[CAxA] Immobilajzer |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 12-10-2009, 16:56 [CAxA] Immobilajzer
|
|
|
Witam. mam pytanie. Jaki jest fabryczny imobilajzer w colcie. Oraz gdzie sie wkłada ten kluczyk od imobil. Pytam bo ktos zgubił ,,kluczyk'' który sie wkłada koło recznego. Jest to ori czy nie??? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 14-10-2009, 20:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 12-10-2009, 16:58
|
|
|
Ori.
Bez tej piguły nie odpala? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 12-10-2009, 18:11
|
|
|
Immobilizery były fabrycznie montowane w 2 miejscach: na tunelu środkowym i w okolicach regulacji wysokości świateł. Zgubienie oryginalnego immobilizera oznacza poważny problem, poza ASO raczej nierozwiązywalny. Może udałoby się jakoś obejść zabezpieczanie, ale na pewno nie na zasadzie odpięcia kostki od gniazda immo. |
|
|
|
 |
lukaszpl
Mitsumaniak ..::Grim Reaper::..

Auto: Carisma GDI LX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2008 Posty: 178 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 12-10-2009, 19:44
|
|
|
Colt CA0 ma immo?
Wymieniałem nie dawno stacyjkę, samochód jeździ ... o co kaman?
Może mi ktoś więcej napisać? Mam 95r GLXi.
Czy to jest jakiś inny immo od tych co są w kluczykach?
Sorry za ten offtop.
Edit
Dzięki londolut za odpowiedź i za foto, teraz już wiem dokładnie, pisałem też na priv.
Ja niestety a może i stety nie mam immo. |
_________________ Carisma GDI LX '98 125KM - srebrna strzała
Colt GLXi 1.6 16V '95 113KM - biały miś R.I.P.
 |
Ostatnio zmieniony przez lukaszpl 13-10-2009, 01:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 12-10-2009, 20:16
|
|
|
lukaszpl, immo w CA0 jest rozwiązane na zasadzie 'fasolki' wtykanej w odpowiednie gniazdo. Jeśli nie masz takiego gniazda na desce lub tunelu to nie ma immo. W CA0 nie było immo w kluczu.
O takie cuś:
 |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 13-10-2009, 00:34
|
|
|
Panowie jest poważny problem bo samochod nie odpala (nie mój na szczescie)
co moze pomóc wymiania kompa? Na czym polega działanie tego imo? Blokuje pompe skrzynie czy zapłon. Jesli obawiacie sie rozpowszechania takich wiadomosci prosze o odp na priv. Generalnie czy gdyby wylaczyc imo z kostki i zmienić kompa to by grało???? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2009, 00:41
|
|
|
ja u siebie zastanawiam się nad wklejeniem go na stałe i schowaniem gdzieś głęboko, żebym przypadkowo nie zgubił
[ Dodano: 13-10-2009, 01:42 ]
tak jak napisane w tożsamym temacie w dziale lancer - zdejmij konsolę, i po kabelkach od dziurki musisz dojść do samego przełącznika immobilisera, który odcina kilka obwodów.
zobaczyć, które obwody są przez niego rozpięte, spiąć, polutować i powinno grać - trochę kombinacji i się uda
[ Dodano: 13-10-2009, 01:50 ]
pozatym, jeśli sprawa jest paląca to naprawdę przydadzą się google -
jest tego sporo, nawet po polsku -
http://www.elektroda.pl/r...ght=conlog&sid=
http://www.elektroda.pl/r...ght=conlog&sid=
może nie będzie to tak proste jak w golfie, ale dla chcącego nic trudnego.
ludziska, trzeba czasem sprawdzić czy naprawdę nie ma klamki w drzwiach, które chcecie wyważyć... |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-10-2009, 00:22
|
|
|
też bym się chętnie dowiedział a najchętniej odłączył immobilizer całkowicie.
Juz raz stałem pod sklepem 40 minut bo mi kluczyk i immo spadł na ziemie i potem nie chciał zaskoczyć
z tego co widze nie jest to prosta sprawa i wymaga troche pogrzebania w środku więc może można to opisać na forum. a jeśli nie to poprosze na PW takie info |
|
|
|
 |
Trusek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2009 Posty: 17 Skąd: Bierzwnik k. Gorzowa Wlkp
|
Wysłany: 15-10-2009, 12:06
|
|
|
Ja mam imo wsadzony na stałe, bo nie raz już miałem z nim problemy... czasem na ten problem pomaga reset kompa, ale to juz zalezy od przypadku |
_________________ Colt GLXi 1.6 16V '93 113 KM |
|
|
|
 |
|