6G72TT |
Autor |
Wiadomość |
bula983
Nowy Forumowicz bula983
Auto: mitsubishi pajero 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 25 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-11-2009, 22:49 6G72TT
|
|
|
Witam!-wszystkich
Jestem tu od nie dawna albo od trochę dawna ale nie uczestniczyłem czynnie!
Moje pytanie czy zadanie tematu dotyczy się dokładnie szczegółów motor 6G72TT !!!
Mam taki motor i wkładam go do pajero zamiast 6G74 potrzebuję trochę danych żeby wszystko zgrać w jedną całość.Moje pytania to?
Czy ECU czytany z aparatu zapłonowego jest inny od tego co czyta z czujników położenia wałków od 1993?
Wtryskiwacze 3.0L a czy 3.5L czym się rożnią?
Rozrząd w 6G72TT jest taki sam jak w 6G74?
Jak ma być ustawiony zawór (podciś) przyspieszenia turbiny?
Please o help ME
l |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 09-11-2009, 23:00
|
|
|
Z tego co ja wiem to ECU sie roznily i to nie tylko numerami.
Tu masz mniej wiecej napisane jakie numeru ECU do jakiego motoru i wersji
http://www.wrenchmonkey.c...artnumbers.html
A tu jeszcze troche ,ale tez w innych modelach mitsu
http://simon.chi.il.us/ECU/ECUID.html |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 10-11-2009, 07:53
|
|
|
Witam tak jak udi mówi kompy są inne, wtryski też i pasek rozrządu, rolki takie same, turbinami steruje komputer porzez solenoide regulującą ciśnienie na westgatach. Najłatwiej ci będzie zrobić kompletny swap czyli silnik z wiązką kabli i komputerem wtedy powinno wszystko grac. |
Ostatnio zmieniony przez n3000 10-11-2009, 10:19, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-11-2009, 09:14
|
|
|
A silnik nei kreci sie w przeciwna strone? Bo np do mnie 6g72TT nie da sie wsadzic.... |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 10-11-2009, 09:26
|
|
|
Skoro da się wstawić 6g74 do 3000gt to dlaczego nie ma dać się wstawić 6g72 do pajero heheh, pozatym jakieś dziwne historie znowu opowiadasz w stanach są eclispy z v8 powstawianymi i tylnym napędem to wszystko tylko kwestia kosztów takiej zabawy. |
|
|
|
 |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-11-2009, 09:48
|
|
|
n3000, nie jestesmy w stanach. Tak da sie wszystko, ale jak wsadzisz silnik do 3g od VR4 to masz 1 bieg do przodu i 5 do tylu. |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 10-11-2009, 10:13
|
|
|
Wiem że nie jesteśmy heheh no to mnie oświeciłeś masz jeszcze jakieś inne równie cenne podpowiedzi skoro w stanach się da to i w polsce się da kwestia kosztów i tyle. Poza tym nie wiem czy cię dobrze zrozumiałem ale sugerujesz że po przekładce silnika i skrzyni na jedynce auto jedzie do przodu a na 5 do tyłu? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-11-2009, 10:22
|
|
|
masz silnik ze skrzynia obrocony o 180 i jest wyeliminowany walek posredni ze skrzyni, wiec montujac ten silnik standardowo (jak pasuja mocowania a nie obrocony) masz 5 biegow w tyl i 1 do przodu (dawniej wsteczny)
taki upgrade Mitsu zrobilo w okolicach 96 roku niemal we wszystkich modelach |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 10-11-2009, 10:28
|
|
|
Hmm, więc rzeczywiście w eclipsie sytuacja jest trudniejsza przerabianie mocowań itd, niemniej jednak do 3000gt ładują 6g74 więc i do pajero 6g72 powinno dać się przeszczepić. |
|
|
|
 |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-11-2009, 10:57
|
|
|
n3000 napisał/a: | skoro w stanach się da to i w polsce się da kwestia kosztów i tyle. | Tak tylko u nas sie to zwyczajnie nie oplaca. |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 10-11-2009, 11:28
|
|
|
To czy się opłaca czy nie to już decyzja osób które się decydują na takie modyfikacje, według ciebie się nie opłaca tylko lepiej np. zagazować, ale jest też masa ludzi którym finanse pozwalają i nie patrzą czy się opłaca czy nie tylko chcą mieć np. pajero twin turbo, tyle z mojej strony bo zaczynamy pisać zupełnie nie na temat. |
|
|
|
 |
bula983
Nowy Forumowicz bula983
Auto: mitsubishi pajero 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 25 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 11-11-2009, 01:45
|
|
|
PAanowie!
a c o podpowiecie o tym zapłonie jeden był na aparacie na prawej głowicy a drugi na czujnikach wał gł AND wał roz o co w tym chodzi?
[ Dodano: 11-11-2009, 01:51 ]
Chodzi mi o ten-tą srube ktora wychodzi z gruszki podcisnienia wraz ze wzrostem pedalu gazu ona zmienia swoje polozenie a na wolnych jak ma byc ustawiona lub na zgaszonym?
[ Dodano: 11-11-2009, 02:01 ]
Na czym pracujecie lub na jakim sprzecie ?
Podstawa skąd go wziąść kts czy jakis inter f...? |
|
|
|
 |
|