Nowy zadaje trzy pytania. |
Autor |
Wiadomość |
CARAMBA
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 16 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 07-12-2009, 14:55 Nowy zadaje trzy pytania.
|
|
|
Witam wszystkich,jestem nowym użytkownikiem forum i właścicielem Cari GDI z 98roku. Od pewnego czasu przeglądam wszystkie posty aby się czegoś dowiedzieć(niestety szukajka nie działa tak jak ja i pewnie wielu innych by chciała).Na razie mam kilka pytań.
1.Czy ktoś spotkał się z tym ,że wskażnik paliwa cały czas pokazuje stan(nawet jeżeli jest wyciągniety ze stacyjki kluczyk)?
2.Po tankowaniu do pełna przed odpaleniem obrotomierz ustawia się na 1000 obr.
3.No i sprawa wody w bagażniku.Spotkałem się na forum ze stwierdzeniem,że to wina jakiegoś spawu ,jakiego?
Na razie to wszystko dzięki za ewentualne odpowiedzi. |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 07-12-2009, 15:15
|
|
|
CARAMBA napisał/a: | 1.Czy ktoś spotkał się z tym ,że wskażnik paliwa cały czas pokazuje stan(nawet jeżeli jest wyciągniety ze stacyjki kluczyk)? |
w kazdej Carismie/Galancie i wielu japoncach autach tak jest, wiec niczym sie nie przejmuj
CARAMBA napisał/a: | 2.Po tankowaniu do pełna przed odpaleniem obrotomierz ustawia się na 1000 obr. |
pewnie wlacza Ci sie ssanie i obroty ida w gore a pozniej sie normalizuja?
CARAMBA napisał/a: | 3.No i sprawa wody w bagażniku.Spotkałem się na forum ze stwierdzeniem,że to wina jakiegoś spawu ,jakiego? |
a nie wina jakiejs uszczelki? Musisz sam zdjagnozowac miejsce najlepiej a pozniej poradzimy co i jak
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 07-12-2009, 15:32
|
|
|
3 woda w sedanie wlewa się poprzez wyrobione uszczelki świateł tylne |
|
|
|
 |
CARAMBA
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 16 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 08-12-2009, 14:35
|
|
|
Dzięki panowie będę szukał a o ewentalnych trafnych diagnozach poinformuję.A przy okazji u mojego znajomego mecha usłyszałem o sposobie czyszczenia przepustnicy i krokowca za jednym zamachem.Mianowicie nalerzy spray do czyszczenia władować na wysokich obrotach do trąby słonia za przepływomierzem a przed przepustnicą.Czy może ktoś się z takim sposobem spotkał i co o tym sądzicie?. |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 08-12-2009, 16:36
|
|
|
CARAMBA napisał/a: | Mianowicie nalerzy spray do czyszczenia władować na wysokich obrotach do trąby słonia za przepływomierzem a przed przepustnicą |
szczerze? pierwsze slysze i w ogole nie polecam, chyba ze lubisz rosyjska ruletke
Przepustnica musis byc recznie wyczyszczona bo samo psikniecie nie usunie sadzy ktora juz zadomowila sie na poszczegolnych elementach
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
Ginger1021
Forumowicz

Auto: Cari 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lip 2008 Posty: 186 Skąd: Olsztyn/Łajsy
|
Wysłany: 08-12-2009, 16:46
|
|
|
To ten mechanik chyba nigdy nie czyścił takiej przepustnicy ręcznie, nie wie jak to się tam trzyma. |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
CARAMBA
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 16 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 08-12-2009, 16:54
|
|
|
Dzięki pominę jego sugestie. |
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 08-12-2009, 20:22
|
|
|
CARAMBA Podręcznik mówi o tym sposobie czyszczenia ale należy zatkać bypassy. Aby środek czyszczący się tam nie dostał, czyli w ten sposób nie przeczyscisz kanałów krokowca. Więc w tym się myli że można w ten sposób wyczyścic krokowca.
Ale ma to swoją wadę, cały syf poleci do kolektora i dalej. a po drugie nie przeczyści to tak dokładnie jak ręczne wyszorowanie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Ppiotr
Forumowicz Ppiotr

Auto: Carisma 19TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Kwi 2007 Posty: 320 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: 10-12-2009, 21:13
|
|
|
jak nie wiesz czym woda się leje na myjkę koleś do bagażnika i pryskasz wodą i wiesz dokładnie przyczyn może być dużo uszczelka spaw i wiele innych |
|
|
|
 |
|