Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprawdzanie ilości płynu od wspomagania kierownicy
Autor Wiadomość
tiger1010 
Forumowicz

Auto: CARISMA 1.9 DI-D 2003r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 68
Skąd: Gorzów
Wysłany: 27-10-2009, 16:16   Sprawdzanie ilości płynu od wspomagania kierownicy

Witam! Mam pytanie. Jak sprawdzić ilość płynu od wspomagania kierownicy w carismie DID? Zbiorniczek jest czarny a ja nie moge odkrecic nakretki. Na karku jest ON i OFF. Przy ON jest USE APPROVED. Jak daje w jedna albo druga strone to korek jakby sie odkrecal ale nie moge go zdjac calkowicie. Jak sobie z tym poradzic? Jak sprawdzic czy płynu jest wystarczajaca ilosc? Dzieki.
 
 
 
lukaszpl 
Mitsumaniak
..::Grim Reaper::..


Auto: Carisma GDI LX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: LDZ
Wysłany: 27-10-2009, 17:36   

Korkiem trzeba trochę pokręcić żeby trafił na nacięcia w gwincie zbiorniczka wtedy zejdzie, a miarka jest pod korkiem czyli trzeba go wyjąć, przetrzeć i włożyć ponownie tak jak bagnet oleju. Odkręca się normalnie, przeciwnie do wskazówek zegara :P
_________________
Carisma GDI LX '98 125KM - srebrna strzała
Colt GLXi 1.6 16V '95 113KM - biały miś R.I.P. :(

 
 
 
tiger1010 
Forumowicz

Auto: CARISMA 1.9 DI-D 2003r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 68
Skąd: Gorzów
Wysłany: 27-10-2009, 19:27   

Wiem, ze sie odkreca przeciwnie do wskazowek zegara bo to prawy gwint :) . Chodzilo mi wlasnie o to jak go zdjąć. Dzięki. Pozdro
 
 
 
Kris1980_147 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 16v + sekwencja
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 334
Skąd: Rogoźnik
Wysłany: 27-10-2009, 21:42   

Jak odkręcisz to pociągnij normalnie do góry.
A-cha poziom płynu sprawdzaj przy załączonym silniku.
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 27-10-2009, 22:09   

i nie nalewaj za dużo bo ci i tak nadmiar wypluje
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-10-2009, 16:05   

Kris1980_147, kto Ci powiedzial ze poziom plynu wspomagania sprawdza sie na zalaczonym silniku? To jest roche bledne posuniecie gdyz plyn rozgrzewajac sie podnosi swoj stan, kola maja byc na prosto, samochod w spoczynku, a plynu ma byc nalane tyle aby nie przekroczyc poziomu MAX
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
lukaszpl 
Mitsumaniak
..::Grim Reaper::..


Auto: Carisma GDI LX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: LDZ
Wysłany: 28-10-2009, 20:31   

robertdg napisał/a:
Kris1980_147, kto Ci powiedzial ze poziom plynu wspomagania sprawdza sie na zalaczonym silniku? To jest roche bledne posuniecie gdyz plyn rozgrzewajac sie podnosi swoj stan, kola maja byc na prosto, samochod w spoczynku, a plynu ma byc nalane tyle aby nie przekroczyc poziomu MAX


Tak napisali w instrukcji, oszukują?
Trzeba też pamiętać, że różne ciecze mają różną rozszerzalność.
_________________
Carisma GDI LX '98 125KM - srebrna strzała
Colt GLXi 1.6 16V '95 113KM - biały miś R.I.P. :(

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-10-2009, 20:46   

lukaszpl, dzieki za info, dlatego sie pytalem, po pierwszy raz sie z tym spotkalem, przewaznie jest tak jak opisalem wczesniej, ponadto nasze Miski tak jak wiekszosc aut, wylaczajac z tego grupe aut VAG, nowsze Ople i Hondy, jezdzi na ATF.
Przepraszam za swoj blad i niedouczenie. :oops:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.