 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Właściwosci przegubu |
Autor |
Wiadomość |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 07-06-2009, 12:29 Właściwosci przegubu
|
|
|
Mam takie pytanie.
Są dwa identyczne przeguby Spidana różniące się tylko obecnością pierścienia ABS(który to z resztą można przełożyć ze starego) ale i :
Skrawaniem: z rowkiem w elemencie wewnętrznym oraz bez rowka w elemencie wewnętrznym.
O co chodzi z tym rowkiem ? Gdzie on sie znajduje i jakie zadanie spełnia ?
Dodam, iż ten bez pierścienia i bez rowka jest o ok. połowę tańszy.
Cytat: |
1}Przegub napędowy
SPIDAN
23667
Przegub napędowy
Informacje Inter Cars o towarze
indeks: 0.023667
Cena brutto: 297,07 zł
nazwa: Przegub napędowy zewn.
opis : Przegub zewn.(kpl) MITSUBISHI Space Star 1.8GDI
98-; A:25/F:23/O:54/Z/ABS:43
producent: SPIDAN
Ograniczenia
Strona zabudowy: od strony koła
Rodzaj połączenia: Przegub równobieżny
Zewn. uzębienie, od strony koła: 25
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 23
Średnica pierścieńia uszczelniającego [mm]: 54
Skrawanie: z rowkiem w elemencie wewnętrznym
Ilość zębów, obręcz ABS: 43
PierścieńABS O [mm]: 78
Średnica przegubu [mm]: 82
od roku prod.: 1999.06
2)Przegub napędowy
SPIDAN
21720
Przegub napędowy
Informacje Inter Cars o towarze
indeks: 0.021720
Cena brutto: 143,36 zł
nazwa: Przegub napędowy zewn.
opis : Przegub zewn.(kpl) MITSUBISHI Carisma 1.6 95-,
1.8GDI 97-, A:25/F:23/O:54.0/X
producent: SPIDAN
Ograniczenia
Zewn. uzębienie, od strony koła: 25
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 23
Średnica pierścieńia uszczelniającego [mm]: 54
Skrawanie: bez rowka w wewnętrznym elemencie
Średnica przegubu [mm]: 83
Strona zabudowy: od strony koła
od roku prod.: 1999.06
|
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24263 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-06-2009, 20:07
|
|
|
turek - wyslales mi PW, ale niestety nie jestem w stanie Ci pomoc - nie znam na tyle dobrze Carismy
zapytaj Matejko - on chyba kiedys wlasnie walczyl z ta wieloscia przegubow w Cari... |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 07-06-2009, 21:11
|
|
|
Mateusz twierdzi, że prawdopodobnie chodzi o nacięcie na zawleczkę ale nie jest pewien.
Prawdę mówiąc przegub już zakupiłem ten pierwszy ale jeżeli ten rowek nie jest taki ważny to po co przepłacać.Tym bardziej, że oba tej samej, dobrej firmy.
A może chodzi o rowek wewnątrz przegubu w którym pracują kulki ? Wtedy może być bardziej trwały ?
To wyjaśniałoby jego wyższą cenę.
Trzeba chyba zapytać jakiegoś sprzedawce z Allegro.Może będzie znał różnicę. |
|
|
|
 |
matiu
Nowy Forumowicz
Auto: Colt III C54 1800 D 1992
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30-09-2009, 15:54
|
|
|
Chodzi o rowek na pierścień osadczy, który stabilizuje półoś, żeby z przegubu nie wypadała. Rowek jest wewnątrz wielowpustu, tam gdzie się wsadza półoś.
Kolega kupił taki bez rowka i potem wypadała mu półośka na zakrętach . |
|
|
|
 |
|
|