Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34A 1.8TD] Naprawa po zerwanym pasku rozrządu
Autor Wiadomość
pawel 
Nowy Forumowicz

Auto: Galancik 1991r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1
Skąd: Chrzanów
  Wysłany: 02-10-2009, 14:48   [E34A 1.8TD] Naprawa po zerwanym pasku rozrządu

Prosze o wszelką pomoc ...
Mam Galanta dostałem go od dziadka.... miałem nadzieje ze nie bede mial z nim problemów a jednak :

*auto sprawowało się świetnie nie kopciło nie brało oleju aż do momentu gdy szczelił pasek rozrządu .. dziadek wówczas dał go do znajomego mechanika i co prawda wymienił pasek i dzwigienki ale od tamtego momentu auto
-okropnie kopci gdy sie go odpala lub gdy silnie sie go przygazuje...
-nie ma wogóle mocy w silniku mozna zapomnieć o wyprzedzaniu ...
-gdy się chce szybko przyspieszyć to znosi go na lewą strone jezdni co wczesniej nie robil ... strasznie klekota
-olej był wymieniony łącznie z filtrami a jest okopnie czarny
-falują mu niekiedy obroty tak delikatnie ....
-jest pęknięta pokrywa głowicy przy śrubie ok 4cm i olej wydostale sie na zewnątrz
Prosze Was o wszelkie odpowiedzi co z tym zrobic ... nie stac mnie na kosztowną naprawe :/ a o reklamacji mogę zapomniec
_________________
Mitsubishi Galant 1991rok 1800 td wersja GLS hatschback
Ostatnio zmieniony przez Owczar 02-10-2009, 15:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-10-2009, 15:36   

Bez pomiaru kompresji możemy gdybać. Niestety to musisz zrobić na początek.
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2009, 14:18   

z opisu wynika ze auto wczesnie nei mogło sprawowac sie siwetnie, oraz to ze niestety kosztowna naprawa jest nieunikniona
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-10-2009, 09:58   

Trzeba się było kurde dziadka zapytać kiedy był rozrząd robiony ...
Owczar ma rację - bez pomiaru kompresji możemy sobie tylko gdybać, ale jak już to pękniętą pokrywę zaworów wymień na niepękniętą, albo zdejmij i sobie zaklej poxyliną albo poxipolem, jak zrobisz umiejętnie to ma szansę dłuższą chwilę trzymać.
Mogła pęknąć głowica albo poddać się uszczelka pod głowicą, ale najpierw wyreguluj zawory z mechanikiem na 0,15 (do sprawdzenia) wszystkie na gorącym silniku.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Pitucha 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 88r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 12
Skąd: Łopiennik
Wysłany: 04-10-2009, 16:08   

Nie ma co się przejmować, mój tak miał, jak zbliżał się ogromnymi krokami remont :]

czyli tak, pół, żartem pół serio, powiedziałem, że chyba czeka Cię remoncik.

U mnie "pomógł", wypłukujący się moto doktor, ale u ciebie, może mieć wpływ jakiś kolizja silnika...
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 04-10-2009, 21:58   

pawel, ja miałem podobny problem w swoim poprzednim galancie. Tylko, że u mnie nie był zerwany pasek, tylko przeskoczył mi o dwa ząbki przez głupotę :( . Auto do tego czasu chodziło jak zegarek... Do rzeczy, następstwem przeskoczenia były: pęknięta dźwigienka zaworowa, no i niestety pęknięta głowica :( . Na początek posprawdzaj luzy zaworowe, i ustawienie rozrządu, czy wszystkie znaki się ze sobą zgrywają.
Odnośnie pękniętej pokrywy zaworów, też miałem ten problem. Po zastosowaniu poxiliny problem został rozwiązany :D
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Pitucha 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 88r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 12
Skąd: Łopiennik
Wysłany: 05-10-2009, 14:57   

Kod:
Odnośnie pękniętej pokrywy zaworów, też miałem ten problem. Po zastosowaniu poxiliny problem został rozwiązany :D


A to to chyba taka wada każdego galanta, ja już mam druga pokrywę, i też jest pęknięta :)
 
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2009, 22:13   

Pitucha napisał/a:

A to to chyba taka wada każdego galanta, ja już mam druga pokrywę, i też jest pęknięta :)

To nie wada pokrywy tylko efekt zbyt twardej gumy w nieoryginalnej uszczelce pokrywy. Twarda guma słabo uszczelnia, olej wycieka więc dokręcamy pokrywę. Za mocno dokręcimy i trach. Miałem ten sam kłopot w benzyniaku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.