[2.5 TD] Regulacji twardości amortyzatorów |
Autor |
Wiadomość |
JJK
Mitsumaniak Angelika
Auto: Pajero Sport 2.8 TD aut
Kraj/Country: Ireland
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 30 Paź 2008 Posty: 316 Skąd: Tipperary
|
Wysłany: 27-09-2009, 19:53 [2.5 TD] Regulacji twardości amortyzatorów
|
|
|
między siedzeniami mam przycisk z literami S M H i pod spodem taka jakby pałeczka , odpowiednik tych literek jest tez na zegarze i jest podświetlany( na ten moment pali się H)
co to i po co? |
_________________ pozdrawiam Wszystkich |
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-09-2009, 08:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
estewes28
Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 2.8 td
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 48 Skąd: london.uk
|
Wysłany: 27-09-2009, 19:58
|
|
|
ten przycisk służy do regulacji twardości amorków.
s-soft (miękki)
m-medium (średni)
h-hard (twardy) |
_________________
 |
|
|
|
 |
JJK
Mitsumaniak Angelika
Auto: Pajero Sport 2.8 TD aut
Kraj/Country: Ireland
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 30 Paź 2008 Posty: 316 Skąd: Tipperary
|
Wysłany: 27-09-2009, 20:05
|
|
|
dzięki
a od czego zależy to ustawienie, kiedy mam to zmienić i w jakich warunkach.
to jest zależne od nawierzchni po której jadę? czy jak? |
_________________ pozdrawiam Wszystkich |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 27-09-2009, 20:42
|
|
|
h asfalt, m średnie nierówności, s teren, sama wyczujesz. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Boobeski [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2009, 20:48
|
|
|
Generalnie jak potrzebujesz jechać szybko i usztywnić auto - przełączasz na H(ard). Jak spokojnie bujasz się po dziurach to załącz S(oft). Mniej będzie trzeszczeć a i koła dokładniej będą wybierać nierówności. N(ormal) - to tak pomiędzy
A działa Ci to? - bo podobno w starszych to już nieczęsto (tak słyszałem). U mnie działa . A jak padnie to amory są 4 razy droższe niż bez regulacji. Ale można założyć takie bez... |
|
|
|
 |
JJK
Mitsumaniak Angelika
Auto: Pajero Sport 2.8 TD aut
Kraj/Country: Ireland
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 30 Paź 2008 Posty: 316 Skąd: Tipperary
|
Wysłany: 27-09-2009, 22:14
|
|
|
dziękuję Panowie, z Wami życie jest o wiele łatwiejsze
Myślę że dział bo świeci, ale jutro sprawdzę, bo teraz mam zasadę najpierw pytam potem sprawdzam, a nie tak jak przy Shogunie włączałam wszystko po kolei i sprawdzałam co się będzie działo......bardzo drogo mnie to kosztowało |
_________________ pozdrawiam Wszystkich |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 27-09-2009, 22:14
|
|
|
Boobeski napisał/a: | Generalnie jak potrzebujesz jechać szybko i usztywnić auto - przełączasz na H(ard). Jak spokojnie bujasz się po dziurach to załącz S(oft). Mniej będzie trzeszczeć a i koła dokładniej będą wybierać nierówności. N(ormal) - to tak pomiędzy
A działa Ci to? - bo podobno w starszych to już nieczęsto (tak słyszałem). U mnie działa . A jak padnie to amory są 4 razy droższe niż bez regulacji. Ale można założyć takie bez... |
coś kolego pomyliłeś, raczej tak jak poniżej
Hard
Medium
Soft |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
Ostatnio zmieniony przez zbyszekm2 27-09-2009, 23:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Boobeski [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2009, 22:50
|
|
|
masz rację z M(edium) - nie N(ormal) jak napisałem
ale nie S(low) tylko S(oft) |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 27-09-2009, 23:01
|
|
|
Boobeski napisał/a: | :-)
masz rację z M(edium) - nie N(ormal) jak napisałem
ale nie S(low) tylko S(oft) |
racja:) |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|