 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
C58A Wymiana przednich tarcz |
Autor |
Wiadomość |
Jagos
Forumowicz

Auto: COLT C58A + 4G63T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 52 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 23-10-2009, 11:00 C58A Wymiana przednich tarcz
|
|
|
Witam... zakupilem sobie caly komplet tarcz i klockow i zabralem sie za wymiane. Zdjolem przednie kolo i co?? Zdziwilem sie bo zeby wymienic tarcze musze rozbierac piaste. Czemu Mitsubishi utrudnilo tak bardzo prosta sprawe (w wiekszosci aut) jaka jest wymiana tarcz? Nie mam sciagacza do lozysk a tym bardziej prasy. Kto wymienial niech mi powie czy dobrze rozumuje... Odkrecam srube trzymajaca piaste na przegubie i zdejmuje przod piasty za pomoca sciagacza do łozysk. Pozniej zeby to wlozyc to wystarczy dokrecic srube przegubu?? Docisnie?? Druga sprawa to czy tez macie odstajace 4 sruby z piasty?? Ja zeby felgi zalozyc musialem dac dystans. Strasznie utrudnili sprawe z wymiana tarcz... |
_________________ 5 biegów, 4 cylindry, 3 diamenty, 2 litry, 1 turbo, 0 szans na przegranie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24356 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-10-2009, 14:46
|
|
|
nie wiem, jak w C58, ale ogolnie w C5x musisz wyjac piaste
dokladnie odkrecasz srube na polosi i wyjac polos - czyli najlepiej:
odkrecic amortyzator i sworzen wahacza od zwrotnicy
w ich otwory w zwrotnicy wkladalem specjalny tool, ktorego zrobil ojciec kolegi i wypycham piaste z tarcza
jak juz jest na wierzchu, to odkrecasz 4 sruby, ktorymi sa skrecone i zmieniasz tarcze
zadnych dystansow u siebie nie widzialem |
|
|
|
 |
Jagos
Forumowicz

Auto: COLT C58A + 4G63T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 52 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 23-10-2009, 23:05
|
|
|
To pod gorke jak nie wiem co ;/ Kto to wyyslil. Tyle juz tarcz wymienilem w wielu autkach, ale Colt powala kazde ;/ |
_________________ 5 biegów, 4 cylindry, 3 diamenty, 2 litry, 1 turbo, 0 szans na przegranie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24356 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-10-2009, 10:18
|
|
|
mam podobne przemyslenia - podobno po 1990 r udawalo sie juz wyciagnac piaste z tarcza bez toola wypychajacego
chociaz wciaz jest to dalekie od rozwiazan np. z Galanta, gdzie wystarczylo zdjac kolo i jarzmo z zaciskiem |
|
|
|
 |
Jagos
Forumowicz

Auto: COLT C58A + 4G63T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 52 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 25-10-2009, 11:10
|
|
|
No wlasnie... Co gorsza... jesli juz lozysko ma swoje lata to potrafi sie rozleciec Wiadomo, ze tarcz nie wymienia sie raz na pol roku, ale bez przesady Powinni produkowac zestawy tarcze+klocki+łozysko piasty Teraz musze wykombinowac sprzecik zeby to zdjac |
_________________ 5 biegów, 4 cylindry, 3 diamenty, 2 litry, 1 turbo, 0 szans na przegranie
 |
|
|
|
 |
PABLO998
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2009 Posty: 490 Skąd: Cedynia
|
Wysłany: 25-10-2009, 11:34
|
|
|
Ja wymieniałem u siebie tarcze to łożyska też musiałem wymienić bo po rozbiórce do niczego już nie nie nadawały. |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 26-10-2009, 09:26
|
|
|
Ja też radzę od razu łożyska wymienić. Niech po tym zabiegu zacznie wyć, to będziesz miał podwójną robotę... Co do tych śrub, to u mnie też wystają. Na ori kołach nie ma problemu, ale z alu felgami możliwe że trzeba coś kombinować. |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
Jagos
Forumowicz

Auto: COLT C58A + 4G63T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 52 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 26-10-2009, 12:34
|
|
|
Wlasnie alu kupilem i kurcze musialem dac podkladki na grubosc łbów śrub... ale jezdzi juz0najwazniejsze :D dzieki za pomoc |
_________________ 5 biegów, 4 cylindry, 3 diamenty, 2 litry, 1 turbo, 0 szans na przegranie
 |
|
|
|
 |
|
|