 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
przełączanie na benzynę przy 3500rpm CJO Diego |
Autor |
Wiadomość |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2010, 19:19 przełączanie na benzynę przy 3500rpm CJO Diego
|
|
|
Witam Was serdecznie. Zakupilem drugiego Miska, dokladnie CJO 1.6, wyposażony jest w sekwencje diego, która już zdążyła mi podnieść poziom zdenerwowania. Mianowicie dwie rzeczy mnie w niej denerwują:
1 - poszarpywanie przy przyspieszaniu, nie jakaś tragedia ale zawsze.
2 - podczas przyspieszania na gazie, przy około 3500rpm przerzuca na waszkę, wierze że te granice można podnieść bez problemu ale nie wiem jak a wolał bym to zrobić samemu.
Jak i czym sie podpiac i sterować centralkę w domowym zaciszu? Do tej pory nie miałem sekwencji a z drugą generacją juz sobie lapkiem poradziłem, czy z tym też się da?
Dodamm jeszcze ze na benzynie silnik chodzi bardzo dobrze i nie posiada ww symptomów.
Pozdrawiam!! |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 31-01-2010, 19:25
|
|
|
mitutoyo napisał/a: | 1 - poszarpywanie przy przyspieszaniu, nie jakaś tragedia ale zawsze. | sprawdż czy przewody nie mają przebic, najlepiej widac wieczorem czy pod maska nie skacza iskierki, jezeli tak wymien przewody, przy okazji swiece, jezeli ich jeszcze nie wymieniales |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
pfx
Forumowicz

Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 228 Skąd: Kraków/Podkarpacie
|
Wysłany: 01-02-2010, 11:06
|
|
|
masz za niskie ciśnienie w listwie wtryskiwaczy - albo wadliwy reduktor, albo czujnik ciśnienia. |
_________________ ...biała strona mocy....
 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 02-02-2010, 15:58
|
|
|
pfx napisał/a: | masz za niskie ciśnienie w listwie wtryskiwaczy |
mozliwe ze reduktor juz kleka.
Ale na poczatek zmien filtry lpg bo moga byc brudne. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 02-02-2010, 21:24
|
|
|
W tym rzecz, że instalacja nie ma jeszcze roku więc raczej nie powinno sie nic posypać.... pomyślicie pewnie "to jedź na gwarancje" niestety zakład zakładajacy ta instalacje znajduje się ładnych parę kilometrów od mojego miejsca zamieszkania.
Czy może da się po prostu "odkręcić" troche parownik jak to mozna było we wczesniejszych generacjach?
Macie pojecie gdzie szukac problemu przełączania na benzynę przy 3500rpm? |
|
|
|
 |
zbycho77
Mitsumaniak
Auto: Renault Scenic II, Colt VI 1.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 495 Skąd: Lublin/Łęczna/Turka
|
Wysłany: 02-02-2010, 23:14
|
|
|
mitutoyo napisał/a: | 2 - podczas przyspieszania na gazie, przy około 3500rpm przerzuca na waszkę, wierze że te granice można podnieść bez problemu ale nie wiem jak a wolał bym to zrobić samemu.
Jak i czym sie podpiac i sterować centralkę w domowym zaciszu? Do tej pory nie miałem sekwencji a z drugą generacją juz sobie lapkiem poradziłem, czy z tym też się da? |
Granicę można podnieść w podpinając laptopa i odpalając stosowne oprogramowanie, nie wiem jak jest przy kme diego - sam mam STAGa, program jest Free ze strony producenta, a interface do można kupić na allegro.
Np tutaj masz do wyboru wtyk dowolnego producenta: http://moto.allegro.pl/it...brany_wtyk.html (diego jest dostępny)
po połączeniu się będziesz mógł wszystko poustawiać, jeśli oczywiście sprzętowo jest wszystko OK
pzdr |
_________________ Zbyszek |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 02-02-2010, 23:34
|
|
|
Taki przewód (wyglada identycznie) akurat posiadam. W Eklipsie mam Bingo S i bez problemu sie do niego podłączam, czyżbym mógł sie podpiąć lapkiem i tym kablem również do sekwencji diego? (nie mam możliwości sprawdzenia ponieważ w tygodniu siedze za granicą a bryka pod blokiem). |
|
|
|
 |
zbycho77
Mitsumaniak
Auto: Renault Scenic II, Colt VI 1.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 495 Skąd: Lublin/Łęczna/Turka
|
Wysłany: 03-02-2010, 00:45
|
|
|
Z opisu chociażby tej aukcji wynika, że KME używa tych samych interfejsów do różnych produktów wynika z tego, że interfejs do Bingo S powinien działać z Diego, ale pewien nie jestem, może wypowie się jeszcze ktoś, kto działał na tym sprzęcie.
pozdrawiam |
_________________ Zbyszek |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 03-02-2010, 14:28
|
|
|
mitutoyo napisał/a: | W tym rzecz, że instalacja nie ma jeszcze roku więc raczej nie powinno sie nic posypać |
Tu chodzi o przebieg a nie okres czasowy...
Moj znajomy robi 80-100 k km rocznie.
A filtry mozesz miec brudne po jednym tankowaniu na "felernej" stacji. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-02-2010, 07:47
|
|
|
Podzielam zdanie wszystkich kolegów, którzy się udzielili, musisz zrobić poszczególne czynności podane przez nich. Jak nie masz możliwości podłączenia kompa to krok po kroku dojdziesz gdzie tkwi usterka. Opisane przez ciebie usterkimogą sugerować to, że reduktor niewydolny, mapsenor szwankuje z odczytami, wtryskiwacze rozkalibrowały się lub się przycinają albo filtry zaniczyszczone. Jak masz kompa to sprawdź go na trasie i musi ci wyjść co jest grane, czy dostaje za mało gazu, czy problem z jakimś sygnałem. Sprawdź najprostsze elementy, czyli filtry fazy ciekłej i lotnej. Filtr fazy lotnej może być zanieczyszczony po 1000 kilo na złym gazie. Mógłbyś opisać jaką masz instalację wtedy byłoby łatwiej. |
|
|
|
 |
|
|