Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
VR4 > 2.5 V6 SE
Autor Wiadomość
ziutoon 
Forumowicz

Auto: Galant EA5W 2.5 SE KOMBI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 111
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-04-2013, 09:13   VR4 > 2.5 V6 SE

Witam,

mam na oku Galanta VR4 kombi 1997 (Legnum) oczywiście z kierownicą po nieodpowiedniej stronie.
Jako że nie za bardzo znam się na mechanice i SWAP mnie przerasta a chciałbym coś zmienić w swoim 2.5 1998 SE mam pytanie co mógłbym zaadaptować z VR4 do 2.5 bez silnika, skrzyni i napędów.
Plan jest taki aby go kupić przełożyć co się da a resztę sprzedać na części.
Wiem że mając taka możliwość należy myśleć o SWAPie ale nie mam tyle kasy i tyle umiejętności.
Myślałem o zawieszeniu, hamulcach układzie wydechowym, tylnej klapie.
_________________
Colt CAO 1.3 Sprzedany
Peugeot 406 Sprzedany
Galant Kombi EA5W 2.5 V6 Kombi - zezłomowany :(
Citroen C4 Grand Picasso
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-04-2013, 11:35   

Kilka rzeczy można przełożyć, ale jaki ma sens przekładać graty ze starego VR-4? Tym bardziej, że najbardziej łakomym kąskiem jest właśnie silnik, skrzynia i napędy.
To coś jak móc mieć seksowną kobietę, zdjąć z niej ubranie i dać innej kobiecie, a te seksowną bez ubrania oddać komuś innemu ;)
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 09-04-2013, 12:36   

Owczar napisał/a:
To coś jak móc mieć seksowną kobietę, zdjąć z niej ubranie i dać innej kobiecie, a te seksowną bez ubrania oddać komuś innemu


wygrałeś internet tym porównaniem ;]

I trudno się nie zgodzić, większym sensem, jest przełożeniem serducha i osprzętu do nowszej budy itp, ale nie wiem czy wytrzyma to zwykła od EA5
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
ziutoon 
Forumowicz

Auto: Galant EA5W 2.5 SE KOMBI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 111
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-04-2013, 12:50   

Cytat:

To coś jak móc mieć seksowną kobietę, zdjąć z niej ubranie i dać innej kobiecie, a te seksowną bez ubrania oddać komuś innemu


:) coś w tym jest koniecznie chciałem coś zmienić w moim aucie

A właśnie o to chodzi że jak bym miał Gala po 2000 to może warto było by się tym SWAP-em zainteresować a w takim przypadku to za dużo kombinowania.

No to odpuszczę sobie temat i poczekam na lepsze czasy
Dzięki za odpowiedź
_________________
Colt CAO 1.3 Sprzedany
Peugeot 406 Sprzedany
Galant Kombi EA5W 2.5 V6 Kombi - zezłomowany :(
Citroen C4 Grand Picasso
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 10-04-2013, 16:39   

A ja sie zastanawiałem ale nad swapem.... bo moj lekko gnije, więc mając takiego Vr4 to z dwóch jednego bym złozył, w zazelżności od modelu pareczesci by brakło, trochę zostało.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
ziutoon 
Forumowicz

Auto: Galant EA5W 2.5 SE KOMBI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 111
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-04-2013, 18:33   

Sprawa się rypła to nie VR tylko zwykły 2.5 z napędem 4x4 i do tego uszkodzony napęd :(
Po sprawdzeniu cen prawdziwych VR i kosztów przeróbki pozostaję nadal w krainie marzeń :(
_________________
Colt CAO 1.3 Sprzedany
Peugeot 406 Sprzedany
Galant Kombi EA5W 2.5 V6 Kombi - zezłomowany :(
Citroen C4 Grand Picasso
 
 
anwi 
Forumowicz


Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 206
Skąd: Działdowo
Wysłany: 14-04-2013, 21:28   

W pl ten vr4 do kupienia?
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 14-04-2013, 21:41   

A był gdzieś temat Galanta 2.5V6 6A13 bez TT z 4x4? Ktoś coś o nim pisał, ale chyba nikt takiego nie ma. Ciekawe jak się spisuje ten napęd ze 163KM silnikiem
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-04-2013, 21:45   

fiole1 napisał/a:
W pl ten vr4 do kupienia?
Czy to nie to czasem?
http://tablica.pl/oferta/...6dc601f23;r:;s: bo cena coś niska.
 
 
fabryka24 
Forumowicz

Auto: galant 2.5v6 1997 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 296
Skąd: stargard szczecinski
Wysłany: 15-04-2013, 21:31   

Czy to nie to czasem?
http://tablica.pl/oferta/...6dc601f23;r:;s: bo cena coś niska. tego to próbują sprzedać od pazdziernika 2012 startował od 5900 , póżniej 4000 , teraz 4600 ,dzwoniłem do gościa kilka razy, ciężko się dogadać z tym gościem ,kumpel mi go oglądał ( szkoda zachodu wart jest może 2 tysiące chciałem go na części kupić ale nie dogadałem się z włascicielem ) ,. Miałem okazję przejechać się galantem kombi 2.5v6 (163km) 4x4 i już mi przeszło ,jedzie tak jakby załadować go w 5 osób i cały bagażnik po dach , troszkę lepsza jest trakcja na zakrętach ,ale pali więcej ,i muli przy przyśpieszaniu , zwykły gal 2.5v6 odczuwalnie lepiej idzie , jak dla mnie ten napęd to tylko z 2.5v6 twin turbo , ale to sprawdzę już nie długo(vr4,legnum)
 
 
anwi 
Forumowicz


Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 206
Skąd: Działdowo
Wysłany: 15-04-2013, 22:36   

aj zle doczytałem, myslałem ze VR4 gdzies jest do kupienia,

a jak sie jeździ 6a13 N/A 4x4?? jak dla mnie super, fakt ze skrzynie mam 5biegową, do 4b przydało by sie więcej mocy.

mój najlepszy czas z tej zimy:

 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 25-04-2013, 08:16   

czyli nie idzie tak źle, ale skrzynia musi być 5 biegowa :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.