Wysokie wolne obroty |
Autor |
Wiadomość |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 04-09-2009, 19:49 Wysokie wolne obroty
|
|
|
Siema,
Mam mały męczący mnie problem , otóż w mojej jedynce są zbyt wysokie wolne obroty i do tego falują od 850 rpm do 1500 rpm.
Prawdopodobnie była nieszczelność wymienione uszczelki przepustnicy kolektorów dolot i wydech nowa plecionka za kolektorem wydechowym oraz czyszczenie przepustnicy...
Macie jakieś pomysły od czego to moze być ?? Bo ja już sie gubie... krokowy tez byl czyszczony a CE sie nie świeci....
Jak macie jakiekolwiek pomysły to piszcie ,bo jest to drażniące...
P.S. Do puki auto sie nie rozgrzeje chodzi cały czas na ssaniu ,po wrzucenie 1 i puszczeniu sprzegla sam jedzie do 1500 rpm , jak sie rozgrzeje mozna juz sie poruszac normalnie ale wtedu lataj te obroty ...
Mały film:
http://www.youtube.com/watch?v=NxFPoIPXjzk
tego głośnego klepania normalnie nie ma nie wiem czemu sie tak nagralo...
Prosze o pomoc |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-09-2009, 20:05
|
|
|
Czyszczenie przepustnicy i ustawienie wolnych w trybie serwisowym powinno załatwić sprawę. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-09-2009, 06:25
|
|
|
a co to z klekotanie może ktoś wie? |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-09-2009, 10:33
|
|
|
beben1982 napisał/a: | a co to z klekotanie może ktoś wie? |
Hydrauliczne popychacze zaworowe. Stukanie jest spowodowane zużytymi popychaczami ewentualnie niskim stanem lub słabą jakością oleju silnikowego. Przykładowo mi stukały popychacze na olejach Mobil i Shell, po zalaniu Valvoline MaxLife stukanie ustało i nie stuka od dwóch lat. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 09-09-2009, 13:05
|
|
|
Mi normalnie też nie stuka jak jezdze na LM 10W40 MOS2 ale miałem mało oleju i musiałem dolać Orlenowskiego badziewia i tak klepią troche ale nie dlugo wymiana i bedzie znowu cisza ...
Można też je wymienić na popychacze Top Line ale to około 800 zł |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 09-09-2009, 14:09
|
|
|
A może uszczelniacze wtrysków paliwa przepuszczają powietrze albo ten oring pod srubą regulacji obrotów |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 09-09-2009, 15:08
|
|
|
Auto już jest gotowe i ustawione śmiga jak ferrari
Zabawa polegała na zabawie z krokowym IPS i TPS do tego czyszszczenie przepustnicy nowe uszczelki pod kolektor dolot i wydech plecionka nowa za kolektorem wydechowym na wydechu została zmieniona na nową troche zabawy z ECU ... poszczytywane kody błedów wszystko wyczyszczone i jest lepiej niż było za nim sie popsuło hehe |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 11-09-2009, 18:10
|
|
|
dokładnie, silnik po przekroczeniu 1500obr przy puszczonej przepustnicy odcina paliwo w celu hamowania silnikiem, poprzywruceniu wtrysków przy1100obr znów leciał do góry
ustaw sobie TPS przy użyciu dataloggera i gitara |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
mikus
Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 53 Skąd: jelenia góra
|
Wysłany: 12-09-2009, 14:36
|
|
|
ja mam ten sam problem z moim eclipsem tylko mi obroty szaleja od 2500-3000 obr a na ssaniu ma za niskie i gasnie ale to jest nie zawsze czesto pracuje bardzo ladnie co z ty zrobic eclips 96 rok 2.0 |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-09-2009, 05:15
|
|
|
niedziała ci IPS bo inaczej nieprzekroczyłby 1800obr przy puszczonym pedale gazu (czyli na "wolnych") napraw/podłącz IPS potem reszte i musi grać, chyba że nieszczelność, głębiej w mechanice niema co szukać |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
|