Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] 4G92 kontrolka CE i strzasznie trzesie całą budą!
Autor Wiadomość
espaniolluki 
Nowy Forumowicz

Auto: MItsubishi Colt GLXi 1.6 16V
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 13
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-03-2009, 21:35   [CA4A 1.6] 4G92 kontrolka CE i strzasznie trzesie całą budą!

Witam Serdecznie
dziś uruchamiając samochód zapaliła mi się kontrolka CE ,zapalam silnik i kontrolka nie gaśnie,cóż ruszam w trasę do domu...
zaczynając pierwsze metry na ulicy zauważyłem miedzy 1500 a 3500 obr/min strasznie trzęsie mi całą budą! czy to jest wysoki bieg czy niski,
muszę go kręcić wysoko abym mógł zmienić bieg ! lekko mu dam gazu a on wariuje i telepie sie potwornie jest to strasznie uciążliwe powyżej + - 3500 obr/min auto dostaje magicznego kopa i idze jak rakieta
Poduszki mam dobre -sprawdzałem i pod silnikiem i pod skrzynią
moduł zapłonowy bardzo dobry-przekładałem niedawno do lancera
czy ciepły czy zimny zachowuje sie tak samo - trzęsie niemiłosiernie ,przy tym lubi "przerywać"mikro krótką chwile, powyższej tej granicy obrotów o której pisałem wcześniej nic sie nie dzieje pracuje równo ,na jałowym ma rowne 950 obrotów,żadnych wycieków z silnika itd.
posiadam silnik 4G92 1600 16V
proszę szanownych Kolegów o poradę co to może być??
dziękuje bardzo za poświęcony czas i pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony przez karolgt 12-04-2009, 23:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2009, 22:05   

Sprawdź przepływomierz. Identyczną sytuację mieliśmy w Lancerze, gdy nie kontaktowała wtyczka przepływomierza. Komputer wypluł kilka błędów, a winna była tylko wtyczka.
 
 
lukaszpl 
Mitsumaniak
..::Grim Reaper::..


Auto: Carisma GDI LX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: LDZ
Wysłany: 21-10-2009, 13:08   

Mam podobny problem, jak silnik się rozgrzeje i obroty spadną poniżej 1000 to czuć jak się trzęsie ale delikatnie. Wystarczy podnieść obroty do 1000-1100 i chodzi jak elektryczny. Świece były wymienione tydzień temu. Może trzeba go przegonić troche? Ostatnie 2 tygodnie stoi w garażu, wczoraj go odpaliłem żeby się rozgrzał i podładował trochę aku. Check się nie świeci. O co kaman?
_________________
Carisma GDI LX '98 125KM - srebrna strzała
Colt GLXi 1.6 16V '95 113KM - biały miś R.I.P. :(

 
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 21-10-2009, 18:44   

może nie palić na jeden gar .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.