VR4 > 2.5 V6 SE |
Autor |
Wiadomość |
ziutoon
Forumowicz
Auto: Galant EA5W 2.5 SE KOMBI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 111 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-04-2013, 09:13 VR4 > 2.5 V6 SE
|
|
|
Witam,
mam na oku Galanta VR4 kombi 1997 (Legnum) oczywiście z kierownicą po nieodpowiedniej stronie.
Jako że nie za bardzo znam się na mechanice i SWAP mnie przerasta a chciałbym coś zmienić w swoim 2.5 1998 SE mam pytanie co mógłbym zaadaptować z VR4 do 2.5 bez silnika, skrzyni i napędów.
Plan jest taki aby go kupić przełożyć co się da a resztę sprzedać na części.
Wiem że mając taka możliwość należy myśleć o SWAPie ale nie mam tyle kasy i tyle umiejętności.
Myślałem o zawieszeniu, hamulcach układzie wydechowym, tylnej klapie. |
_________________ Colt CAO 1.3 Sprzedany
Peugeot 406 Sprzedany
Galant Kombi EA5W 2.5 V6 Kombi - zezłomowany
Citroen C4 Grand Picasso |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 09-04-2013, 11:35
|
|
|
Kilka rzeczy można przełożyć, ale jaki ma sens przekładać graty ze starego VR-4? Tym bardziej, że najbardziej łakomym kąskiem jest właśnie silnik, skrzynia i napędy.
To coś jak móc mieć seksowną kobietę, zdjąć z niej ubranie i dać innej kobiecie, a te seksowną bez ubrania oddać komuś innemu |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 09-04-2013, 12:36
|
|
|
Owczar napisał/a: | To coś jak móc mieć seksowną kobietę, zdjąć z niej ubranie i dać innej kobiecie, a te seksowną bez ubrania oddać komuś innemu |
wygrałeś internet tym porównaniem ;]
I trudno się nie zgodzić, większym sensem, jest przełożeniem serducha i osprzętu do nowszej budy itp, ale nie wiem czy wytrzyma to zwykła od EA5 |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
ziutoon
Forumowicz
Auto: Galant EA5W 2.5 SE KOMBI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 111 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-04-2013, 12:50
|
|
|
Cytat: |
To coś jak móc mieć seksowną kobietę, zdjąć z niej ubranie i dać innej kobiecie, a te seksowną bez ubrania oddać komuś innemu |
coś w tym jest koniecznie chciałem coś zmienić w moim aucie
A właśnie o to chodzi że jak bym miał Gala po 2000 to może warto było by się tym SWAP-em zainteresować a w takim przypadku to za dużo kombinowania.
No to odpuszczę sobie temat i poczekam na lepsze czasy
Dzięki za odpowiedź |
_________________ Colt CAO 1.3 Sprzedany
Peugeot 406 Sprzedany
Galant Kombi EA5W 2.5 V6 Kombi - zezłomowany
Citroen C4 Grand Picasso |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10649 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 10-04-2013, 16:39
|
|
|
A ja sie zastanawiałem ale nad swapem.... bo moj lekko gnije, więc mając takiego Vr4 to z dwóch jednego bym złozył, w zazelżności od modelu pareczesci by brakło, trochę zostało. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
ziutoon
Forumowicz
Auto: Galant EA5W 2.5 SE KOMBI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 111 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-04-2013, 18:33
|
|
|
Sprawa się rypła to nie VR tylko zwykły 2.5 z napędem 4x4 i do tego uszkodzony napęd
Po sprawdzeniu cen prawdziwych VR i kosztów przeróbki pozostaję nadal w krainie marzeń |
_________________ Colt CAO 1.3 Sprzedany
Peugeot 406 Sprzedany
Galant Kombi EA5W 2.5 V6 Kombi - zezłomowany
Citroen C4 Grand Picasso |
|
|
|
 |
anwi
Forumowicz

Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 206 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 14-04-2013, 21:28
|
|
|
W pl ten vr4 do kupienia? |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 14-04-2013, 21:41
|
|
|
A był gdzieś temat Galanta 2.5V6 6A13 bez TT z 4x4? Ktoś coś o nim pisał, ale chyba nikt takiego nie ma. Ciekawe jak się spisuje ten napęd ze 163KM silnikiem |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
|
|
|
 |
fabryka24
Forumowicz
Auto: galant 2.5v6 1997 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Cze 2012 Posty: 296 Skąd: stargard szczecinski
|
Wysłany: 15-04-2013, 21:31
|
|
|
Czy to nie to czasem?
http://tablica.pl/oferta/...6dc601f23;r:;s: bo cena coś niska. tego to próbują sprzedać od pazdziernika 2012 startował od 5900 , póżniej 4000 , teraz 4600 ,dzwoniłem do gościa kilka razy, ciężko się dogadać z tym gościem ,kumpel mi go oglądał ( szkoda zachodu wart jest może 2 tysiące chciałem go na części kupić ale nie dogadałem się z włascicielem ) ,. Miałem okazję przejechać się galantem kombi 2.5v6 (163km) 4x4 i już mi przeszło ,jedzie tak jakby załadować go w 5 osób i cały bagażnik po dach , troszkę lepsza jest trakcja na zakrętach ,ale pali więcej ,i muli przy przyśpieszaniu , zwykły gal 2.5v6 odczuwalnie lepiej idzie , jak dla mnie ten napęd to tylko z 2.5v6 twin turbo , ale to sprawdzę już nie długo(vr4,legnum) |
|
|
|
 |
anwi
Forumowicz

Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 206 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 15-04-2013, 22:36
|
|
|
aj zle doczytałem, myslałem ze VR4 gdzies jest do kupienia,
a jak sie jeździ 6a13 N/A 4x4?? jak dla mnie super, fakt ze skrzynie mam 5biegową, do 4b przydało by sie więcej mocy.
mój najlepszy czas z tej zimy:
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 25-04-2013, 08:16
|
|
|
czyli nie idzie tak źle, ale skrzynia musi być 5 biegowa |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
|