[EA5W 2.5] Maglownica do EA5W/EA |
Autor |
Wiadomość |
bart [Usunięty]
|
Wysłany: 24-04-2008, 15:29 [EA5W 2.5] Maglownica do EA5W/EA
|
|
|
Niestety okazało się że w moim miśku nie da się już zreenerować maglownicy... stoi rozbabrany i nie wiem co robić... najgorsze jest to, że w weekend wyjeżdzam... ktoś może pomóc? Macie jakieś kontakty czy miejsca gdzie mogę coś takiego zdobyć? Dzowniłem do okolicznych szrotów ale oni jesli juz maja gala to angola...
aa jezdze galem : z 97 roku o ile to istotne
jakby co podaje nr telefon 606 874 929 - z gory dzieki za wszelkie info... |
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 16-03-2013, 13:07, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 24-04-2008, 21:07
|
|
|
ale co dokladnie z tym maglem, magiel jest rozbieralny i ma tez ze tak powiem czesci zamienne cos peklo czy cos cieknie? |
|
|
|
 |
bart [Usunięty]
|
Wysłany: 24-04-2008, 22:25
|
|
|
okazalo sie, ze kiedys ktos jakas pierdole wymienial i cos cieklo, pordzewial magiel i nie nadaje sie do regeneracji :/ |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 24-04-2008, 22:33
|
|
|
znaczy co pordzerwialo? ponad polowa jest z nierdzewnych metali. nie wiesz dokladnie co jest? magiel mialem nawet tanio poszedl (jakies 200). odpisz bo cos zdaje sie wymyslimy bo mam taki zapasowy magiel od europejczyka z odcietym uchwytem na 1 srube (z koprusu aluminiowego) i mozna by dospawac (juz robilem tak 30PLN) lub zrobis swapa tego co potrzeba nawet calych bebechow |
|
|
|
 |
bart [Usunięty]
|
Wysłany: 24-04-2008, 22:54
|
|
|
wiesz co ja sie srednio znam - ale ten taki metalowy pret dlugi jakby chromowany - gosc mowi, ze mozna to dac do chromowania, ale jak mam skad wziac magiel to bedzie duzo szybciej i taniej a mi szybko trzeba bryki. Poza tym nie tylko ten pret. wypytam dokladnie bo jak mowie nie bardzo kumaty jestem w tych sprawach... ja od gitar jestem nie od samochodow autkami to tylko jezdzic lubie |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 24-04-2008, 23:10
|
|
|
spox, dowiedz sie dokladnie jakie graty sa w zlym stanie lub wyslemy caly. |
|
|
|
 |
bart [Usunięty]
|
Wysłany: 25-04-2008, 10:14
|
|
|
jakies telefon by sie przydal do Ciebie bo nie mam sie jak skontaktowac poza PW... a pali mi się z tym autem... |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 25-04-2008, 12:16
|
|
|
spox zaraz zadzwonie bo tak sie dziwnie sklada ze mam Twoj numer |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10676 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 15-11-2008, 17:30
|
|
|
Bart,
I jak tam twoja przekładnia dało sie ja zrobić..? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Marti
Mitsumaniak

Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 877 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 16-11-2008, 10:37
|
|
|
Jakie sa objawy uszkodzenia przekładni bo mam wrażenie że tam nie ma się co zepsuć z wyjątkiem uszczelniaczy .... |
_________________
-------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10676 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 16-11-2008, 10:51
|
|
|
No u mnie własnie tylko chyba rzeczywiscie uszczelniacze, ja mam lekko uszkodzona gume osłaniającą i pewnie syf sie dostał i zniczył uszczelniacz. Jutro telefon do japaneze i sie dowiem co można do tego dostać zeby to naprawić.
POzdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
bart [Usunięty]
|
Wysłany: 26-12-2008, 13:47
|
|
|
przepraszam, ze tak pozno - przeprowadzka itp sprawy i dawnoo mnie tu nie bylo..
z maglownica ok - musialem wymienic - syf dostal sie pod gume i zardzewiala, nie dalo sie regenerowac. mitsumaniacy pomogli - udalo mi sie trafic uzywana - jedna wyslal mi kochajj ale okazalo sie ze to nie taka (tu jeszcze raz bardzo dziekuje bo potem zapomnialem o sprawie i dlugo u mnie lezala zanim odeslalem..). Znalazla sie nastepna - niekompletna ale akurat udalo sie skompletowac z mojej i tej calosc, zregenerowac i dziala. nie znam sie niestety na mechanice i ciezko mi konkretnie cos napisac. objawy mialem takie ze najpierw slyszalem tarcie przy mocnym skreceniu. potem skrecalo sie coraz trudniej. dolewalem plynu ale go wypluwalo caly czas. myslalem ze po prostu zamkniecie pojemniczka na plyn jest nie szczelne ale okazalo sie ze to problem z maglem.
tak przy okazji - zrobilem galem juz z 50 000. wszystko na gazie. gaz BRC spisuje sie swietnie. ale zawieszenie auta uwazam za slabe. tzn moze nie slabe ale za delikatne na nasze drogi.. szukam juz czegos nastepnego - jakiegos mocnego kombi/vana. i troche z tym problem bo nie chce zadnego audi czy bmw. mitsu nie ma nastepcy. rozwazam subaru legacy i v70. szkoda ze nie ma nowego galanta w kombi |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10676 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 26-12-2008, 14:37
|
|
|
Ja wlałem uszczelniacz-płyn KeenFlo i narazie jest ok. DOdam ze chodzi teraz duzo ciszej, nie słychać tak mocno zaworu przy max skręcie. Nie zauważyłem większych ubytków. Pozyjemy zobaczymy. DOdatkowo mam wyminione nowe osłony. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
bart [Usunięty]
|
Wysłany: 27-12-2008, 18:56
|
|
|
Marcino napisał/a: | Ja wlałem uszczelniacz-płyn KeenFlo i narazie jest ok. DOdam ze chodzi teraz duzo ciszej, nie słychać tak mocno zaworu przy max skręcie. Nie zauważyłem większych ubytków. Pozyjemy zobaczymy. DOdatkowo mam wyminione nowe osłony. |
no u mnie niestety uszczelniacz nie pomogl... plyn normalnie wysadzalo gora. magla nie dalo sie zregenerowac a za nowy uslyszalem cos kolo 5tys )) cale szczescie sa mitsumaniacy |
|
|
|
 |
Remik
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 08-03-2010, 14:11
|
|
|
Marcino-A gdzie ten płyn KeenFlo można dostać? Tak mi się wydaje, że układ wspomagania jest na tyle delikatny że łatwo z niego zrobić kasze. Trochę sie obawiam lać tam cokolwiek innego jak płyn do wspomagania... Dodam że mi cieknie z gumy przy maglu od strony drążka kierowniczego... Są tam może elementy które dadzą sie wymienić bez wyciągania magla? |
|
|
|
 |
|