Zegary Carisma |
Autor |
Wiadomość |
KlauS
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 2 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 29-09-2009, 10:31 Zegary Carisma
|
|
|
Chciałbym zmienić swoje podświetlenie w zegarach, tylko jest mały problem. Nie wiem jak sie do tego dostać. po odkreceniu 2 śrubek i tak nic sie nie dzieje. Czy musze zdejmowac połowe kokpitu czy tam jest jakieś zabezpieczenie jeszcze?? |
|
|
|
 |
TESTER
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 224 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 29-09-2009, 12:16
|
|
|
Po odkręceniu śrubek zdejmujesz plastikową osłonę którą te śrubki trzymały i wówczas masz dostęp do zegarów. O ile pamiętam to są one przykręcone śrubkami, kóre są widoczne a następnie chwytając oburącz z obu stron wyciągasz je delikatnie ale zdecydowanie z gniazd dopprowadzających prądowe ścieżki do wskaźników, są dwa po obu stronach zegarów. I teraz problem z wyjęciem, musisz tak manewrować by zegary zmieściły sie pomiędzy kołem kierownicy a deską. Jakoś półobrotem to trzeba, nie pamiętam dokładnie bo wyjmowałem, ale da się wyjąć ni i trzeba zapamiętać jak wyszły bo inaczej włożyć się nie da tylko trzeba dokładnie tak samo. |
_________________
 |
|
|
|
 |
KlauS
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 2 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 29-09-2009, 13:13
|
|
|
No tak ale własnie po odkręceniu tych 2 śrubek nie umie zdjąć tej plastikowej osłonki, może są tam u dołu jakieś zatrzaski tylko niewiem jak to ruszyć żeby tam czegoś nie zerwać
[ Dodano: 29-09-2009, 13:16 ]
A no i przydało by sie wiedzieć ile jest tam żarówek i jaki rodzaj |
|
|
|
 |
TESTER
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 224 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 30-09-2009, 17:40
|
|
|
Rozbierałem dosyć dawno na starym forum opisywałem dokładnie co i jak ale jest wyłączone więc szukanie nic nie da. o ile pamiętam to nie było tam żadnych dodatkowych zatrzasków, podważ lekko i przekonasz się czy wyskoczy czy nie. Patrzyłem w manualu i wychodzi na to, że są jedynie tylko te dwie śrubki i nic więcej. pociągnij za tę elastyczną osłonkę która zwisa nad kolumną kierowniczą i powinno wyjść. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-09-2009, 22:31
|
|
|
jest dokładny opis rozbierania zegarów wraz z opisami żaróweczek jakie są potrzebne, wystarczy odrobinę poszperać na forum, a nie od razu nowy temat. |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
|