Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS3A 1.6] Lancer 1.6 branie oleju!
Autor Wiadomość
inco 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2005 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 7
Skąd: Zagłębię
Wysłany: 17-02-2012, 09:21   [CS3A 1.6] Lancer 1.6 branie oleju!

Witam

Mam problem z Lancerem 1.6. Bierze on olej, bierze to mało powiedziane na około 1500 tys km ponad litr. Ma przejechane 110 tys. Nie był robiony jeszcze rozrząd, niedługo chcę go zawieść do mechanika bo troszkę się zagapiłem. Auto nie kopci, nie widać wycieków pod uszczelkami etc. Plam też nie zostawia. Auto raczej nie jest nadmiernie eksploatowane.


Blaszka pod maską:

Engin: 4g18
Model: CS3ASNJEL6
Trans AXLE: F5M41

Proszę o pomoc.

Ew dobrego mechanika ze śląska od Mitsubishi.
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 17-02-2012, 13:10   

Przy zużyciu oleju ponad litr na 1,5 tyś km (rozumiem że tak chciałeś napisać "1500 tyś km) muszą być jakieś oznaki. Jak trzymasz silnik na jakieś 3 tyś obrotów to spaliny mają jaki kolor ? Chyba że w ogóle ich nie widać ale piszesz że wycieków nie ma. Ewentualnie postaw auto na czyściutkim podłożu i zapal niech pochodzi z 15-20 minut może wtedy coś skapnie.
Poziom oleju mierzyłeś zawsze jakieś 20 -30 minut po zgaszeniu.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
bcn 
Forumowicz
Save the SOHC


Auto: Lancer CS0 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-02-2012, 13:11   

a moze miska puszcza?
_________________
2007 Lancer CS3 | 2001 Civic EU7
 
 
inco 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2005 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 7
Skąd: Zagłębię
Wysłany: 17-02-2012, 14:33   

Olej jest lany półsyntetyk.

Co do kopcenia na jałowym nic przy 3 tysiach obr. lekko coś jest biało szarawe przy 6 szary. CIężko ogólnie stwierdzić na dworze przy takiej pogodzie. Ale specjalnie jakoś nie dymi.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-02-2012, 16:59   

Stawiam na zużyte uszczelniacze trzonków zaworów,
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
inco 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2005 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 7
Skąd: Zagłębię
Wysłany: 17-02-2012, 17:06   

Jakie koszta, naprawa plus części?? orientujesz się??
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 17-02-2012, 17:58   

robertdg, Byłeś pierwszy :D
Myśle że to te ( po wymiarach z intercarsu) link więc cena części 7,5zł *16 sztuk+ ewentualna przesyłka.
Następnie wymiana to nie mam pojęcia ale można wymienić bez ściągania głowicy więc nie daj się nabrać.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
pie3ak 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 04'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-03-2012, 11:21   

ja leję 1-2 litry na 15.000 w zależności jak jeżdżę i czy w mieście czy w trasie
kiedyś zrobiłem 500km bez oleju :)
coś mi stukało, ale nie miałem pojęcia co
kontrolka się nie paliła, bo oczywiście nia ma kontroliki poziomu tylko kontrolka ciśnienia, a ciśnienie było ok
jak się zorientowałem to pojechałem blady do Mitcar'u a tam się dowiedziałm, że nie ma strachu, bo 1.6 to można i wodą smarować ;) - taki joke, ale rzeczywiście strat słownie ZERO :) przynajmniej przez ostatnie 75.000 się nie ujawniły
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.