Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Galant gaśnie chwilę po odpaleniu
Autor Wiadomość
Jaski82 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 29-08-2009, 01:16   [E33A 2.0] Galant gaśnie chwilę po odpaleniu

Witam,

mam taki problem a mianowicie objawia sie tym iz galant 2.0 GLSi 91rok chodzi na benzynie nigdy nie byl montowany gaz i auto zapala obroty sa prawidlowe lecz po chwili spadaja do coraz mniejszych az w koncu auto gasnie. Musze nadmieniec ze gdy wrzuce jedynke i wcisnie od razu pedal gazu zwiekszajac tym obroty i przezuce na 2 bieg auto jedzie na kolejnych biegach rowniez idzie bez problemu pelna moca, jednakze gdy np podlade do hopki tym samym zminejszajac oboty galant za kazdym razem gasnie. Gdy auto jest na luzie i wciskam gaz obrotomierz jakby zwiekszal sie stopniowo ale nalezy deptac szybko, a z ryry wydechowej slychac strzaly do tego wskazowka nie przekracza 4000 obrotow. W aucie wymienilem filtr paliwa, swiece sprawne, przepustnica czyszczona, obroty ustawiane wedlug strony Krzyzaka(po wymianie filtra paliwa i ustawianiu obrotow zaczely sie problemy z autem), sprawdzalem pompe paliwa odkrecajac gorna srube z filtra paliwa i jest mocne cisnienie, ECU posiada wymienione kondensatory( wymienione juz rok temu jak wszystko gralo), na kablach wysokiego napiecia ktore sa co prawda od fabryki ale nie widac przebic, bledy ECU zczytane wyskoczyl blad czujnika przepustnicy okazalo sie ze napiecie jest 0.72V zamiast 0.48-0.52V ale regulacja srub nie przyniosla efektu. Wtryski sprawne niedawno odlanczalem osobno po kolei kazdy przewod i bylo slychac jak silnik zwalnia. Bezpieczniki pod maska sprawdzone dzialaja(nadmienie ze wywalilo od Ignition 30A bezpiecznik gdy nie chcial w ogole zapalac ale po wlozeniu bylo juz ok. Dodam ze autko gdy bylo jeszcze sprawne mialo taka dolegliwosc ze np po wkreceniu na oboty i wrzuceniu na 2 bieg i docisnieciu gazu do konca jakby na chwile(1-2sek) sie dlawilo a pozniej jakby dostawalo paliwo i chodzilo normalnie. Prosze o rady i sugestie co moze powodowac problem gdyz brakuje mi po prostu juz sil.
 
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 29-08-2009, 13:35   

Sprawdź jeszcze raz dokładnie pompe paliwa. Z tego co czytam to mogą być naprawdę źle ustawione obroty. Spróbuj jeszcze raz.
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 29-08-2009, 21:13   

ale kolega pisze ze strzela z rury , powiedz jaki kolor rury masz w wydechu
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 29-08-2009, 21:25   

waldi-1 napisał/a:
ale kolega pisze ze strzela z rury , powiedz jaki kolor rury masz w wydechu


Jak mu strzela to możliwe, że zapłon ma rozregulowany.
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 30-08-2009, 09:01   

nie koniecznie musi byc zapłon, ja miałem tez poprzestawiany i to w rózne strony a strzałow nie miałem, mozliwe ze cos z kompem, samo wymienienie kondesatorów to jeszcze nie naprawa kompa i nic nie znaczy, moze tez przepływka być, moze tez czujnik połozenia wału,ale mimo to kable i swiece warto zmienic i przeczyscic kopułke
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
roban666 
Nowy Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 4
Skąd: lublin
Wysłany: 30-08-2009, 10:47   

Witam dołącze sie do tematu ponieważ mam podobny problem mam galanta 2.0 1997r,i mam taki problem ze gdy rano odpalam samochód lub gdy jest zimny obroty spadają i gaśnie lub utrzymują się w okolicach 700,wystarczy ze silnik się rozgrzeje i odpala bez problemów i obroty równo trzyma,tak jakby ssania wogóle nie było.miał ktoś może taki przypadek???bardzo proszę o pomoc
_________________
roban666
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 30-08-2009, 16:24   

ja miałem kompa walniętego, mozesz jeszcze zapłon przestawić powinno pomoc
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 31-08-2009, 09:55   

roban666 napisał/a:
galanta 2.0 1997r

To nie ten dział :) Proponuje się zgłosić do działu EA :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Jaski82 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 31-08-2009, 15:41   

Problem rozwiązany okazało się że filtr pompy paliwa jest częściowo zapchany i auto chodzi jedynie na luzie gdy benzyny jest powyżej rezerwy. Strzały z rury natomiast były związane z tym że jedna ze świec była uszkodzona.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.