Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy zadaje trzy pytania.
Autor Wiadomość
CARAMBA 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 16
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 07-12-2009, 14:55   Nowy zadaje trzy pytania.

Witam wszystkich,jestem nowym użytkownikiem forum i właścicielem Cari GDI z 98roku. Od pewnego czasu przeglądam wszystkie posty aby się czegoś dowiedzieć(niestety szukajka nie działa tak jak ja i pewnie wielu innych by chciała).Na razie mam kilka pytań.
1.Czy ktoś spotkał się z tym ,że wskażnik paliwa cały czas pokazuje stan(nawet jeżeli jest wyciągniety ze stacyjki kluczyk)?
2.Po tankowaniu do pełna przed odpaleniem obrotomierz ustawia się na 1000 obr.
3.No i sprawa wody w bagażniku.Spotkałem się na forum ze stwierdzeniem,że to wina jakiegoś spawu ,jakiego?
Na razie to wszystko dzięki za ewentualne odpowiedzi.
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 07-12-2009, 15:15   

CARAMBA napisał/a:
1.Czy ktoś spotkał się z tym ,że wskażnik paliwa cały czas pokazuje stan(nawet jeżeli jest wyciągniety ze stacyjki kluczyk)?

w kazdej Carismie/Galancie i wielu japoncach autach tak jest, wiec niczym sie nie przejmuj :)
CARAMBA napisał/a:
2.Po tankowaniu do pełna przed odpaleniem obrotomierz ustawia się na 1000 obr.

pewnie wlacza Ci sie ssanie i obroty ida w gore a pozniej sie normalizuja?
CARAMBA napisał/a:
3.No i sprawa wody w bagażniku.Spotkałem się na forum ze stwierdzeniem,że to wina jakiegoś spawu ,jakiego?

a nie wina jakiejs uszczelki? Musisz sam zdjagnozowac miejsce najlepiej a pozniej poradzimy co i jak
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 07-12-2009, 15:32   

3 woda w sedanie wlewa się poprzez wyrobione uszczelki świateł tylne
 
 
 
CARAMBA 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 16
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 08-12-2009, 14:35   

Dzięki panowie będę szukał a o ewentalnych trafnych diagnozach poinformuję.A przy okazji u mojego znajomego mecha usłyszałem o sposobie czyszczenia przepustnicy i krokowca za jednym zamachem.Mianowicie nalerzy spray do czyszczenia władować na wysokich obrotach do trąby słonia za przepływomierzem a przed przepustnicą.Czy może ktoś się z takim sposobem spotkał i co o tym sądzicie?.
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 08-12-2009, 16:36   

CARAMBA napisał/a:
Mianowicie nalerzy spray do czyszczenia władować na wysokich obrotach do trąby słonia za przepływomierzem a przed przepustnicą

:shock: :shock:
szczerze? pierwsze slysze i w ogole nie polecam, chyba ze lubisz rosyjska ruletke :D
Przepustnica musis byc recznie wyczyszczona bo samo psikniecie nie usunie sadzy ktora juz zadomowila sie na poszczegolnych elementach
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Ginger1021 
Forumowicz


Auto: Cari 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 186
Skąd: Olsztyn/Łajsy
Wysłany: 08-12-2009, 16:46   

To ten mechanik chyba nigdy nie czyścił takiej przepustnicy ręcznie, nie wie jak to się tam trzyma.
_________________

 
 
CARAMBA 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 16
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 08-12-2009, 16:54   

Dzięki pominę jego sugestie.
 
 
demeone 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 598
Skąd: Szczecin/Manchester
Wysłany: 08-12-2009, 20:22   

CARAMBA Podręcznik mówi o tym sposobie czyszczenia ale należy zatkać bypassy. Aby środek czyszczący się tam nie dostał, czyli w ten sposób nie przeczyscisz kanałów krokowca. Więc w tym się myli że można w ten sposób wyczyścic krokowca.

Ale ma to swoją wadę, cały syf poleci do kolektora i dalej. a po drugie nie przeczyści to tak dokładnie jak ręczne wyszorowanie.
_________________

 
 
Ppiotr 
Forumowicz
Ppiotr


Auto: Carisma 19TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 320
Skąd: Gorzów
Wysłany: 10-12-2009, 21:13   

jak nie wiesz czym woda się leje na myjkę koleś do bagażnika i pryskasz wodą i wiesz dokładnie przyczyn może być dużo uszczelka spaw i wiele innych
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.