 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Górne łożyskowanie kolumn mc'persona w galu E15 |
Autor |
Wiadomość |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2006, 18:49 Górne łożyskowanie kolumn mc'persona w galu E15
|
|
|
Witam.
Zachciało mi się wymieniać amortyzatory przednie i przy okazji dobrałem się do górnego łożyskowania kolumny mc'persona. Odkryłem tam zatarte łożysko. Spore moje zdziwienie budzi fakt, że znalazłem tam zwykłe łożysko kulkowe o oznaczeniu 6302Z. Dla niewtajemniczonych jest to łożysko przeznaczone do przenoszenia obciążeń głównie w kierunku promieniowym. Na mój rozum powinno tam siedzieć łożysko, które może przenieść równie duże siły w kierunku osiowym, tak jak działa siła nacisku auta na kolumnę.
Może ktoś z was orientuje się jakie łożysko było tam wkładane fabrycznie? Lub jaki powinien być zamiennik? Bo 6302Z jakoś mi tu nie pasuje. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-08-2006, 18:56
|
|
|
Tel do Japaneze?
Albo rozbiórka z drugiej strony prawdę Ci powie.
P.S.
Masz PW ode mnie - odpowiedz proszę |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 25-08-2006, 22:12
|
|
|
Po drugiej stronie siedziało dokładnie takie samo łożysko. Kupiłem porządne zamienniki po 12zł/szt, tyle że chronione z obu stron gumą i ze zwiększonymi fabrycznie luzami. Większe luzy dają wiekszą wytrzymałość na obciążenia poosiowe. Wyczytałem to z katalogu łożysk.
Stare, regenerowane 6lat temu amortyzatory nie były jeszcze zużyte. Przy ciąganiu tłoczyska ręcznie sprawiały wrażenie twardszych niż nowe.
W miedzyczasie miałem wyjazd wakacyjny nad morze i dlatego piszę dopiero teraz. 1000km stary galant przeszedł bez zająknięcia. Nowe amorki i łożyskowanie kolumn z przodu przełożyło się na wyraźnie lepszy komfort jazdy i lepsze czucie drogi na kierownicy. Koleiny też niestety lepiej czuć. |
|
|
|
 |
|
|