Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB4 1.6] Check engine gasnie po zapaleniu silnika i zabloko
Autor Wiadomość
damsand 
Forumowicz


Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 106
Skąd: olesno
Wysłany: 28-09-2009, 09:41   [CB4 1.6] Check engine gasnie po zapaleniu silnika i zabloko

Check engine gasnie mi dopiero gdy zapale silnik i zablokuja sie wszystkie rygle w drzwiach.
No i mam zbyt duze spalanie na trasie 100km jadac 90 spalanie na poziomie 10l. A przy takiej jezdzie mialem spalanie na popziomie 6,5l .
Ostatnio zmieniony przez mkm 04-10-2009, 11:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-09-2009, 10:07   

Przede wszystkim odczytaj kody błędów. Ja bym najpierw sprawdził sondę lambda czy nie padła.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
damsand 
Forumowicz


Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 106
Skąd: olesno
Wysłany: 28-09-2009, 19:58   

Ce gasnie gdy sie zamykaja rygle w drzwiach gdy silnik nie chodzi.
A co do palenia to autko stalo tydzien czasu bez aku i komputer sie chyba rozprogramowal i musze mu pokazac jak ma na wolnych obrotach chodzic zeby sobie wszystko poustawial
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-09-2009, 21:44   

Więc zresetuj komputer i naucz go obrotów :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-09-2009, 22:19   

wyłącz na chwile aku, potem włącz (pamietaj że centralny s8ę może wtedy zamknąć), włącz silnik i zostaw na luzie na 5 minut
nic nie włączaj w aucie, nie dodawaj gazu, niech auto stoi nie ruszane
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
damsand 
Forumowicz


Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 106
Skąd: olesno
Wysłany: 28-09-2009, 22:41   

zroilem tak nim to napisalem teraz musze pojezdzic aby zczaic dam znac co i jak
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-09-2009, 23:00   

na 10 minut, koła prosto i żadnych odbiorników prądu w tym dmuchaw i radia.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
damsand 
Forumowicz


Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 106
Skąd: olesno
Wysłany: 05-10-2009, 19:32   

Maretzky85 napisał/a:
na 10 minut, koła prosto i żadnych odbiorników prądu w tym dmuchaw i radia.


Dalej pali 12.5 na 150 km jezdzac 90
 
 
 
tomekk 
Forumowicz

Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 450
Skąd: Suwałki
Wysłany: 06-10-2009, 07:52   

to 8.3l na 100km no trochę za dużo jak na 90km/h

[ Dodano: 06-10-2009, 07:57 ]
możesz powiedzieć co dokładnie zrobiłeś zanim tak podskoczyło spalanie? i trochę nie kumam z tym ce. mam rozumieć, że dopuki nie zaryglujesz drzwi ce nie gaśnie?!
_________________
mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 
 
 
damsand 
Forumowicz


Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 106
Skąd: olesno
Wysłany: 13-10-2009, 11:48   

Dokladnie tak dopuki sie nie zarygluja drzwi ce nie gasnie.
A co do spalania to nic auto stalo 3 dni bez aku i zapomnialem zalozyc fajke na 1 swiece i go odpalilem . Puzniej zalozylem i jezdzilem no i spalanko wzroslo .
Teraz zresetowalem komputer i jest lepiej pali mniej ale w ciaz dosc duzo .
Poza tym oboryt warjuja raz za wysokie a raz za niskie sa.

[ Dodano: 01-11-2009, 21:26 ]
ustawilem czujnik polozenia przepustnicy na nieskonczona opornosc i wszystko wrocilo do normy
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.