Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
6G72TT
Autor Wiadomość
bula983 
Nowy Forumowicz
bula983

Auto: mitsubishi pajero 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 25
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-11-2009, 22:49   6G72TT

Witam!-wszystkich
Jestem tu od nie dawna albo od trochę dawna ale nie uczestniczyłem czynnie!
Moje pytanie czy zadanie tematu dotyczy się dokładnie szczegółów motor 6G72TT !!!
Mam taki motor i wkładam go do pajero zamiast 6G74 potrzebuję trochę danych żeby wszystko zgrać w jedną całość.Moje pytania to?
Czy ECU czytany z aparatu zapłonowego jest inny od tego co czyta z czujników położenia wałków od 1993?
Wtryskiwacze 3.0L a czy 3.5L czym się rożnią?
Rozrząd w 6G72TT jest taki sam jak w 6G74?
Jak ma być ustawiony zawór (podciś) przyspieszenia turbiny?
Please o help ME




l
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 09-11-2009, 23:00   

Z tego co ja wiem to ECU sie roznily i to nie tylko numerami.
Tu masz mniej wiecej napisane jakie numeru ECU do jakiego motoru i wersji
http://www.wrenchmonkey.c...artnumbers.html

A tu jeszcze troche ,ale tez w innych modelach mitsu
http://simon.chi.il.us/ECU/ECUID.html
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 10-11-2009, 07:53   

Witam tak jak udi mówi kompy są inne, wtryski też i pasek rozrządu, rolki takie same, turbinami steruje komputer porzez solenoide regulującą ciśnienie na westgatach. Najłatwiej ci będzie zrobić kompletny swap czyli silnik z wiązką kabli i komputerem wtedy powinno wszystko grac.
Ostatnio zmieniony przez n3000 10-11-2009, 10:19, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-11-2009, 09:14   

A silnik nei kreci sie w przeciwna strone? Bo np do mnie 6g72TT nie da sie wsadzic....
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 10-11-2009, 09:26   

Skoro da się wstawić 6g74 do 3000gt to dlaczego nie ma dać się wstawić 6g72 do pajero heheh, pozatym jakieś dziwne historie znowu opowiadasz w stanach są eclispy z v8 powstawianymi i tylnym napędem to wszystko tylko kwestia kosztów takiej zabawy.
 
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-11-2009, 09:48   

n3000, nie jestesmy w stanach. Tak da sie wszystko, ale jak wsadzisz silnik do 3g od VR4 to masz 1 bieg do przodu i 5 do tylu.
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 10-11-2009, 10:13   

Wiem że nie jesteśmy heheh no to mnie oświeciłeś masz jeszcze jakieś inne równie cenne podpowiedzi :) skoro w stanach się da to i w polsce się da kwestia kosztów i tyle. Poza tym nie wiem czy cię dobrze zrozumiałem ale sugerujesz że po przekładce silnika i skrzyni na jedynce auto jedzie do przodu a na 5 do tyłu?
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-11-2009, 10:22   

masz silnik ze skrzynia obrocony o 180 i jest wyeliminowany walek posredni ze skrzyni, wiec montujac ten silnik standardowo (jak pasuja mocowania a nie obrocony) masz 5 biegow w tyl i 1 do przodu (dawniej wsteczny)

taki upgrade Mitsu zrobilo w okolicach 96 roku niemal we wszystkich modelach
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 10-11-2009, 10:28   

Hmm, więc rzeczywiście w eclipsie sytuacja jest trudniejsza przerabianie mocowań itd, niemniej jednak do 3000gt ładują 6g74 więc i do pajero 6g72 powinno dać się przeszczepić.
 
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-11-2009, 10:57   

n3000 napisał/a:
skoro w stanach się da to i w polsce się da kwestia kosztów i tyle.
Tak tylko u nas sie to zwyczajnie nie oplaca.
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 10-11-2009, 11:28   

To czy się opłaca czy nie to już decyzja osób które się decydują na takie modyfikacje, według ciebie się nie opłaca tylko lepiej np. zagazować, ale jest też masa ludzi którym finanse pozwalają i nie patrzą czy się opłaca czy nie tylko chcą mieć np. pajero twin turbo, tyle z mojej strony bo zaczynamy pisać zupełnie nie na temat.
 
 
 
bula983 
Nowy Forumowicz
bula983

Auto: mitsubishi pajero 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 25
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 11-11-2009, 01:45   

PAanowie!
a c o podpowiecie o tym zapłonie jeden był na aparacie na prawej głowicy a drugi na czujnikach wał gł AND wał roz o co w tym chodzi?

[ Dodano: 11-11-2009, 01:51 ]
Chodzi mi o ten-tą srube ktora wychodzi z gruszki podcisnienia wraz ze wzrostem pedalu gazu ona zmienia swoje polozenie a na wolnych jak ma byc ustawiona lub na zgaszonym?

[ Dodano: 11-11-2009, 02:01 ]
Na czym pracujecie lub na jakim sprzecie ?
Podstawa skąd go wziąść kts czy jakis inter f...?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.