Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] przegląd
Autor Wiadomość
jarekN 
Mitsumaniak

Auto: outlander II 2.0 instyle
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 31
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-09-2009, 17:04   [II 2.0 DID] przegląd

jestem przed przeglądem, prawdopodobnie będe wymieniał klocki, moze ktoś ma jakieś sugestie co do marki i innych elementów przeglądu
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 10-09-2009, 21:14   

mam założone TRW czyli dawniej lucas. Bardzo dobrze się sprawują.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 11-09-2009, 09:05   

O hamulcach trochę było w tuningu ,o TUTAJ ,jeśli interesuje Cię chociaż troche "podrasowanie" tego układu...
 
 
 
jarekN 
Mitsumaniak

Auto: outlander II 2.0 instyle
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 31
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-09-2009, 09:32   

- klocki TRW moga być
- wszyscy chwalą MOTULA też fajnie

mam jeszcze pytanie czy filtr paliwa warto wymieniać co 20k czy co 40k jak jest zalecane

czy ktoś podczas przeglądu mial jakąś nietypową naprawe
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-09-2009, 10:44   

W serwisach często wciskają wcześniejszą wymianę filtrów/pasków rozrządu itp pod hasłem "wiadomo jakie jest w Polsce paliwo/drogi/powietrze itp" - chodzi oczywiście o kasowanie nieświadomych jeleni a nie dobro silnika :lol: Ja na swoim filtrze paliwa przejechałem 60 tysięcy (zapomnieli wymienić w serwisie) i nie było problemu (tankuję na markowych stacjach). Moim zdaniem nie warto wcześniej wymieniać, ale jeżeli 200 PLN nie robi różnicy (chyba tyle kosztuje filtr), to na pewno nie zaszkodzi...
 
 
androzek 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 126
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 11-09-2009, 14:27   

No właśnie,czy ktoś może przedstawić harmonogram wymiany newralgicznych podzespołow w Outku - chodzi mi o niezależną od serwisu ocenę.
 
 
jarekN 
Mitsumaniak

Auto: outlander II 2.0 instyle
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 31
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-09-2009, 20:17   

może ktoś z doświadczeniem tzw serwisowym napisze co mu wymienili i dla czego, na zo uważac, może są proponowane jakieś dodatkowe czynności, wymiany mające na celu tylko zwiękrzenie rachunku
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 11-09-2009, 22:42   

W karcie gwarancyjnej masz, co należy wymienić i przy jakim przebiegu.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 12-09-2009, 22:04   

Oryginalny filtr paliwa kosztuje w ASO 340 PLN netto. W 2.2 HDI wymieniany jest przy przeglądzie 60 tys.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-09-2009, 09:51   Książka gwarancyjna

Z pozycjami do wymiany w książce gwarancyjnej jest mały problem - jeżeli ktoś ma przeglądy co 15 tys (chodzi o silnik 2.0 TDI), to na odpowiedniej stronie jest precyzyjnie zdefiniowane co i kiedy trzeba wymienić. Problem zaczyna się, gdy ktoś ma przeglądy co 20 tys - jest w książce odpowiednia strona, ale nie ujmuje wielu pozycji (np. wymiany paska rozrządu, filtra paliwa itp). Podejrzewam że nie została zaktualizowana, w momencie gdy Mitsubishi zdecydował się na wydłużenie przebiegu pomiędzy przeglądami z 15 do 20 tys.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 14-09-2009, 21:08   

bonito napisał/a:
jeżeli ktoś ma przeglądy co 15 tys (chodzi o silnik 2.0 TDI),
ja mam taki co 20kkm
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 14-09-2009, 21:22   

poz. nr 17 Wymienic filtr paliwa co 40kkm ( o ile dobrze odczytuje.)

Dodtakowo,
Co 60kkm
Wyminić filr powietrza

i tu nie rozumiem.
Co 120 kkm (DODATKOWO w stosunku do przeglądu CO KAŻDE 40kkm)
Wymienić pasek rozrządu

Czyli co pierwsza wymiana po 120 a potem kolejne co 40 ?


Swoja drogą, w dotychczasowych samochodach miałem wymiane wszystkich filtrów co przegląd. Wnosek taki albo serwisy robiły mnie w bambuko, albo Mitsu podchodzi do tego bardzo optymistycznie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.