Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] 1,8 Gaźnik z KATALIZATOREM Jak usunąć ekologiczne
Autor Wiadomość
wacky 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu Galant IV
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 10
Skąd: Mikstat
Wysłany: 25-06-2009, 20:21   [E32A 1.8] 1,8 Gaźnik z KATALIZATOREM Jak usunąć ekologiczne

Mam taki dylemat.
Moje autko - Mitsu galant z 90roku 1,8 benzyna wersja z gaźnikiem i G-Katem (taki katalizator dla gaźnika). Silnik posiada kilka ekologicznych patentów (przewietrzanie spalin, odciąganie oparów benzyny itp).
niestety muszę zmienić kolektor wydechowy, mam pod ręką akurat od wersji wtryskowej, który to nie posiada otworu na rure zawracającą spaliny do gaźnika.

jak do tego podejść? co tam można usunąć? Czy auto po wymontowaniu choćby powrotu spalin będzie dalej jeździć?

może ktoś to przerabiał? jakaś fotorelacja :D ?
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 26-06-2009, 10:18   

Będzie jeździć bez problemu jak dopasujesz kolektor od wtryskowca, ale spaliny mogą się już nie mieścić w normach ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
biały1977 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT E32A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 1
Skąd: lublin
Wysłany: 31-08-2009, 08:41   

witam jesli chodzi o recyrkulacje spalin tzw gęsia szyje która wystepuje tylko w kolektorze do gażnikowca to z powodzeniem mozna ją usunąć tylko pamietac nalezy o zaslepieniu otworu na ssaku.wszstko dziala jak nalezy (nawet chyba troszke mocy przybywa )
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.