 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA4A 1.6] 4G92 kontrolka CE i strzasznie trzesie całą budą! |
Autor |
Wiadomość |
espaniolluki
Nowy Forumowicz
Auto: MItsubishi Colt GLXi 1.6 16V
Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 13 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29-03-2009, 21:35 [CA4A 1.6] 4G92 kontrolka CE i strzasznie trzesie całą budą!
|
|
|
Witam Serdecznie
dziś uruchamiając samochód zapaliła mi się kontrolka CE ,zapalam silnik i kontrolka nie gaśnie,cóż ruszam w trasę do domu...
zaczynając pierwsze metry na ulicy zauważyłem miedzy 1500 a 3500 obr/min strasznie trzęsie mi całą budą! czy to jest wysoki bieg czy niski,
muszę go kręcić wysoko abym mógł zmienić bieg ! lekko mu dam gazu a on wariuje i telepie sie potwornie jest to strasznie uciążliwe powyżej + - 3500 obr/min auto dostaje magicznego kopa i idze jak rakieta
Poduszki mam dobre -sprawdzałem i pod silnikiem i pod skrzynią
moduł zapłonowy bardzo dobry-przekładałem niedawno do lancera
czy ciepły czy zimny zachowuje sie tak samo - trzęsie niemiłosiernie ,przy tym lubi "przerywać"mikro krótką chwile, powyższej tej granicy obrotów o której pisałem wcześniej nic sie nie dzieje pracuje równo ,na jałowym ma rowne 950 obrotów,żadnych wycieków z silnika itd.
posiadam silnik 4G92 1600 16V
proszę szanownych Kolegów o poradę co to może być??
dziękuje bardzo za poświęcony czas i pozdrawiam! |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 12-04-2009, 23:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2009, 22:05
|
|
|
Sprawdź przepływomierz. Identyczną sytuację mieliśmy w Lancerze, gdy nie kontaktowała wtyczka przepływomierza. Komputer wypluł kilka błędów, a winna była tylko wtyczka. |
|
|
|
 |
lukaszpl
Mitsumaniak ..::Grim Reaper::..

Auto: Carisma GDI LX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2008 Posty: 178 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 21-10-2009, 13:08
|
|
|
Mam podobny problem, jak silnik się rozgrzeje i obroty spadną poniżej 1000 to czuć jak się trzęsie ale delikatnie. Wystarczy podnieść obroty do 1000-1100 i chodzi jak elektryczny. Świece były wymienione tydzień temu. Może trzeba go przegonić troche? Ostatnie 2 tygodnie stoi w garażu, wczoraj go odpaliłem żeby się rozgrzał i podładował trochę aku. Check się nie świeci. O co kaman? |
_________________ Carisma GDI LX '98 125KM - srebrna strzała
Colt GLXi 1.6 16V '95 113KM - biały miś R.I.P.
 |
|
|
|
 |
Miroslaw1305
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 474 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 21-10-2009, 18:44
|
|
|
może nie palić na jeden gar . |
|
|
|
 |
|
|