Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Stuki w przednim zawieszeniu...
Autor Wiadomość
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2008, 23:10   [CA4A 1.6] Stuki w przednim zawieszeniu...

Pisze ten temat poniewaz jestem juz zdesperowany... :? Dosyc mocno puka mi cos w przednim zawieszeniu. Samochod byl na szarpakach juz 3 razy i za kazdym razem niby jest wszystko dobrze, nie ma zadnych luzow. Niedowierzajac zaczalem wszystko wymieniac. Do tej pory wymienilem: prawy kompletny wahacz, w lewym wszystkie tuleje(oprocz sworznia), łączniki stabilizatora i koncowki drazkow. Jedyne czego co mi jeszcze przychodzi do glowy to gumy na stabilizatorze. Jak keidys je ogladalem to nie wygladaly na zniszczone lecz nie mam pewnosci bo za bardzo nie ma do nich dostepu :/ Ile tych gum tam jest?? 2?? Czytalem kiedys ze lubia sie rozsypywac w Coltach lozyska amortyzatorow, ale raczej to nie to bo dzwiek dochodzi z dolu. Z okolic srodka samochodu, czasami na wysokosci nog. Mial ktos moze tez taki problem bo nie wiem juz co z tym robic, a dziur coraz wiecej i coraz bardziej mnie to zaczyna wkurzac :/
Ostatnio zmieniony przez karolgt 10-12-2008, 03:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-12-2008, 23:16   

A czy to aby nie będzie przekładnia kierownicza :?: :roll:
Poza tym podejrzewam, że już na forum jest kilka tematów gdzie masz stuki rozłożone na czynniki pierwsze. Chyba szukajka nie jest Co obca :wink:
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2008, 23:17   

Marcin-Krak napisał/a:
A czy to aby nie będzie przekładnia kierownicza :?: :roll:


a co moze byc z nia nietak??

[ Dodano: 08-12-2008, 23:30 ]
Pozatym Marcin-Krak, to czytalem te tematy i wszedzie wyszlo ze to jednak koncowka lub lacznik. Ja wymienilem to wszystko i dalej puka dlatego napisalem ten temat bo moze ma ktos jeszcze jakies inne propozycje :P
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-12-2008, 23:42   

SlaVkoEg napisał/a:
a co moze byc z nia nietak??

Nie wiem jak wygląda sytuacja w CA0. Tutaj masz link do tematu z CJ0 jak sprawa się ma.

Ale ja bym wymienił na początku gumy stabilizatora na oryginalne. Bo podróbki często nawet pół roku nie wytrzymują.
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2008, 09:30   

hmmm... sprobuje wymienic te gumy stabilizatora wkoncu jedna gumka kosztuje chyba cos okolo 8 zl wiec to nie duzy wydatek a moze akurat to to :)
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-12-2008, 13:59   

a jaki dźwięk dokładnie? zwykłe stuki? przy hamowaniu też występują?

pukać to jeszcze podobno amortyzator może :roll: nie wiem czy to wynika z jego zlego przykręcenia czy luzów.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-12-2008, 16:27   

Wymień gumy stabilizatora i na 99% zapomnisz o stukach. Do ich wymiany musisz opuścić wózek pod silnikiem (sanki).
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2008, 18:49   

Hugo napisał/a:
Wymień gumy stabilizatora i na 99% zapomnisz o stukach.
Potwierdzam. Dogłębnie przerobiłem temat w Lancerze CB4A i Colcie CA1A. W Colcie zostały wymienione amortyzatory, sprężyny, sworzeń i tuleja wahacza, łączniki stabilizatora, maglownica, drążki, końcówki, a stuki wciąż się pojawiały przy przejeździe po nierównościach. Okazało się, że nie wymieniono gum - mimo, że to zleciłem i za to zapłaciłem. :?
 
 
Venom Anubis 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt GLXi 1.6 16V CA4A 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 17
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 09-12-2008, 19:22   

Ja miałem podobnie jak Ty wymieniałem wszystko az okazało sie ze puka i stuka mi przez poduszki macphersona ktore byly juz calkiem zajechane. Po wymianie jak narazie nic nie stuka i nic nie puka wiec tez mozesz sobie sprawdzic jak wygladaja :) Pozdrawiam
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-12-2008, 19:34   

gregorbu napisał/a:
Potwierdzam
Teraz w Maździe mam podobnie. Wymieniłem na razie łączniki i wielkiej poprawy nie ma. Do gum stabilizatora jest katastrofalny dostęp (podobnie jak w CAO), a może nawet gorszy. Gumy leżą już na półce, do piątku mam urlop, więc myślę, że się "zbiorę" i je wymienię.
 
 
polls 
Forumowicz


Auto: Colt CA1A 1.3 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 43
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 09-12-2008, 22:09   

Na 100% laczniki tydzien temu wymienilem na oryginaly i cisza jak makiem zasial , a mialem podobnie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-12-2008, 07:22   

SlaVkoEg napisał/a:
Do tej pory wymienilem: prawy kompletny wahacz, w lewym wszystkie tuleje(oprocz sworznia), łączniki stabilizatora i koncowki drazkow
polls :roll:
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2008, 17:35   

polls, łaczniki wymienilemraczej napewno to nie one stukaja :] :P

Hugo napisał/a:
Wymień gumy stabilizatora i na 99% zapomnisz o stukach. Do ich wymiany musisz opuścić wózek pod silnikiem (sanki).


Obawialem sie ze go bedzie trzeba zdejmowac :/ Czy aby zdjac wozek trzeba wykrecac pol zawieszenia? Czy wystarczy go odkrecic i zejdzie ze wszystkim w dol ??
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-12-2008, 21:54   

SlaVkoEg napisał/a:
Czy aby zdjac wozek trzeba wykrecac pol zawieszenia?
Nie.
SlaVkoEg napisał/a:
Czy wystarczy go odkrecic i zejdzie ze wszystkim w dol ??
Wystarczy odkręcić kilka śrub (nie pamiętam ile, ale jak zejdziesz pod auto to będziesz widział które to) i wózek opuści się na tyle, ze gumy pójdzie wymienić. Nie obędzie się bez problemów, ale pójdzie :wink:
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2008, 22:41   

Hugo, dzieki, niebawem bede zdejmowal zbiornik paliwa wiec jak juz bede siedzial po samochodem to wymienie odrazu te gumy. Wymienilem sprzeglo wiec dam sobie rade i z tym ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.