Przesunięty przez: lukasz12 12-12-2009, 17:45 |
Problem z pompka... |
Autor |
Wiadomość |
franki100
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2009 Posty: 27 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 25-09-2009, 11:24 Problem z pompka...
|
|
|
Witam wczoraj dostalem od znajomego pompke... Slyszalem ze ta pompka ma miec cisnienie 3,2 Bara... Podlaczylem ja rowniez na sucho do banki z paliwem ale sikala cos slabo tak jak bym odkrecil kran... Zamontowalem pompke w zbiorniku odpalilem auto i chodzi na niskich obrotach... Przy dodaniu gazu auto zaczyna gasnac... Co jest??? CZy ta pompka jest poprostu za slaba?? Moim zdaniem ma za slabe cisnienie... Czekam na podpowiedz... |
_________________ ...Gume pali brat, to jest mój świat... |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 25-09-2009, 11:47
|
|
|
Jak nie jeździł na benzynie to być moze ma też zmordowane, pozapiekane wtrskiwacze choć wtedy to by obroty biegu jałowego też szalały (tak myślę). Wg mnie weź pompkę od Sigmy, z danych które posiadam pompka powinna wytwarzać około 3,3 bara - tak przewiduje serwisówka. W ostrowie jest chyba szrot gdzie facet ma kilka Sigm na części wiec powinieneś coś u niego znaleźć. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-09-2009, 13:19
|
|
|
franki100, dobra pompa powinna sikać paliwem jak dobry mały karcher a czy na pewno dał ci koleś pompę od sigmy????bo może to być np od galanta wizualnie to samo ale inne ciśnienia wytwarza , lukasz12, masz racje jeśli wtryski po zapiekane to i na wolnych obrotach chodził by nie równo, być może kolega ma zasyfione węże paliwowe lub sam filtr paliwa |
|
|
|
 |
franki100
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2009 Posty: 27 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 25-09-2009, 18:38
|
|
|
lukasz12 wlasnie od tego faceta kupilem moja sigme... i on mi dal ta pompke
chyba bym musial nagrac filmik jak ta pompka pompuje bo moim zdaniem z pompki do malucha wytwarza sie wieksze cisnienie... no i moja sigma nadal stoi na podstawkach i czeka na pompe... |
_________________ ...Gume pali brat, to jest mój świat... |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 25-09-2009, 18:55
|
|
|
To chyba masz odpowiedź. W IC można kupić pompki uniwersalne - koło 300. Tylko nie wiem jak z ich jakością. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
slawekdr
Forumowicz
Auto: Sigma Wagon 3,0 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-09-2009, 09:25 Pompka
|
|
|
Cześć,
Przerabiałem temat pompki. Do sigmy można kupić za ~300 PLN lub chińską za ~150 PLN.
Ja ostatecznie kupiłem pompkę od Galanta 2,0 24V (tylko dlatego, że potrzebowałem cały zestaw z filtrem siatkowym i przyłączami). Na co dzień jeżdzę na gazie ale czasami przełączam na bęzynę aby "przeczyścić" układ i nie mam żadnych problemów.
Pozdrawiam
S. |
_________________ Przygoda z Tytanikiem.... |
|
|
|
 |
franki100
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2009 Posty: 27 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 01-10-2009, 20:57
|
|
|
moze nagram filmik jakie cisnieni wytwarza moja pompka i sami ocenicie??
|
_________________ ...Gume pali brat, to jest mój świat... |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 01-10-2009, 21:04
|
|
|
lepiej kup/pożycz manometr wyskalowany do 4 Bar i zmierz Na długim(150cm ?) wężyku to nawet taki do powietrza się sprawdzi. |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
franki100
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2009 Posty: 27 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 01-10-2009, 21:13
|
|
|
OK pozycze i zmieze cisnienie... ale boje sie rowniez ze wtryski moga byc zapieczone wiesz cos Zajc3w, na ten temat?? jak to sprawdzic?? |
_________________ ...Gume pali brat, to jest mój świat... |
|
|
|
 |
|