 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Ciekawe GTO zrobione przez Eurospec w Guilford. |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 17-07-2009, 13:59 Ciekawe GTO zrobione przez Eurospec w Guilford.
|
|
|
Myślę, że może was to zainteresować.
Ben z Eurospec właśnie zakończył swój projekt GTO. Widziałem go kilka razy (pierwszy raz na JapFest w 2008, potem w Eurospec na pomiarach mojego VR4 - wtedy miał 550 bhp), i muszę przyznać, że masę roboty włożone (no i pieniędzy... ).
A kilka dni temu na CVR4 Ben zaprezentował takie foty:
i fotę wykresu:
Generalnie podstawą konstrukcji jest wciąż 6G72TT, choć jest już nowy projekt bazujący na 6G74. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 17-07-2009, 20:04
|
|
|
ciekawy projekt.. orientujesz sie co za turbo tam siedzi? single czy cos 2xtd05?
chetnie zobacze jakas stronke z opisami modyfikacji....czy tam byl stroker kit? |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 17-07-2009, 22:33
|
|
|
Opis otrzymany od Bena:
The basic spec is:-
Fully blueprinted engine, entire rotating assembly balanced dynamically and statically, block and cradle line honed (so crank sits 100% square to bores). 3.1 with wiseco forged pistons, moly skirts, crower forged rods, forged crank, select fit shells and mains, billet oil pump, kevlar timing belt, Re worked DR stage 3 heads (Larger valves, full port, valves unshrouded, knife edged etc etc) with squish areas drilled out and pinned to stop them flexing, 1000cc rc fuel injectors, twin in tank pumps running at 18 volts, 8 an main supply line, twin rail feeds, aeromotive reg, ally rad, fmic, Twin Dual Ball bearing DR1200s (Basically GT35s), Vipec V88 Standalone, HKS DLI Box, 272 Cams, Adjustable cam gears, uprated oil cooler, ally rad, push fans, All diffs welded, xfr box cage, 300m output shaft, 4" straight through exhaust.
Tak więc turbiny są 2x zmodyfikowane GT35s |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 17-07-2009, 23:27
|
|
|
dosc przyzwoity mod..
sam slinkik to ok 5000usd+ glowcia 3000usd...pfff.
tez tak chce..
welded diff? da sie to zrobic? to auto tylko na wprost jezdzi? DD to niejest:) |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 31-07-2009, 08:36
|
|
|
No tu to grubo dłubnięte jest i masa kasy wpompowana w ten projekt, to musi się niesamowicie zbierać. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
andrzej5
Nowy Forumowicz
Auto: 3000 vr4 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 26 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
 |
|
|