicie.... Niestety przez dłuższy czas , chyba z 3-4 miesiace odpalałem silnik na gazie...Nie wiem czemu, poprostu tak wyszło...i chyba ze szkodą...W tamtym tygodniu przełączyłem na benzynę(tak dla przepalenia benzyną), a tu silnik chodzi nierówno, słabo wchodzi na obroty, nie ma mocy..Co może byc przyczyną?...Oczywiście benzyna zawsze powyzej rezerwy była....Ktoś mi podpowiedział że mogły mi sie zatkać wtsryskiwacze(nagar)...to tak wygląda jakby ze dwa gary nie paliły...Co i jak sprawdzić w silniku we własnym zakresie?...
Ostatnio zmieniony przez Owczar 27-07-2009, 12:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-07-2009, 22:06   

na 99% wtryski zabrudzone :? , nic tylko jazda na Pb ci pozostaje z dodatkiem preparatu do czyszczenia wtrysków , lub jak najczesciej przepalac na PB :wink: z czasem powinno wszystko wrócic do normy , jak nie to wtryski do wymiany :?
 
 
max_maximus 
Forumowicz

Auto: Galant 91 1,8: 97 2,0 kombi au
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 31
Skąd: zlotoryja
Wysłany: 13-07-2009, 22:57   

czy odkręcając listwe i wtryski sam stwierdze ze są zatkane?
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-07-2009, 21:36   

po wyciagnieciu listwy wtryskowej , musisz sprawdzic czy podaja tzw. mgiełką , nie moga sikac na boki lub w różnych kierunkach , maja podawac paliwo równomiernie mgiełką :)
 
 
max_maximus 
Forumowicz

Auto: Galant 91 1,8: 97 2,0 kombi au
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 31
Skąd: zlotoryja
Wysłany: 15-07-2009, 11:32   

sprawdziłem listwe i przy kreceniu rozrusznikiem benzyna jest podawana przaz wszystkie wtryskiwacze, a wiec nie są zabrudzone....teraz wydaje mi sie ze to filtr paliwa jest zatkany i przy pracy silnika za mało podaje ...Filtra nie wymianiałem odkąd kupiłem miśka (3 lata), a nie wiem czy poprzednik tez wymieniał.....dziś zamówie filtr....Co o tym myślicie? Pomoże?
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 16-07-2009, 18:55   

albo pompa paliwa bo jak był pusty zbiornik.... wymiana filtra to zazwyczaj Sajgon - kiepski dostęp
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-07-2009, 21:24   

kiepski dostep w Galu z 4G37??? - Wojtku, akurat w tym modelu dostep do filtra paliwa jest bajeczny
 
 
max_maximus 
Forumowicz

Auto: Galant 91 1,8: 97 2,0 kombi au
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 31
Skąd: zlotoryja
Wysłany: 16-07-2009, 21:43   

wymieniłem filtr (choć był brudny) , to jednak nie to....silnik dalej źle chodzi, aby wszedł na obroty musze nieźle podeptać pedał gazu....Wygląda że to chyba pompka paliwa....W trakcie tej zlej pracy silnika zdjąłem z listwy przewód przelewowy paliwa i i tu...paliwo lekko, swobodnie wypływało z rurki...Czy tu aby nie powinna być jakaś "fontanna"??....
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 19-07-2009, 09:08   

skoro pisałes ze paliwo zawsze było powyzej rezerwy to watpie zebys zatarł pompe, ajaki masz gas generacja?
 
 
max_maximus 
Forumowicz

Auto: Galant 91 1,8: 97 2,0 kombi au
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 31
Skąd: zlotoryja
Wysłany: 24-07-2009, 09:35   

Gaz jest I gen , ale to nie ma znaczenia, odpala i chodzi idealnie na gazie. Wygląda na to ze to pompa paliwowa daje ciśnienie na listwe i wtryski......a jak zdycha to i ciśnienia nie ma...to tylko moje rozważania, ale pewnie tak jest. Byłem w sklepie zamówić pompę paliwową i tu sie robi problem bo powiedziano mi abym spisał numery z pompy bo w katalogu jest kilka wersji i nie wiadomo która....Azeby spisać to trzeba najpierw ją wyjąc z baku.....Czy może mi któryś z kolegów podać jaka to pompa?...Galant sedan 91' 1,8 ben
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-07-2009, 10:15   

Podaj VIN, spróbuję sprawdzić. Ale wstrzymaj się z tą pompą. Z przewodu przelewowego tak ma lecieć. Nowa pompa to nie mały koszt. Sprawdź w jakimś warsztacie ciśnienie na listwie. Może jakaś dysfunkcja ECU? Nie świeci Ci się kontrolka?
 
 
max_maximus 
Forumowicz

Auto: Galant 91 1,8: 97 2,0 kombi au
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 31
Skąd: zlotoryja
Wysłany: 24-07-2009, 13:16   

Kotronka check sie nie swieciła ...normalnie gasła po rozruchu silnka na gazie...Dwa tyg temu musiałem wymienić szczotki w alternatorze. Mechanicy odłaczali akumulator...no i teraz nie mogę "nauczyc komputera" na wolych obrotach do pierwszego odpalenia wentylatora w chłodnicy na benzynie...i dlatego w tej chwili po odpaleniu silnika na gazie po paru minutach zapala sie check engine....Wcześniej tego nie było...(tj. gdy nie chodził mi na benzynie).....
Dziś podłaczę drugie Ecu, które kiedyś wysiadło. Sprawdze czy działa, bo firma naprawiała mi go i własciwie jeszcze nie sprawdziłem czy działa. Bo może faktycznie coś jest z ecu...
 
 
misioq
[Usunięty]

Wysłany: 27-07-2009, 14:25   

mialem tak samo. wyszlo ze misiek palil na dwoch garach - najprostszy sposob aby to sprawdzic to odpalic autko na benzynie i po koleji zdejmowac przewody od swiec. jesli niema roznicy po zdjeciu przewodu to oznacza ze na tym garze nie chodzi.

ja kupilem na alledrogo kompletna listwe wtryskowa za 100 (lub 150zl) - wymienilem wtryski i bajka, szedl jak rakieta na Pb. minelo kilka miesiecy, moze pol roku i znow to samo.... jezdze i odpalam glownie na LPG, aczkolwiek w miesiac z pol baku Pb wyjezdze. ja sobie dalem spokoj - trudno, bedzie tylko lpg ;)
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 09-08-2009, 15:32   

... pytałem jaki gas bo chodzi o przepływomierz przy gazie 1g narazony jest on na uszkodzenie przez stral gazu w dolot i zadne bum-klapki itp niepomoga, kazdy pisze zawsze Ecu wtryski itp o przepływce nikt niepamieta umnie kiedys bylo to samo na gazie git a na beznzynie cuda wtryski wymienialem przewody swiece filtry pompy paliwa i nic a to był PRZEPŁYWOMIERZ ZACZNIJ OD TEGO! wiele osob to samo miało.
 
 
next 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 1.8 b
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 6
Skąd: elbląg
Wysłany: 17-08-2009, 16:35   

witam.jestem nowy.kupiłem galanta z 1992 1800 z gazem.jak panowie przyjechali odpalał elegancko,ale dzis rano tragedia.po kilku próbach odpalił,ale przez pare minut świeciła lampka od silnika.na gazie wszystko elegancko chodzi.Swiece są wymienione,akumulator tez. miałem wczesniej carisme w beznynie,co do gazu to jestem zielony.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.