Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] Regulacji twardości amortyzatorów
Autor Wiadomość
JJK 
Mitsumaniak
Angelika

Auto: Pajero Sport 2.8 TD aut
Kraj/Country: Ireland
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 30 Paź 2008
Posty: 316
Skąd: Tipperary
  Wysłany: 27-09-2009, 19:53   [2.5 TD] Regulacji twardości amortyzatorów

między siedzeniami mam przycisk z literami S M H i pod spodem taka jakby pałeczka , odpowiednik tych literek jest tez na zegarze i jest podświetlany( na ten moment pali się H)
co to i po co?
_________________
pozdrawiam Wszystkich
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-09-2009, 08:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
estewes28 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 2.8 td
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 48
Skąd: london.uk
Wysłany: 27-09-2009, 19:58   

ten przycisk służy do regulacji twardości amorków.
s-soft (miękki)
m-medium (średni)
h-hard (twardy) :lol:
_________________

 
 
JJK 
Mitsumaniak
Angelika

Auto: Pajero Sport 2.8 TD aut
Kraj/Country: Ireland
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 30 Paź 2008
Posty: 316
Skąd: Tipperary
Wysłany: 27-09-2009, 20:05   

dzięki
a od czego zależy to ustawienie, kiedy mam to zmienić i w jakich warunkach.
to jest zależne od nawierzchni po której jadę? czy jak?
_________________
pozdrawiam Wszystkich
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 27-09-2009, 20:42   

h asfalt, m średnie nierówności, s teren, sama wyczujesz.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Boobeski
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2009, 20:48   

Generalnie jak potrzebujesz jechać szybko i usztywnić auto - przełączasz na H(ard). Jak spokojnie bujasz się po dziurach to załącz S(oft). Mniej będzie trzeszczeć a i koła dokładniej będą wybierać nierówności. N(ormal) - to tak pomiędzy :-)

A działa Ci to? - bo podobno w starszych to już nieczęsto (tak słyszałem). U mnie działa :-) . A jak padnie to amory są 4 razy droższe niż bez regulacji. Ale można założyć takie bez...
 
 
JJK 
Mitsumaniak
Angelika

Auto: Pajero Sport 2.8 TD aut
Kraj/Country: Ireland
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 30 Paź 2008
Posty: 316
Skąd: Tipperary
Wysłany: 27-09-2009, 22:14   

dziękuję Panowie, z Wami życie jest o wiele łatwiejsze :lol:
Myślę że dział bo świeci, ale jutro sprawdzę, bo teraz mam zasadę najpierw pytam potem sprawdzam, a nie tak jak przy Shogunie włączałam wszystko po kolei i sprawdzałam co się będzie działo......bardzo drogo mnie to kosztowało
_________________
pozdrawiam Wszystkich
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 27-09-2009, 22:14   

Boobeski napisał/a:
Generalnie jak potrzebujesz jechać szybko i usztywnić auto - przełączasz na H(ard). Jak spokojnie bujasz się po dziurach to załącz S(oft). Mniej będzie trzeszczeć a i koła dokładniej będą wybierać nierówności. N(ormal) - to tak pomiędzy :-)

A działa Ci to? - bo podobno w starszych to już nieczęsto (tak słyszałem). U mnie działa :-) . A jak padnie to amory są 4 razy droższe niż bez regulacji. Ale można założyć takie bez...

coś kolego pomyliłeś, raczej tak jak poniżej
Hard
Medium
Soft
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
Ostatnio zmieniony przez zbyszekm2 27-09-2009, 23:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Boobeski
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2009, 22:50   

:-)

masz rację z M(edium) - nie N(ormal) jak napisałem

ale nie S(low) tylko S(oft)
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 27-09-2009, 23:01   

Boobeski napisał/a:
:-)

masz rację z M(edium) - nie N(ormal) jak napisałem

ale nie S(low) tylko S(oft)

racja:)
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.