sportowe springi do cari |
Autor |
Wiadomość |
cząstek [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2007, 22:36 sportowe springi do cari
|
|
|
witam mam zamiar zglebić moja cari (po lifcie) i szukam sprężyn 30/20 progresywnych moze ktos wie gdzie je znajde i czy moze pasuja od volvo s40? pozdrawiam |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2007, 22:40
|
|
|
szybciej kupisz do carismy, kupisz w kazdym sklepie tuningowym, praktycznie kazda firma robi sprezyny do cari, ja jaedzilem na KILEN'ach i byly super, polecam |
|
|
|
 |
cząstek [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2008, 17:56
|
|
|
reaktywuje temat....jakie maksymalne obniżenie może być do oryginalnych amortyzatorów żeby jakoś razem to grało? Myślałem zrobić przód -40 a tył na wysokość żeby został jak jest bądź -10 tylko nie wiem czy coś takiego znajdę i czy pasuje od volvo s 40 bo dość często sprężyny do volvo pokazują się na allegro pozdro |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-07-2008, 21:10
|
|
|
cząstek napisał/a: | jakie maksymalne obniżenie może być do oryginalnych amortyzatorów | Max. -40 mm. |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2008, 23:04
|
|
|
nie ma czegos takiego jak max bo przy kazdym obnizeniu amor bedzie dostawal w du.. tak jakbys worki z ziemniakami w wozil w bagazniku.
poprostu przy obnizeniu do 40mm jakos tam jeszcze pracuje i spelnia swoja role ale zuzywa sie duzo szybciej.
w carismie mozesz smialo montowac jednakowe springi na przod i tyl tj. jesli chodzi o wysokosc bo linia okien cari jest taka ze auto wyglada jakby tyl byl wyzej od przodu. |
|
|
|
 |
cząstek [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2008, 23:44
|
|
|
arturro napisał/a: | linia okien cari jest taka ze auto wyglada jakby tyl byl wyzej od przodu | no właśnie dlatego chcę opuścić bardziej przód bo to trochę śmiesznie wygląda |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 15-07-2008, 00:02
|
|
|
chyba mnie nie zrozumiales otoz linia okien jest tak poprowadzona ze nawet jak wsadzisz z przodu i z tylu 40mm to i tak bedzie wygladac jakby przod byl nizej, wiec nie ma sensu szukac sprezyn o roznych wysokosciach. |
|
|
|
 |
cząstek [Usunięty]
|
Wysłany: 15-07-2008, 11:21
|
|
|
arturro napisał/a: | chyba mnie nie zrozumiales | chyba tak późno już było ale mi chodzi o to że nadkola nie są równo wycięte widać to na zięciu A jest większe niż B, zawsze tak jest czy u mnie jest nie tak ? Jak obniżę równo to będzie lipa bo będzie to samo tylko niżej a i nie mogę za bardzo tyłu obniżać bo będą opony obcierać.
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-07-2008, 16:51
|
|
|
arturro napisał/a: | poprostu przy obnizeniu do 40mm jakos tam jeszcze pracuje i spelnia swoja role ale zuzywa sie duzo szybciej | Ja to wiem, ale nie o to pytał kolega. cząstek napisał/a: | nadkola nie są równo wycięte widać to na zięciu A jest większe niż B, zawsze tak jest czy u mnie jest nie tak ? | W każdym aucie tak jest. |
|
|
|
 |
marexi
Mitsumaniak

Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008 Posty: 517 Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: 27-07-2008, 11:38
|
|
|
ja mam eibach'y . polecam Tobie niemiecki ebay bo tam sa duzo tansze niz u nas w PL i do tego duzo sklepow bez problemu sie zgadza na przesylke za granice a ze euro taniuskie wiec polecam poczekac tydzien dluzej niz w polsce po zamowieniu i zawsze na flaszke jak nie lepiej bedzie:) |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 01-08-2008, 19:20
|
|
|
nie wiem jak wygladaja sprezyny w carismie... ale zawsze mozna uciac o jeden zwoj jezlie maja regularny ksztalt na dole (tam gdzie opieraja sie o kielichy amorow) |
|
|
|
 |
Sz@kal
Forumowicz Młody Mitsumaniak ;)

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 380 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 01-08-2008, 20:12
|
|
|
ictus napisał/a: | nie wiem jak wygladaja sprezyny w carismie... ale zawsze mozna uciac o jeden zwoj jezlie maja regularny ksztalt na dole (tam gdzie opieraja sie o kielichy amorow) |
Powodzenia w dalszej jeździe |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 02-08-2008, 13:27
|
|
|
powodzenia w dalszej jezdzie to ludzia co wsadzaja sprezyny z allegro -40/-60 do zwyklych amorkow...
ciales sprezyny??? jezdziles na takich??? |
|
|
|
 |
Sz@kal
Forumowicz Młody Mitsumaniak ;)

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 380 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 03-08-2008, 23:25
|
|
|
Nie ciąłem sprężyn i nie mam zamiaru na takowych jeździć. Wiem ,ze niektórzy tak robią i jezdżą ,ale ale dla mnie to jest bardziej "tuning" i szukanie oszczędności bo szkoda kasy na jakieś amorki Koni naprzykład. To samo tyczy się tanich springów z których po czasie z-40mm robi sie obniżenie -70mm bo się sklepią. Zawias to bezpieczeństwo a tu nie warto oszczędzać! |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 03-08-2008, 23:29
|
|
|
a z tym sie zgadzam jaknajbardziej... ale znajdz mi sprezyny krotsze o takiej samej twardosci jak seryjne... no wlasnie... i tu jest jakis sens w cieciu serii |
|
|
|
 |
|