Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Bypass podgrzewacza przepustnicy na lato
Autor Wiadomość
-Fenek- 
Forumowicz


Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2018
Posty: 172
Skąd: Opole
Wysłany: 01-11-2018, 22:23   Bypass podgrzewacza przepustnicy na lato

Dzisiaj przypadkiem dowiedziałem się, że w Galancie jest podgrzewacz przepustnicy :P
Zaczęło mnie zastanawiać, jak bardzo mocno on podgrzewa i czy może mieć jakiś realny, zauważalny wpływ na temperaturę powietrza dostającego się do silnika.
Chyba nie jest to sterowane w żaden sposób, chyba, że się mylę, więc cały czas grzeje.
I tu pojawia się pytanie, nie byłoby sensowne zrobienie bypassu omijającego przepustnicę kiedy jest ciepło? Zwłaszcza, kiedy jest zamontowany stożek i ciągnie już i tak gorące powietrze spod maski. Bawił się ktoś w coś takiego?
Zdążyłem wyczytać, że nie w niektórych autach tak robią.
Co o tym sądzicie? Można zrobić, czy raczej strata czasu?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24264
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-11-2018, 08:50   

Strata czasu.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10651
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 05-11-2018, 09:05   

-Fenek- napisał/a:
Zwłaszcza, kiedy jest zamontowany stożek i ciągnie już i tak gorące powietrze spod maski

A skad ciegnie powietrze?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
-Fenek- 
Forumowicz


Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2018
Posty: 172
Skąd: Opole
Wysłany: 05-11-2018, 11:31   

U mnie akurat jest zamontowany stożek bezpośrednio przed przepływomierzem, bez żadnej osłony.
Wiem, że to nie jest idealne rozwiązanie, jeśli chodzi o moc, bo to miało po prostu wyglądać i trochę poprawić brzmienie. Tata to kiedyś montował.
_________________
Moje jeździdełko =)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.