[CB4 1.6] Check engine gasnie po zapaleniu silnika i zabloko |
Autor |
Wiadomość |
damsand
Forumowicz

Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 106 Skąd: olesno
|
Wysłany: 28-09-2009, 09:41 [CB4 1.6] Check engine gasnie po zapaleniu silnika i zabloko
|
|
|
Check engine gasnie mi dopiero gdy zapale silnik i zablokuja sie wszystkie rygle w drzwiach.
No i mam zbyt duze spalanie na trasie 100km jadac 90 spalanie na poziomie 10l. A przy takiej jezdzie mialem spalanie na popziomie 6,5l . |
Ostatnio zmieniony przez mkm 04-10-2009, 11:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 28-09-2009, 10:07
|
|
|
Przede wszystkim odczytaj kody błędów. Ja bym najpierw sprawdził sondę lambda czy nie padła. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
damsand
Forumowicz

Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 106 Skąd: olesno
|
Wysłany: 28-09-2009, 19:58
|
|
|
Ce gasnie gdy sie zamykaja rygle w drzwiach gdy silnik nie chodzi.
A co do palenia to autko stalo tydzien czasu bez aku i komputer sie chyba rozprogramowal i musze mu pokazac jak ma na wolnych obrotach chodzic zeby sobie wszystko poustawial |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 28-09-2009, 21:44
|
|
|
Więc zresetuj komputer i naucz go obrotów |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-09-2009, 22:19
|
|
|
wyłącz na chwile aku, potem włącz (pamietaj że centralny s8ę może wtedy zamknąć), włącz silnik i zostaw na luzie na 5 minut
nic nie włączaj w aucie, nie dodawaj gazu, niech auto stoi nie ruszane |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
damsand
Forumowicz

Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 106 Skąd: olesno
|
Wysłany: 28-09-2009, 22:41
|
|
|
zroilem tak nim to napisalem teraz musze pojezdzic aby zczaic dam znac co i jak |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 28-09-2009, 23:00
|
|
|
na 10 minut, koła prosto i żadnych odbiorników prądu w tym dmuchaw i radia. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
damsand
Forumowicz

Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 106 Skąd: olesno
|
Wysłany: 05-10-2009, 19:32
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | na 10 minut, koła prosto i żadnych odbiorników prądu w tym dmuchaw i radia. |
Dalej pali 12.5 na 150 km jezdzac 90 |
|
|
|
 |
tomekk
Forumowicz
Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 06-10-2009, 07:52
|
|
|
to 8.3l na 100km no trochę za dużo jak na 90km/h
[ Dodano: 06-10-2009, 07:57 ]
możesz powiedzieć co dokładnie zrobiłeś zanim tak podskoczyło spalanie? i trochę nie kumam z tym ce. mam rozumieć, że dopuki nie zaryglujesz drzwi ce nie gaśnie?! |
_________________ mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 |
|
|
|
 |
damsand
Forumowicz

Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 106 Skąd: olesno
|
Wysłany: 13-10-2009, 11:48
|
|
|
Dokladnie tak dopuki sie nie zarygluja drzwi ce nie gasnie.
A co do spalania to nic auto stalo 3 dni bez aku i zapomnialem zalozyc fajke na 1 swiece i go odpalilem . Puzniej zalozylem i jezdzilem no i spalanko wzroslo .
Teraz zresetowalem komputer i jest lepiej pali mniej ale w ciaz dosc duzo .
Poza tym oboryt warjuja raz za wysokie a raz za niskie sa.
[ Dodano: 01-11-2009, 21:26 ]
ustawilem czujnik polozenia przepustnicy na nieskonczona opornosc i wszystko wrocilo do normy |
|
|
|
 |
|