Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zegary Carisma
Autor Wiadomość
KlauS 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 2
Skąd: Rybnik
Wysłany: 29-09-2009, 10:31   Zegary Carisma

Chciałbym zmienić swoje podświetlenie w zegarach, tylko jest mały problem. Nie wiem jak sie do tego dostać. po odkreceniu 2 śrubek i tak nic sie nie dzieje. Czy musze zdejmowac połowe kokpitu czy tam jest jakieś zabezpieczenie jeszcze??
 
 
TESTER 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 224
Skąd: Dęblin
Wysłany: 29-09-2009, 12:16   

Po odkręceniu śrubek zdejmujesz plastikową osłonę którą te śrubki trzymały i wówczas masz dostęp do zegarów. O ile pamiętam to są one przykręcone śrubkami, kóre są widoczne a następnie chwytając oburącz z obu stron wyciągasz je delikatnie ale zdecydowanie z gniazd dopprowadzających prądowe ścieżki do wskaźników, są dwa po obu stronach zegarów. I teraz problem z wyjęciem, musisz tak manewrować by zegary zmieściły sie pomiędzy kołem kierownicy a deską. Jakoś półobrotem to trzeba, nie pamiętam dokładnie bo wyjmowałem, ale da się wyjąć ni i trzeba zapamiętać jak wyszły bo inaczej włożyć się nie da tylko trzeba dokładnie tak samo.
_________________

 
 
 
KlauS 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 2
Skąd: Rybnik
Wysłany: 29-09-2009, 13:13   

No tak ale własnie po odkręceniu tych 2 śrubek nie umie zdjąć tej plastikowej osłonki, może są tam u dołu jakieś zatrzaski tylko niewiem jak to ruszyć żeby tam czegoś nie zerwać

[ Dodano: 29-09-2009, 13:16 ]
A no i przydało by sie wiedzieć ile jest tam żarówek i jaki rodzaj
 
 
TESTER 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 224
Skąd: Dęblin
Wysłany: 30-09-2009, 17:40   

Rozbierałem dosyć dawno na starym forum opisywałem dokładnie co i jak ale jest wyłączone więc szukanie nic nie da. o ile pamiętam to nie było tam żadnych dodatkowych zatrzasków, podważ lekko i przekonasz się czy wyskoczy czy nie. Patrzyłem w manualu i wychodzi na to, że są jedynie tylko te dwie śrubki i nic więcej. pociągnij za tę elastyczną osłonkę która zwisa nad kolumną kierowniczą i powinno wyjść.
_________________

 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 30-09-2009, 22:31   

jest dokładny opis rozbierania zegarów wraz z opisami żaróweczek jakie są potrzebne, wystarczy odrobinę poszperać na forum, a nie od razu nowy temat.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.