Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie utrzymuje wolnych obrotow
Autor Wiadomość
ikamien 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 1996
Kraj/Country: UK
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 3
Skąd: JAWOR
Wysłany: 07-03-2015, 23:09   Nie utrzymuje wolnych obrotow

Witam. Po kilku latach znowu nabylem pajero i po 2 miesiacach uzytkowaniach zaczely sie problemy.
Silnik nie trzyma obrotow wolnych rzuca skacza obroty .Na postoju po dodaniu gazu do 3 tys i puszczeniu gazu spadna do 300 400 obrotow rzuca silnikiem czasami zgasnie czasami sie unormuje.
Ale ma tez moment ze utrzymuje jak niby nigdy nic ma moc a za chwile znowu to samo .
Bylbym wdzieczny za jakes wskazowki.

Bak sprawdzilem czysty . Przewody od baku nadzwyczaj zdrowe. W okolo wtryskiwaczy sucho. Brak juz pomyslow co to moze byc.
 
 
Panbenonium 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 98
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 08-03-2015, 11:21   

Ja w 3.0 V6 tak miałem, to była wina silnika krokowego. Ale sprawdź też czy nie masz czasem nieszczelnego układu dolotowego.
 
 
ikamien 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 1996
Kraj/Country: UK
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 3
Skąd: JAWOR
Wysłany: 14-03-2015, 11:24   

Ponownie wymienilem filtr paliwa by miec pewnosc ze w nim jest wszystko ok i przez pare dni dokladnie go obserwowalem jak sie zachowuje (paliwo do polowy baku).

1 Z rana na zimnym silniku odpala czasami za 1 a czasami za 2 razem I chodzi idealnie. utrzymuje obroty na 900, niezucza silnikiem, chodzi tak jak powinien.
2 Po rozgrzaniu go, przejechaniu 3-5km wolne obroty spadaja do 700/800 i zaczyna miec problemy z utrzymaniem wolnych obrotow.
3 Na postoju po dodaniu gazu do 3000 obrotow i puszczenia pedalu gazu obroty spadaja do 300/500 i czasami potrafi zgasnac. Jesli zgasnie to odpala od strzalala.
4 Jesli niezgasnie to chwile porzuca silnikiem i obroty powoli wejda na 800 i jesli niedotykam gazu to bedzie tak pracowal.
5 Jesli tylko dotkne gazu lekko i puszcze, znowu obroty spadaja do 300/500 i po chwili wracaja do 800.
6 Odkrecilem wlew w baku, wiec nie jest to zapowietrzenie w baku.
-czasami zdarzy sie ze pracuje normalnie i niema tego objawu.

Jesli ktos ma jakies pomysly lub podejrzenia, to prosze o info.

Zastanawiam sie czy w pompie paliwa podobno jest jakis filterek, i czy nie jest zapchany. Jesli tak to jak go wyczyscic?
Ostatnio zmieniony przez ikamien 15-03-2015, 12:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Grigori 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 59
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-03-2015, 13:46   

miałem podobnie:
Silnik jak się rozgrzał czyli jak przestało chodzić ssanie to gasł na wolnych obrotach.
Po wymianie filtra paliwa których chyba od nowości nie był zmieniany problem prawie ustał czasami się zdarzy szczególnie jak jest mało paliwa z zbiorniku.

Przy okazji jak będę coś robił to muszę zajrzeć właśnie do baku, tylko ze niestety w sporcie trzeba opuszczać zbiornik.

U mnie silniczek krokowy jest raczej sprawny ponieważ na LPG nic się nie dzieje silnik ładnie trzyma obroty, dlatego też wnioskuje ze to wina paliwka.
 
 
ikamien 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 1996
Kraj/Country: UK
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 3
Skąd: JAWOR
Wysłany: 15-03-2015, 12:28   

Ta tylko benzyna a diesiel to chyba rozne baji z utrzymywaniem wolnych obrotow bo co innego za to odpowiada. Na dzien dzisiejszy nadal problem ne rozwiazany.
Dodatowa informacja to duzo pali oolo 16-18 po mescie
 
 
Grigori 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 59
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-03-2015, 12:38   

a to trza pisać ze diesel :)
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 15-03-2015, 14:00   

Diesel... obroty... główny podejrzany, to pompa. :(
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 15-04-2015, 13:13   

Jesli jeszcze walczysz z tym problemem,to sprobuj dolac miksolu do paliwa 1/50.Rozrob w bance odpowiednia ilosc i wlej do zbiornika.Moze pomoze.Ja walczylem z przycinajacym sie nastawnikiem w pompie i pomoglo.Szkoda ze fachowcy z garazowej 4 w wawie tego nie zauwazyli,ale czlowiek uczy sie na błedach.Objawy w moim to ciezej odpalal i po puszczeniu gazu nie spadaly od razu obroty,spalanie bylo ok.
Miksol proponuje z lotosu,bo orlenowski smierdzi jakims gownem i nie ma efektu.Ze dwa zbiorniki tak zrobilem i dopiero byla poprawa.Pozdrawiam.

[ Dodano: 15-04-2015, 13:16 ]
Obroty zatrzymywaly sie na ok 900 i po 2-4 sekundach spadaly do normy.Dodam jeszcze ze paliwo leje glownie lotos dynamik,lepiej jezdzi i deko mniej spala,zwlaszcza zima.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.