 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Bypass podgrzewacza przepustnicy na lato |
Autor |
Wiadomość |
-Fenek-
Forumowicz

Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2018 Posty: 172 Skąd: Opole
|
Wysłany: 01-11-2018, 22:23 Bypass podgrzewacza przepustnicy na lato
|
|
|
Dzisiaj przypadkiem dowiedziałem się, że w Galancie jest podgrzewacz przepustnicy
Zaczęło mnie zastanawiać, jak bardzo mocno on podgrzewa i czy może mieć jakiś realny, zauważalny wpływ na temperaturę powietrza dostającego się do silnika.
Chyba nie jest to sterowane w żaden sposób, chyba, że się mylę, więc cały czas grzeje.
I tu pojawia się pytanie, nie byłoby sensowne zrobienie bypassu omijającego przepustnicę kiedy jest ciepło? Zwłaszcza, kiedy jest zamontowany stożek i ciągnie już i tak gorące powietrze spod maski. Bawił się ktoś w coś takiego?
Zdążyłem wyczytać, że nie w niektórych autach tak robią.
Co o tym sądzicie? Można zrobić, czy raczej strata czasu? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24264 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-11-2018, 08:50
|
|
|
Strata czasu. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10651 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-11-2018, 09:05
|
|
|
-Fenek- napisał/a: | Zwłaszcza, kiedy jest zamontowany stożek i ciągnie już i tak gorące powietrze spod maski |
A skad ciegnie powietrze? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
-Fenek-
Forumowicz

Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2018 Posty: 172 Skąd: Opole
|
Wysłany: 05-11-2018, 11:31
|
|
|
U mnie akurat jest zamontowany stożek bezpośrednio przed przepływomierzem, bez żadnej osłony.
Wiem, że to nie jest idealne rozwiązanie, jeśli chodzi o moc, bo to miało po prostu wyglądać i trochę poprawić brzmienie. Tata to kiedyś montował. |
_________________ Moje jeździdełko =)
 |
|
|
|
 |
|
|